Welke drugs gebruik jij op dit moment?

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
De laatste keer Desloratadine in de avond... Kreeg vandaag te horen van de arts hier dat het toch niet de bedoeling is dat ik versuffende medicatie 's avonds zou innemen. Het zou mijn verslaving triggeren onder het mom van slaapmedicatie.

Nu moet ik het 's ochtends innemen. Ik vind het goed hoor, moest er een beetje om lachen. Alsof ik überhaupt suf word van een zwakke klasse antihistamine met wat ik allemaal gewend ben. Typisch voorbeeld van een arts die dingen uit een boekje heeft geleerd. Toevallig ook een huisarts die hier zijn stage loopt.
Voor mij werkt een versuffende antihistamine ( doxylamine, tien à 13 mg) in de avond fijn. Juist in de nacht heb ik het meeste belang bij de antihistamine.
De licht versuffende werking helpt deze zeer slechte slaper ook enigszins.

In jouw geval, @Raver , is er dan toch ook een minder versuffend alternatief ...?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
broertje is aan zn kamer aan het opknappen dus ben d hele dag bezig geweest met in allerlei winkels lopen en zware meubels tillen, dan ook nog al dat kut ikea spul in elkaar zetten. heb genoeg werk gedaan nu ik ga lekker een radlertje, halve bromazolam en 2 jonkos nemen. truste jongens!!
Wel verdiend, enjoy!

SoulAssassins

Badass junkie
Goede morgen daar zijn we weer

Leuke avond gehad met zijn 2 ,dus het zal weer een lange tijd duren voor ik weer wat pak.
Geen cravings ,niks nada noppes en geen kater ,maar wel een goede herinnerring aan mijn vriend zijn verjaardag.
Knuffelen met met me vrouw heb me ook goed gedaan.

Nu terug op de orde van de dag en lekker genieten van me Joint Amnesia!
Fijne dag allemaal

SoulAssassins

Badass junkie
10mg oxy, sven kramer banen keta erbij heerlijke combi 😊 straks 2cb erbij wanneer de lachgas tank komt 🫶😍

iemand nog goeie tips voor door een breakup gaan? Ben 2 maand zowat verder still hits me like a bitch sometimes.. die leegte het knuffelen en stoeien :(
Pijn verlichten ? Goeie lach film / serie ? Leuke game ?
Help 🥲
Je weet dat je me altijd een PM kan doen om te ventileren ,ik snap heel goed je gemis want ik kamp er nu ook mee.
Maar een gat vullen met een gat gaat gewoon niet ,de wond moet genezen en dat heb tijd nodig.
Daar kun je veel pijn van hebben.
Ik snap je.
Je weet natuurlijk dat jezelf verdoven geen oplossing is.
Ik heb hetzelfde gedaan hoor daar niet van.
Wat mij geholpen heeft is wat nieuwe vrienden en vriendinnen zoeken.
Daardoor kwam ik uit bij een nieuwe liefde en toen was het allemaal wel oke.
Sterkte er mee en kijk een beetje uit met het combineren van middelen.
Precies dit zat ook in mijn hoofd ,het zijn mooie meelevende woorden.
Ook mijn verhaal achter de dope en hoe ermee om te gaan "en toen was het allemaal wel ok"

Ot
Jointje Citronella

w00t

Experimenterende gebruiker
Een mokka gedronken en na een heerlijke fietstocht rook ik een pijpje met 170 mg supergoede charas van Taverne Oasis.

Die shop bestaat niet meer, dus helaas kan ik dit niet meer opnieuw kopen.

Iedereen een hele fijne dag toegewenst!
Ik las Taverne Oasis, en was even blij.. tot ik verder las :(

Verder inhaleer ik op dit moment wat nicotine, dat is dan wel weer fijn :)

Bovenaan