Voor mij werkt een versuffende antihistamine ( doxylamine, tien à 13 mg) in de avond fijn. Juist in de nacht heb ik het meeste belang bij de antihistamine.De laatste keer Desloratadine in de avond... Kreeg vandaag te horen van de arts hier dat het toch niet de bedoeling is dat ik versuffende medicatie 's avonds zou innemen. Het zou mijn verslaving triggeren onder het mom van slaapmedicatie.
Nu moet ik het 's ochtends innemen. Ik vind het goed hoor, moest er een beetje om lachen. Alsof ik überhaupt suf word van een zwakke klasse antihistamine met wat ik allemaal gewend ben. Typisch voorbeeld van een arts die dingen uit een boekje heeft geleerd. Toevallig ook een huisarts die hier zijn stage loopt.
Wel verdiend, enjoy!broertje is aan zn kamer aan het opknappen dus ben d hele dag bezig geweest met in allerlei winkels lopen en zware meubels tillen, dan ook nog al dat kut ikea spul in elkaar zetten. heb genoeg werk gedaan nu ik ga lekker een radlertje, halve bromazolam en 2 jonkos nemen. truste jongens!!
Fijne reis maat ,het is je gegund !Ik blijf de periodes tussen de trips verlengen. Laatste keer 41 dagen geleden.
Here we go again: 200 mcg 1P-LSD en the usual Black Roast Nescafe.
Hele fijne Vrijdag toegewenst allemaal!
Je weet dat je me altijd een PM kan doen om te ventileren ,ik snap heel goed je gemis want ik kamp er nu ook mee.10mg oxy, sven kramer banen keta erbij heerlijke combi 😊 straks 2cb erbij wanneer de lachgas tank komt 🫶😍
iemand nog goeie tips voor door een breakup gaan? Ben 2 maand zowat verder still hits me like a bitch sometimes.. die leegte het knuffelen en stoeien
Pijn verlichten ? Goeie lach film / serie ? Leuke game ?
Help 🥲
Precies dit zat ook in mijn hoofd ,het zijn mooie meelevende woorden.Daar kun je veel pijn van hebben.
Ik snap je.
Je weet natuurlijk dat jezelf verdoven geen oplossing is.
Ik heb hetzelfde gedaan hoor daar niet van.
Wat mij geholpen heeft is wat nieuwe vrienden en vriendinnen zoeken.
Daardoor kwam ik uit bij een nieuwe liefde en toen was het allemaal wel oke.
Sterkte er mee en kijk een beetje uit met het combineren van middelen.
Jimi H is waiting for you.Ik heb nog een zegeltje achter de tong gelegd. Entering the next Dimension.
Ik las Taverne Oasis, en was even blij.. tot ik verder lasEen mokka gedronken en na een heerlijke fietstocht rook ik een pijpje met 170 mg supergoede charas van Taverne Oasis.
Die shop bestaat niet meer, dus helaas kan ik dit niet meer opnieuw kopen.
Iedereen een hele fijne dag toegewenst!
Snus 🥰 welke heb je?Cuba pineapple snus en bier, is wat anders proberen dan sigaretten voor de nicotine.
Ah! Ken ik niet. Ben zelf groot fan van de Pablo Ice Cold. Die brandt zo lekkerBekijk bijlage 66004
Deze van het merk Cuba. Zit 10.4 mg nicotine in per pouch.
Klinkt sfeervol3 gram pijptabak met een tabakspijp gerookt bij een klein kampvuurtje
Is het ook. Nog even lekker ontspannen. Zo nog wat thee drinken, beetje extra hout op het vuurtje, muggen wegjagen.... sfeervolKlinkt sfeervol