Kordie
DF-koning
Speed en rum
Wow goedemorgen
Dagstart of doortrekkertje
OT: beresterke koffie loopt
Speed en rum
Nogal veel last van migraine, ja.Last van migraine ook?
OT.: 2-mmc rectaal 🍑
Misschien een tijdje geen enkele drugs doen ? En het bij de ssri laten?Het is alsof ik weer terug ben in de 2e week van m'n benzo afbouw. Ik heb een terugvalletje in mijn PAWS gekregen door de LSD trip zaterdag. Laatste keer dus. Niet dat LSD de GABA letterlijk prikkelt maar het heeft wel mijn angsten getriggerd waardoor m'n zenuwstelsel weer overprikkeld is geraakt.
Ik rook nu ff wat wiet en ga dan douchen.
Misschien een tijdje geen enkele drugs doen ? En het bij de ssri laten?
Goede beslissing inderdaad.Absoluut mijn plan. Helemaal niks aan harddrugs meer voor Raver. Tis oke, want geen enkele drugs is het gevoel van vandaag de dag waard. Behalve wiet, dat helpt me om erdoorheen te komen.
Impulsief bezoekje om 5u ‘s nachts bij een vriendin die ik al 5j niet meer had gezienWow goedemorgen
Dagstart of doortrekkertje
OT: beresterke koffie loopt
Impulsief bezoekje om 5u ‘s nachts bij een vriendin die ik al 5j niet meer had gezien
Hoe was dit?Xplore pellet (70mg 5-MAPB, 20mg 2-FMA en 2mg 5-MeO-MiPT)
50 minuten geleden ook 4 gram witte kratom genomen en zojuist 2 bakken koffie. Ik begin me nu toch wel erg lekker te voelen! Momenteel aan het genieten van muziek.😍1500 mg phenibut HCl. 3 weken geleden voor het eerst 900 mg geprobeerd en toen helemaal niets gevoeld. Vandaar nu wat hoger.