Hippie Langwaus
DF-koning
Een mokka samen met mijn vrouw ❤️
Top kerel goed werk !20mg Citalopram en mijn allerlaatste milligram Diazepam. Nu laatste keer ontwennen.
Ik maak straks als ik thuis ben foto voor je ben nu ff op andere afspraak waar ik deze bodywarmer beter niet aan trekken kan….schijnt niet te mogen 1312 op kledij 🤪😜😝Laten we er 100% motherfucker van maken
Ik zie vaak van die eetbare THC voorbij komen ,wil je me daar iets meer over vertellen?850 mg 97% HHC destillaat oraal ingenomen
Toch een lange tijd weer dat ik zo stoned ben. Tolerantie staat weer op 0. Tering heavy maar goeieKleine bong met gorilla glue😌
HHC lijkt op THC, maar heeft een iets zwakkere psychoactieve werking dan THC. Maar de dosis maakt hierin natuurlijk verschil. Het komt in minieme hoeveelheden voor in cannabis.Ik zie vaak van die eetbare THC voorbij komen ,wil je me daar iets meer over vertellen?
Niet dat ik het wil maar gewoon om me kennis wat te verrijken.
Klopt. En ik ben maar een klein mannetje. 165, 50kgForse lijn🤯.
OT: zo een moonrock jointje (slaapmutsje) draaien en die tijdens een nachtwandeling roken😶🌫️
Ergste kater die er isGisteren net teveel drankjes op... Nu echt een mega kater💀
Is dat leuk? Heb nog nooit k hole gehad2F-DCK, genoeg voor een hele diepe k-hole.
Muziek staat klaar, en we gaan er volledig voor. 💫💛
Klopt. En ik ben maar een klein mannetje. 165, 50kg
Hahaha dan ziet zijn gezicht er na 2 weken uit alsof hij tussen 2 tramdeuren heb gezeten....
Hou het maar bij 3mmc voordat je hele blaas naar de getver gaatIs dat leuk? Heb nog nooit k hole gehad
Een keer een k hole gehad van DCK (dus niet 2f-dck). Daar was niks grappigs aan was alsof ik door dimensies heen werd gevouwen. Ik ben er meteen van genezen.Is dat leuk? Heb nog nooit k hole gehad
Ik heb hetzelfde meegemaakt met DCK; het voelde alsof ik in de void was beland, met een zieke piep in mijn oren en alles leek op de ruis van een oude tv. Ik dacht echt: nu heb ik mijn hoofd echt kapot gemaakt XD.Een keer een k hole gehad van DCK (dus niet 2f-dck). Daar was niks grappigs aan was alsof ik door dimensies heen werd gevouwen. Ik ben er meteen van genezen.
Doe sowsieso nooit meer disso's aangezien het kut combineert met stims.
Had ook dat het leek alsof ik even in die ene scene van interstellar zat dat hij door dat zwarte gat gaat. Maar met die DCK ben je meteen 6 tot 8 uur er mee getrouwd. Bah bah.Ik heb hetzelfde meegemaakt met DCK; het voelde alsof ik in de void was beland, met een zieke piep in mijn oren en alles leek op de ruis van een oude tv. Ik dacht echt: nu heb ik mijn hoofd echt kapot gemaakt XD.
Pff ik snapte de liefde voor DCK niet zo goed.Had ook dat het leek alsof ik even in die ene scene van interstellar zat dat hij door dat zwarte gat gaat. Maar met die DCK ben je meteen 6 tot 8 uur er mee getrouwd. Bah bah.
Wel even een kant tekeningetje deze pipo drukte er 2 lijnen in alsof het allemaal maar niks was. En dan is het opeens zo ver.
Ik denk niet dat je je armen en benen kwijt wil raken ,je ligt erbij of je rigor mortis heb met je ogen ver open en dan het verlies nog verwerken van het verdwijnen van je lichaams ledematen.Is dat leuk? Heb nog nooit k hole gehad
Zo kwam ik ook weer wakker en heb mooi gedroomd wtf man. Dat is al lang geleden. Dus ik heb gewoon geslapen met de muziek, ik voel me nog in trance nu ik verder luister 😍Oh dit doet zo deugd synthwave muziek op met een lijntje O-pce en lekkere gorilla glue , ken je de combinaties zijn ze altijd goud met respect behandeld. Ohja lekker beatje