Marleen123
Experimenterende gebruiker
Ranja + 10 mg melatonine.
Heb je mijn escitalopram/lexapro verhaal gelezen?21,30 .begin met 10mg escitalopram ben benieuwd hopelijk slaap ik wel ok
Ahh hoeveel mg gepakt ?3mmc, laatste lijn gepakt 15 min geleden, nu stoppen.
op gevoel lijnen gemaakt. Is wel wat doorheen gegaan.Ahh hoeveel mg gepakt ?
nee sorry link ander effesHeb je mijn escitalopram/lexapro verhaal gelezen?
Knokken tegen Lexapro | DrugsForumnee sorry link ander effes
das met elke antidepressivamaar je klachten worden heviger met de opbouw en afbou is puur ellende.
Kan je wel vertellen dat een SNRI veel milder is en op en afbouw gaat gewoon goed en helpt in mijn geval beter als SSRIdas met elke antidepressiva
per persoon verschillende imoKan je wel vertellen dat een SNRI veel milder is en op en afbouw gaat gewoon goed en helpt in mijn geval beter als SSRI
Inderdaad ieder mens is verschillend en reageert anders op iedere stof,ik hoop ook dat het bij jou wil aanslaan en dat meen ik echt ,maar in mijn geval 2 AD's Mitrazepine en escitalopram lijk me wel wat overdreven vandaar dat ik kap met die zooiper persoon verschillende imo
@MR_CHIPInderdaad ieder mens is verschillend en reageert anders op iedere stof,ik hoop ook dat het bij jou wil aanslaan en dat meen ik echt ,maar in mijn geval 2 AD's Mitrazepine en escitalopram lijk me wel wat overdreven vandaar dat ik kap met die zooi
Zeker weten ja..ja het zal langer duren dan dat ik hier zit
Ja, dat deed ik ook vaak. Bier of drankje onder de douche. Heerlijk.Dus nog ff een Veltins tijdens het douchen, echt super lekker altijd i.c.m douchen, aanrader!
Ook lekker tijdens het douchen! Net als een goeie gemberthee of hele koude melk.Ja, dat deed ik ook vaak. Bier of drankje onder de douche. Heerlijk.
Tegenwoordig komt het nog weleens een ochtend voor dat ik koffie drink onder de douche, maar drankjes of bier helaas niet meer.
Nu ff een amnesia stikkie met me koffie en zo samen met de vrouw om wat boodschappenEen mokka samen met mijn vrouw ❤️
Iedereen een waanzinnige woensdag toegewenst!