Welke drugs gebruik jij op dit moment?

ldb123

Bewuste gebruiker
Theelepel Kratom white sumatra door de thee. Heb het ooit aangeschaft, maar nooit geprobeerd. Ben benieuwd
Update na +-2u: heb een relaxt gevoel over me heen. ben al even online aan het shoppen en voel me erg content, terwijl ik me normaliter snel 'verveel'. weet natuurlijk niet hoeveel ik aan de kratom kan toeschrijven :tongueout:

De Zandman

DF-koning
Misschien deels door de tramadol? Heb tramadol zelf nooit op, maar wel o-dmst wat er erg op zou moeten lijken. Daar kreeg ik energie van en maakte het ook moeilijker om in slaap te vallen.
Ja, dat klopt. Van tramadol heb ik de slaapproblemen versterkt. Het is daar een mogelijke bijwerking van.
En dat heb ik weer ....
Maandag overleg met de huisarts hierover.
De ellende is dat ik vanwege de rugpijn die kuttramadol niet kan missen...

SoulAssassins

Badass junkie
Ja, dat klopt. Van tramadol heb ik de slaapproblemen versterkt. Het is daar een mogelijke bijwerking van.
En dat heb ik weer ....
Ik zou naast de laatste dosis tramadol ook melatonine pakken in vrij hoge dosering.
Het bevorderd het inslapen aanzienlijk en het is een lichaams eigen stof om in slaap te vallen ,maar uv blauw licht vermijden zoals TV.
Een goed boek lezen is veel beter om ook je ogen moe te maken.

Jointje Amnesia

Relmuis

Wijs gebruiker

Je zou aan de huisarts kunnen vragen wat hij ervan vindt om mirtazapine hier aan toe te voegen.
In een lage dosering om te slapen en mogelijk vanwege de pijnstillende werking, hoewel dat meestal gaat over neuropathische pijn.

OT:
death star
zwaar spul

SoulAssassins

Badass junkie
Je zou aan de huisarts kunnen vragen wat hij ervan vindt om mirtazapine hier aan toe te voegen.
In een lage dosering om te slapen en mogelijk vanwege de pijnstillende werking, hoewel dat meestal gaat over neuropathische pijn.

OT:
death star
zwaar spul
Ik gebruik Remeron al 25 jaar,geen pijnstilling aanwezig en nooit bewezen ook.
Een SSRI verdoofd wel de zenuwen,denk aan het sexueel disfunctie door verdoving van die zenuwen.
Voor de rest geen toevoegende waarde.
SNRI is wel bekend om zijn sederende werking in dosis 7,5 tot 15mg bij Remeron.

Relmuis

Wijs gebruiker
Ik gebruik Remeron al 25 jaar,geen pijnstilling aanwezig en nooit bewezen ook.
Een SSRI verdoofd wel de zenuwen,denk aan het sexueel disfunctie door verdoving van die zenuwen.
Voor de rest geen toevoegende waarde.
SNRI is wel bekend om zijn sederende werking in dosis 7,5 tot 15mg bij Remeron.

Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp. :thinking:
Als ik het goed heb is @De Zandman redelijk tevreden over tramadol, maar krijgt daar slaapklachten door.
Andere pijnstillende medicatie is volgens mij geprobeerd maar zonder succes.
Dan blijft een slaapmiddel over, en dan komt een atypisch antidepressivum zoals mirtazapine om de hoek kijken.
Daar is veel ervaring mee opgedaan in de combinatie met venlafaxine, wat chemisch verwant is aan tramadol.
Of het iets doet op de pijnklachten kan ik niet zeggen omdat ik niet weet of ik in dit geval de pijnstillende werking van tramadol moet toeschrijven aan het opioide deel of het noradrenerge deel.

OT:
meer death star
is een stuk sterker dan ik verwachtte

Laatst bewerkt:
Bovenaan