Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Paranoize.

Badass junkie
Wat zit er in het kleine zakje? En doe voorzichtig met die JWH-210, schijnt heftig spul te zijn.
Heroïne 😕

@benzzzy hopelijk gaat het goed met je! Die koffie gaat je nergens bij helpen en dat weet je zelf ook. Je bent nog harstikke jong man. Sorry dat ik hard ben maar zoek nou eens hulp man en stop met al die kk zooi je bent je leven naar de tering aan het helpen.....

XMR

Wijs gebruiker
150mg Fladrafinil + Koffietje met toegevoegde Theobromine + 10mg Noopept
Na lang uitstellen dan toch even leren voor tentamens volgende week:nerd:

ljuv

DF-koningin
Veel plezier! 1 min. desk research gaf een hit op 7 januari 2023 :wink:
Dat telt praktisch als vorig jaar, wedde dat je nog overal 2022 opschreef?!😜

Nee maar dat waren mn oud en nieuw leftovers, is vgm wel de laatste keer dat ik wat door mn neus dauwde inderdaad. En laatste keer dat ik oraal wat nam was op mn 21 diner waarbij ik dacht een microdosis 1p te pakken wat 2cbfly bleek te zijn😂

Naja im not counting zo lang er weken tussen blijven. Eerste bestelling van het jaar dus alsnog!

Cerberus

Wijs gebruiker
Haha ja wij zitten ook al met hele groep verzameld🤣
Ik heb je trouwens gezien op Masters DENK ik, maar kon niet direct op je echte naam komen en voor ik het weet was je weg :grin: ben je er met een veel grotere kerel int zwart gekleed? Rond 16u:15 aan de main binnengekomen langs fe zijkant?

Raver

Badass junkie
Ik snak echt naar m'n diazepam van 23.00 🤣. Focking ontwenningsverschijnselen jonge!!!! BENZOOI. Wetende dat het niet beter gaat worden na die dosering haha pff.

Zo dat ben ik even kwijt..

Ot; beetje kalmeren met hasj en magnesium 400mg.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Glas whisky met 6mg clonazepam en 20mg oxy. Even op tijd slapen morgen vroeg op voor werk en de zomertijd haalt er ook een uur vanaf.

Eerst even van de 4uur t /max genieten 2 uur dan de asteroïde kijken op de livestream om 0.30 dan slapen

'City killer'-asteroïde scheert vanavond langs aarde, op veilige afstand - https://nos.nl/l/2468830

Bovenaan