+150mg rectaal #plugsquad100mg cocaïne rectaal
Ik ging eerst van
Bekijk bijlage 62272
naar
Bekijk bijlage 62273
en dan
Bekijk bijlage 62274
Heerlijk gevoel he ik ga vanavond weer aan de 3mmc3mmc, en ik ben hier aan het wauzen.... oral hits different![]()
![]()
![]()
Ja, de Rochefort 10 is altijd mijn favoriete bier geweest. Lekker en effectief!Rochefort was een van mijn top bieren, en dan die van ruim 11%.
Een alcoholist wil alcohol in zijn bier hebben....en meer dan 5%!
Iemand toevallig zin om even te kletsen stuur me een pb!Momenteel ga ik kneiter hard aan de beste 3MMC die ik in me hele leven heb gehad!
Whoop whoop!🥳Paar goede glazen witte wijn vanavond om te vieren dat de eerste 2 werkdagen van de week weer achter me liggen
Heerlijke combi. Nóg beter als je nog wat alcohol drinkt en een jointje. SpaceeeeDikke bommen 3m en pep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sjeeeezusss
Hoe verhoudt NEP zich tot coke? Ik ben bekend met coke maar niet met NEP. Is het enigszins vergelijkbaar?Een paar mg NEP (77mg afgewogen, maar om de zoveel tijd gesleuteld), geen idee hoeveel juist, maar gaat lekker.
Bekijk bijlage 62293
3 glazen rode wijn, overgeschakeld naar baco'tjes!🤭
Voor mij werkt doxylamine (succinaat) niet echt lang. Net een duwtje in de rug om de slaap te vatten. Wanneer ik wakker wordt: 3,6,9 uur later afhasnkelijk van voorgeschiedenis en wekker, geen enkel probleem voor mij.Promethazine 50mg voor t eerst, hopelijk minder lang werkend dan Doxylamine.