Misschien deels door de tramadol? Heb tramadol zelf nooit op, maar wel o-dmst wat er erg op zou moeten lijken. Daar kreeg ik energie van en maakte het ook moeilijker om in slaap te vallen.Tweede mok oploskoffie
200 mg tramadol
1 gram paracetamol
Zware insomnia tegenwoordig. Bah.
Update na +-2u: heb een relaxt gevoel over me heen. ben al even online aan het shoppen en voel me erg content, terwijl ik me normaliter snel 'verveel'. weet natuurlijk niet hoeveel ik aan de kratom kan toeschrijvenTheelepel Kratom white sumatra door de thee. Heb het ooit aangeschaft, maar nooit geprobeerd. Ben benieuwd
Vandaag na een maand geen Oxycodon, kreeg ik van me vrouw 10mg.
Ik ben weer heerlijk stoned en me neus jeukt haha.
Bekijk bijlage 65795
Joint Amnesia erbij.
Indd niet echt handig ,het is ook niet compleet dus geen probleem broGeniet er van.
Maar denk even je rabobank pasje af. Staat je naam, rekeningnummer etc allemaal op![]()
Aangepast ,het anti diefstal lag er pal náast hahapasje
Laat ons weten ik zit er ook over na te denkenTheelepel Kratom white sumatra door de thee. Heb het ooit aangeschaft, maar nooit geprobeerd. Ben benieuwd
hoppaaaaa feestneus op en gaanSpeakerfreaken op de 4m 🔊🤪
Heb een chille avond gehad en voelde me heel content. Binnekort een iets grotere dosis proberen om te testen, alleen kan het al snel te veel voor je maag zijn als ik het internet zo mag geloven 🤮. Bij één theelepel heb ik zelf geen misselijkheid ervaren.Laat ons weten ik zit er ook over na te denken
De Kratom zelf is alleen wel erg vies, dus wees creatief met de manier waarop je het inneemt 😂Laat ons weten ik zit er ook over na te denken
Ja, dat klopt. Van tramadol heb ik de slaapproblemen versterkt. Het is daar een mogelijke bijwerking van.Misschien deels door de tramadol? Heb tramadol zelf nooit op, maar wel o-dmst wat er erg op zou moeten lijken. Daar kreeg ik energie van en maakte het ook moeilijker om in slaap te vallen.
Ik zou naast de laatste dosis tramadol ook melatonine pakken in vrij hoge dosering.Ja, dat klopt. Van tramadol heb ik de slaapproblemen versterkt. Het is daar een mogelijke bijwerking van.
En dat heb ik weer ....
Maandag overleg met de huisarts hierover.
De ellende is dat ik vanwege de rugpijn die kuttramadol niet kan missen...
Aha boeuf a la biere!Nog een halve liter Veltins pilsener gedronken terwijl de eerste stukken vrees op de BBQ liggen
Maandag overleg met de huisarts hierover.
De ellende is dat ik vanwege de rugpijn die kuttramadol niet kan missen...
Ik gebruik Remeron al 25 jaar,geen pijnstilling aanwezig en nooit bewezen ook.Je zou aan de huisarts kunnen vragen wat hij ervan vindt om mirtazapine hier aan toe te voegen.
In een lage dosering om te slapen en mogelijk vanwege de pijnstillende werking, hoewel dat meestal gaat over neuropathische pijn.
OT:
death star
zwaar spul
Ik gebruik Remeron al 25 jaar,geen pijnstilling aanwezig en nooit bewezen ook.
Een SSRI verdoofd wel de zenuwen,denk aan het sexueel disfunctie door verdoving van die zenuwen.
Voor de rest geen toevoegende waarde.
SNRI is wel bekend om zijn sederende werking in dosis 7,5 tot 15mg bij Remeron.