Welke drugs gebruik jij op dit moment?

MR_CHIP

Badass junkie
Het is alsof ik weer terug ben in de 2e week van m'n benzo afbouw. Ik heb een terugvalletje in mijn PAWS gekregen door de LSD trip zaterdag. Laatste keer dus. Niet dat LSD de GABA letterlijk prikkelt maar het heeft wel mijn angsten getriggerd waardoor m'n zenuwstelsel weer overprikkeld is geraakt.

Ik rook nu ff wat wiet en ga dan douchen.
Misschien een tijdje geen enkele drugs doen ? En het bij de ssri laten?

Fisherman's friend

Badass junkie
Absoluut mijn plan. Helemaal niks aan harddrugs meer voor Raver. Tis oke, want geen enkele drugs is het gevoel van vandaag de dag waard. Behalve wiet, dat helpt me om erdoorheen te komen.
Goede beslissing inderdaad.
En van de wiet ben ik het gedeeltelijk met je eens.
Het helpt je om de dag door te komen ,maar het helpt (mij) ook prima om negatieve gevoelens te onderdrukken.
Terwijl het juist beter is om die gevoelens recht in het gezicht aan te kijken.
Hoe dat bij jou zit kan ik natuurlijk niet zeggen.
Ik blow nu al een tijdje helemaal niet meer en ik heb het idee dat dat gunstig is bij het proces waar ik doorheen ga.
Dan bedoel ik het verwerkingsproces ivm ptss en depressie in mijn geval.
Ik maak flinke stappen in de goede richting en heb het idee dat niet blowen één van de dingen is die daar aan bijdraagt.

Sterkte en succes voor jou @Raver ,hou je goed.

Ot: broodje gezond en koffie.

Astronaut

Bewuste gebruiker
Net 2 lijntjes 2MMC en een biertje Hertog Jan
En ik heb ook wat pellets 6-ABP gekocht, ik weet niet wanneer ik dit ga testen, maar het zou een XTC ervaring moeten zijn
Lijkt me bijvoorbeeld leuk om na een wap en geil avond van 2mmc zo'n pilletje te testen.
Geen idee, iemand een ideetje? Er is weinig over te vinden

Neusje

Bewuste gebruiker
Is het verstandig? Waarschijnlijk niet. Is het lekker? Ja zeker!

600 mg phenibut HCl bijgenomen en weggespoeld met een halve liter bier. Versterkt elkaar lekker. Pretty damn amazing😄

Bovenaan