Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Jazz35

Wijs gebruiker
Ok, ja ik kreeg het alleen als slaapmiddel, maar ik weet dat het ook voor andere zaken voorgeschreven wordt.
Ja, ik kreeg het anderhalf jaar geleden voorgeschreven na diagnosticering van een bipolaire stoornis in een ongelofelijk manische periode vol onrust.

Laatst bewerkt:

Alinde

Badass junkie
Tussenstand... (kliniek)

1200 mg lithium
75 mg quetiapine
150 mg lamotrigine
2,5 mg lorazepam

Ik vind t zelf veel te veel en kwam ook niet naar de kliniek om het op te hogen. Maarja. Ze vinden me onrustig af en toe maar juist dat lithium en dat plassen maakt dat ik onrustig ben want ik loop de hele tijd heen en weer naar toilet.
Wel is het zo dat ik nu 4 maanden niet meer drink.

Mijn broer gaat mee naar gesprek binnenkort. Hij heeft heel veel gelezen over medicatie en was destijds ook mee naar de afbouwpoli. Daar hadden ze juist geadviseerd de lamotrigine er helemaal af te halen maar het is hier juist weer opgehoogd.
Ze vinden me soms dus druk maar dan geef ik ook aan, thuis kun je je helemaal terugtrekken en dan kan hier niet. We hebben wel eigen kamers maar links heeft iemand last als ik loopt te zingen, rechts heeft iemand last als ik loop te lopen (ja echt) en voor mijn raam stond een tijdje een gluurder. Die laatste is er op aangesproken en is nu weg.

Ok ik dwaal af. Ben benieuwd wat anderen vinden. Dit is veel, toch?

Raver

Badass junkie
Neeeeeeee wat irritant. Ik dacht Amnesia te hebben gehaald. Ruik ik in de bus aan het zakje; is het Crystal Haze. Je had 1 taak wierboerin! Ik vroeg nog of die goed was... Of moet ik vooral mezelf aankijken dat ik zo naïef het zakje in me zak deed zonder te kijken. Anyway.. Geen Amnesia dus. Maar Crystal. Immers is deze qua prijs wel hoger dus.

Raver

Badass junkie
Goedemiddag DF. Half stokbroodje met frisse tonijnsalade en groenvoer eroverheen. Banaantje en een glaasje limonade.

En m'n reguliere medicijnen. Bijnaa naar 15mg 😍. Ik kan niet wachten om clean te zijn van de benzos weer.

Manu76

Badass junkie
340 mg (te) verse Gorilla Glue wiet met een pijpje gerookt. Potent, maar moet ik nog laten rijpen.
Lekker potent wietje ja. Indoor of autoflower lijkt me, anders is een speciale tijd van het jaar voor verse wiet :).

Ik zit aan mijn op 1 naar laatste koffie voor vandaag en lekker Tour de France bergetappe op de achtergrond en fannetje aan!

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
400 MG /490 MG emtricitabine/tenofovirdisoproxil (twee PreP pillen).

200 MG doxycycline (DoxyPeP).

Beiden preventief. Of liever één preventief en één 'post'ventief.

Random poppers.

Alcoholvrij bier.

Thee m/ melk.

Bovenaan