Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Deze hardcore junk is van coke en heroïne gedegradeerd naar koffie en bier...... Soms maar beter ook denk ik
Zolang het geen Senseo is..

OT: THEE!

ik heb wel zin om weer eens zin te hebben in een wijntje of een jointje, maar ik heb er dus geen zin in. Wie komt er wijn drinken? @Druktemaker?
Screenshot_2023-05-16-20-33-32-568-edit_io.doseapp.android.jpg

En nee, thee registreren we niet. Komt toch nooit verder dan 'Last consumed 2 hours ago'.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Terug naar Dexamfetamine.

Zowel methylfenidaat instant en extended release voelen echt niet fijn.

@Roze Olifant wat is jouw ervaring totnu?

Mijn ervaring met lisdexamfetamine (Elvanse) 30 mg is tot nu toe prima. Door de verminderde eetlust moet ik wat heen leren eten - dus meer op de klok eten dan op basis van gevoel/eetlust - maar dat gaat opzich op deze lage dosis en doordat je het elke dag neemt (enige tolerantie) nog wel goed. Gister m’n gewicht en bloeddruk laten opnemen bij de huisarts, was prima in orde.

Ik ben momenteel wel ziek van m’n werk dus weinig grote concentratie/focustaken. Zo gauw ik weer aan het werk ben, kan ik pas echt goed zeggen wat het met de klachten doet en of deze dosis dan afdoende is. Ik wil zo laag mogelijk blijven om de kans op bijwerkingen te verkleinen, zo lang het dan ook wat voor me blijft doen.

Maar ik vind het veel prettiger dan methylfenidaat (langwerkend), veel subtieler, minder agressief in bijwerkingen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Xtc is van mij al geleden van pre-corona :tilttearlaugh:
Mijn laatste keer xtc was 7maand terug. Twijfel om het zaterdag te doen. Maar het is niet heel slim omdat ik wel wat mentale problemen heb. Heb iig skipjedip gehaald, en mocht ik het doen gebruik ik max 1pil over de avond. Dat is echt weinig voor mij. Laatste feest werkte ik er 4 weg

Highonlife

Bewuste gebruiker
Mijn laatste keer xtc was 7maand terug. Twijfel om het zaterdag te doen. Maar het is niet heel slim omdat ik wel wat mentale problemen heb. Heb iig skipjedip gehaald, en mocht ik het doen gebruik ik max 1pil over de avond. Dat is echt weinig voor mij. Laatste feest werkte ik er 4 weg
Als je psychische problemen hebt zou ik het afraden. Werken aan je herstel is denk ik een betere optie!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als je psychische problemen hebt zou ik het afraden. Werken aan je herstel is denk ik een betere optie!
Snap ik maarja dit stond al gepland en heb er ook wel weer een klein beetje zin in. Ik zie hoe ik die dag opsta dan maak ik het besluit. En anders ga ik alleen drinken dat werkt niet zo op je serotonine. 5HTP in skipjedip kan de kater wel voorkomen. En een lage dosis ook heb vaker een lage dosis genomen en nergens last van gehad.

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
als je twijfelt, niet doen. Er zullen nog kansen genoeg komen. beter eentje skippen dan slecht gaan

Highonlife

Bewuste gebruiker
Snap ik maarja dit stond al gepland en heb er ook wel weer een klein beetje zin in. Ik zie hoe ik die dag opsta dan maak ik het besluit. En anders ga ik alleen drinken dat werkt niet zo op je serotonine. 5HTP in skipjedip kan de kater wel voorkomen. En een lage dosis ook heb vaker een lage dosis genomen en nergens last van gehad.
Begrijp ik ook, het is ook verleidelijk en lekker. Volg je hart zou ik zeggen, maar bovenal: gebruik je verstand. Cheers!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Alles is marketing. Sorry, maar als je daar in gelooft moet je even wat hersencellen erbij gaan zoeken. @FredKroket heeft dus gelijk.

Gewoon goed eten, drinken en niet onnodig over doseren. En probeer wat te slapen.

@trippymeeuw

OT: Koffie en peuken tijd
Of gewoon niet gebruiken als je in een situatie zit zoals @trippymeeuw

Zie deze topics:

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie
Zolang het geen Senseo is..

OT: THEE!

ik heb wel zin om weer eens zin te hebben in een wijntje of een jointje, maar ik heb er dus geen zin in. Wie komt er wijn drinken? @Druktemaker?
Bekijk bijlage 51247

En nee, thee registreren we niet. Komt toch nooit verder dan 'Last consumed 2 hours ago'.
Dubbele senseo 😎

Goeiemorgen iedereen!

Bovenaan