Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoe kom je aan de LD50 van een combinatie van precies al die middelen? (Vergeten te quoten maar in een latere post heb je het over een andere stof die er dan nog bij zou moeten in een bepaalde hoeveelheid.) Lijkt me zeer sterk dat dit bij grote groepen mensen wetenschappelijk is onderzocht.

Levensgevaarlijk dus gewoon.
Heb daar 2 boeken vol mee hoe zelf op humane manier te sterven als je ernstige ziekte hen. Heb circa 25 medicijn combinaties en andere methodes. Dat is zeer accuraat weet ik uit ervaring. Ga gee namen noemen natuurlijk maar weet dat dit klopt

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Heb daar 2 boeken vol mee hoe zelf op humane manier te sterven als je ernstige ziekte hen. Heb circa 25 medicijn combinaties en andere methodes. Dat is zeer accuraat weet ik uit ervaring. Ga gee namen noemen natuurlijk maar weet dat dit klopt

Ik vind het echt kut voor je dat je hiermee bezig bent/moet zijn, en ik snap volledig dat je geen namen noemt, maar ik kan niet verhelpen dat ik de nieuwsgierigheid voel om te willen weten hoe dit onderzocht is. Hoeveel dieren/mensen zijn hiervoor dan vergiftigd met allerlei specifieke combinaties middelen? Of… hoe…?!

Naja, laat ik maar niet teveel vragen. Maar als je dat soort hoeveelheden deelt, zet er dan altijd even duidelijk de waarschuwing bij dat het levensgevaarlijk is. Aan een disclaimer dat de LD50 volgens een bepaald geheimzinnig boek nog lang niet bereikt is omdat er een nog een andere stof bij moet om te sterven, heeft een naïeve lezer niks.

Sterkte verder.

Draaimiddel

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik nu nog steeds cocaine, de hele dag al, maar ik merk wel verbetering in mijzelf.
Van 12:00 tot nu (21:30)

Ja, er zullen vast mensen zijn die me zullen uitlachen.. maarja, dit is voor mij een stap in de goeie richting.

Normaal zou ik er nu al een gram of 2, 3 doorheen hebben gesnoven. Ja, ik kan heel veel snuiven in een korte tijd.. Maar ik heb mijzelf verbaasd vandaag. Ik heb nog geen (eens) 1 gram op!

Kleinere lijntjes, even veel plezier als die joekel lijntjes die ik normaal maak! Geeft wel een minimini beetje motivatie om te proberen te stoppen met drugs.

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik vind het echt kut voor je dat je hiermee bezig bent/moet zijn, en ik snap volledig dat je geen namen noemt, maar ik kan niet verhelpen dat ik de nieuwsgierigheid voel om te willen weten hoe dit onderzocht is. Hoeveel dieren/mensen zijn hiervoor dan vergiftigd met allerlei specifieke combinaties middelen? Of… hoe…?!

Naja, laat ik maar niet teveel vragen. Maar als je dat soort hoeveelheden deelt, zet er dan altijd even duidelijk de waarschuwing bij dat het levensgevaarlijk is. Aan een disclaimer dat de LD50 volgens een bepaald geheimzinnig boek nog lang niet bereikt is omdat er een nog een andere stof bij moet om te sterven, heeft een naïeve lezer niks.

Sterkte verder.
Er zijn aan het eind van het boek formulieren die naar een instituut kan worden gestuurd zodat het beter kan worden herzien als het mislukt is dan vooral interessant voor hun. Op het formulier waar de partner (de overlevende) invult welke methode hoeveel grammen etc zijn gebruikt. Er is zelfs een website waar dit anoniem de namen natuurlijk wordt gepubliceerd als de familie dit wilt delen. Geloof mij er zijn zoveel medicijnen die je de das om doen alleen zijn het veel meer die niet voor de hand liggen. Het boek is geschreven door een dokter die zich daarin verdiept heeft en nog iemand. Kan helaas niet in detail treden anders kan het zo worden gevonden. Had het boek gewoon in een boekenwinkel gekocht. En 1 digitale van het internet. Met zelfs filmpjes van Nische etc. En een meisje die zo erg lijdt dat ze dit opnam om euthanasie te legaliseren. Waar ze veel mee heeft bereikt.
Hoeveel mensen honderden of misschien 1000en..

Mja zal er niets meer over delen behalve dat het niet simpel is. Kost veel planning en tijd en geld.

Mja OT

7 mg clonazepam 20mg oxycodon, en flesje wijn

Bovenaan