Maar ook korter dan OPCE zo te lezen.... Ik maak van opce vape liquid (met smaakjeFlink holen, erg kort. Binnen 10min is de piek voorbij en binnen een uurtje ben je redelijk helder. Eerste keer echt goed holen op DCK via deze ROA. Het is een beetje alsof je een dekentje om je heen krijgt, alles oké is en op je bed al liggend door een rivier dwarrelt (en af en toe een vrije val maakt van een waterval). Het is iets minder visueel met ogen dicht dan O-PCE maar voelt veel warmer, vriendelijker en subtieler. Met O-PCE wordt je op een achtbaan gegooid en met DCK zweef je door het universum. Heb net een half uurtje zitten dagdromen op bed wat ik niet kan met O-PCE omdat ik dan compleet van de kaart ben. Wel geinig, weet niet waar de voorkeur ligt. DCK is in iedergeval makkelijker met slapen aangezien ik er al bijna van in slaap val.
Zekers, toch wel mijn favo ROA voor disso's😉
Edit: totaal was het denk ik 40mg gerookt in 30min
Dubbelde edit: vind het gek genoeg ook wat weg hebben van opioiden op het gebied van "het dekentje" en de verdoving van stress/pijn/zorgen
Vape liquid, dat is eigenlijk wel een goede. Heb ik vaker aan gedacht, ook met DMT maar kom er nooit aan toe om daadwerkelijk een liquid te maken/kopen. O-PCE werkt voor mij gerookt flink langer door, dit kan ook zo lijken aangezien OPCE flinke nastimulatie heeft en DCK een sederend randje heeft. Ook is DCK wat helderder in het hoofd dus het kan van nature veel meer "nuchter voelen". Of het daadwerkelijk binnen 2 uur veelal is uitgewerkt weet ik niet zeker maar her voelt wel zo😉. Was toen ik wakker werd om 21.00 ook gewoon fris voor de dag en een uur na inname kunnen slapen. Even gekeken en op psychonautwiki staat dat het roken van DCK tussen de 30min en 90min zit, kan ik me wel in vinden. Het herdoseren duurt dit wel wat langer maar zeker niet tot de volgende dag. Althans voor mij.Maar ook korter dan OPCE zo te lezen.... Ik maak van opce vape liquid (met smaakje) en kan dan heel mooi "precies" doseren. Dus ga ik eenfilm aantrekkelijker maken? dan 5 hijsen elk uur... Ga ik het universum bezoeken dan net zo lang hijsen tot je in dat universum zit
.
Maar OPCE kan kan heel lang nawerken (ik noem geen namen) en dan vooral als je direct puur vaped zoals jij of nasaal, oraal of rectaal neemt. Vooral met redosen dan kan je het de volgende dag zo nog voelen. Is dat met DCK ook?
En het werkt voor de hoofdpijn!!! Alleen helaas niet voor de andere klachten maar ik kan mijn bed nu weer uit. 🤗Bromazolam 3 mg de laatste die ik heb 🥹
Zal met mijn tolerantie weinig doen, vrees ik. Maar het proberen waard met m’n migraine… Al blij als het de scherpe randjes weghaalt
Wat is datYohimbine
klinkt als een nieuwe covid variantWat is dat
Yohimbine is een verbinding die van nature voorkomt in de schors en de bladeren van de yohimbineboom, en de wortels van Rauwolfiaplanten. Yohimbine blokkeert in het lichaam een receptor die biomedici de alpha-2-adrenoreceptor noemen. Die receptor speelt een sleutelrol in de werking van pephormonen als adrenaline.Wat is dat
Het is iniedergeval geen smoes om mensen in huizen op te sluitenklinkt als een nieuwe covid variant
Yohimbine
Sorry je was me voor.Yohimbine is een verbinding die van nature voorkomt in de schors en de bladeren van de yohimbineboom, en de wortels van Rauwolfiaplanten. Yohimbine blokkeert in het lichaam een receptor die biomedici de alpha-2-adrenoreceptor noemen. Die receptor speelt een sleutelrol in de werking van pephormonen als adrenaline.
wat is het verschil met dit en normale ket?2 biertjes en 25mg dck nasaal
Vind je het fijn om DCK met alcohol te combineren? Dit nooit met DCK gedaan maar met ketamine is het altijd rampzalig.2 biertjes en 25mg dck nasaal
Voor mij is het wat minder visueel en wat helderder in je hoofd. Voor de rest vrij vergelijkbaar behalve de werkingsduur.wat is het verschil met dit en normale ket?
Ooit eens uit de schors gehaald en toen als poeder ingenomen om te kijken wat het deed.Yohimbine
Langere duratie en minder nodig.wat is het verschil met dit en normale ket?
Nog 15mg DCK slowly getting there...nog 8mg DCK gerookt om in te komen voor het holen wat gepland staat voor vanavond
Je gaat wel hard met disso´s de laatste tijd lees ik.Nog 15mg DCK slowly getting there...
Je hebt gelijk. Tolerantie begint ook aardig op te komen, ben ook van plan een tolerantie pauze te houden deze week. Vandaag nog en dan 7 dagen niet, anders wordt het inderdaad een beetje risky. Het zou zonde zijn om verslaafd te raken, bederft de pret😉Je gaat wel hard met disso´s de laatste tijd lees ik.
Ik wijs niet met m´n vinger hoor.
Ik hoop gewoon dat je voorzichtig doet en dat je niet in een verslaving tuimelt.
Misschien een teken om te minderen😉sleutelpuntje ketamine to take the edge off
ik merk laatste dagen dat ik een kater krijg na een avond ketamine gebruik, terwijl ik normaal helemaal fris wakker wordt na keta
zeker waar, maar ik geniet er echt extreem van laatste tijd, en het houd mij tegen van middelen zoals 3cmc te gaan gebruiken, wat in mijn hoofd schadelijker isMisschien een teken om te minderen😉
Heb dit ook hoor, nu ik een dag of 6 elke dag een disso gebruik heb ik niet eens meer om gekeken naar stimulanten, maar ketamine is ook erg neurotoxisch. (En ook erg verslavend), en uiteraard ook erg lekker, maar pas op🙃zeker waar, maar ik geniet er echt extreem van laatste tijd, en het houd mij tegen van middelen zoals 3cmc te gaan gebruiken, wat in mijn hoofd schadelijker is