Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Dat heb ik ook nog liggen, na een halve gram heb ik paar dagen last van niesbuien harder dan Rammstein speelt, zo jammer! En niet handig met wat 2-fma samen denk ik.
Ja niet een slime combo eigenlijk ook niet met alcohol, en die bijwerkingen zorgen dat je niet te vaak doet. Ook niet echt me ding eerlijk gezegd

Chazzo

Bewuste gebruiker
Ja niet een slime combo eigenlijk ook niet met alcohol, en die bijwerkingen zorgen dat je niet te vaak doet. Ook niet echt me ding eerlijk gezegd
Coke met alcohol was een top combi, nooit hoofdpijn in de morgen maar geen whisky, dan is het twee jaar excuses als dorpsgek aanbieden. Ik ben een stevige zuipschuit geweest (Bacardi Razz als de kat melk) Laatste jaren biertjes of IPA. . Tot de galstenen begin dit jaar. Direct gestopt met drinken, op af en toe een glas na. En heel raar: sinds de galblaas foetsie is smaakt het me voor geen meter (bier) meer.

Nathaniel

Wijs gebruiker
60 mg 6apb en ik dacht niet meer dan 10 mg 2ce maar geloof dat ik die laatste niet hellemaal goed berekent heb.

Of de regenbooggoden zijn wel zeer vrijgevig vannacht hahah😁

Chazzo

Bewuste gebruiker
Stilletjes binnen met een instant cappuccino en 4 zoetjes. Af en toe peukje uit het raam hangend. Na een slopend nachtje vanwege luid feestvierende -ik verzin het niet- Colombiaanse buren. Was niet uitgenodigd.

Sommige pep was je best veel troep uit (o.a. cafeïne) en mijn ervaring nu is dat m'n neus het ook heel fijner vindt als het gewassen is. Ik ben gaan wassen op tips van DF en nu wil ik ongewassen niet meer.
@Perenijsje, heb je dat wel al eens geprobeerd?

Nee heb ooit wel een fles aceton gekocht (geen idee of dat de goede is🙈) maar toch nooit gedaan eigenlijk 🫣
Wij nemen ook vooral capsules met pep, vooral op feest makkelijker en dan werkt ook nog langer. Gisteren voor we weggingen paar lijnen genomen en verder dus alleen capsules.

Bovenaan