Hoppa!Missyy23 zei:Ook weer bier en sos![]()
Joopiejo zei:Ik kap ff met de coke voor een tijdje denk, m'n hart laten herstellen pffff. M'n gebruik loopt een beetje de snuitgaten uit. Laatste maanden 2 keer per week ofzo. 'T blijft lekker, jammer dat het zo slecht is voor je.
Missyy23 zei:Joopiejo zei:Ik kap ff met de coke voor een tijdje denk, m'n hart laten herstellen pffff. M'n gebruik loopt een beetje de snuitgaten uit. Laatste maanden 2 keer per week ofzo. 'T blijft lekker, jammer dat het zo slecht is voor je.
Lol @ snuitgaten, al dan niet snuifgatenhaha, en snap je helemaal, ik denk ook wel 's , ff minderen wijffie, maar zoals je zegt, tis ook wel verdomde lekker gewoon, cant really explain why, is gewoon zo, ach ja
OT: bier+![]()
25tolife zei:Missyy23 zei:Joopiejo zei:Ik kap ff met de coke voor een tijdje denk, m'n hart laten herstellen pffff. M'n gebruik loopt een beetje de snuitgaten uit. Laatste maanden 2 keer per week ofzo. 'T blijft lekker, jammer dat het zo slecht is voor je.
Lol @ snuitgaten, al dan niet snuifgatenhaha, en snap je helemaal, ik denk ook wel 's , ff minderen wijffie, maar zoals je zegt, tis ook wel verdomde lekker gewoon, cant really explain why, is gewoon zo, ach ja
OT: bier+![]()
Heb het zelf afgeleerd door na koken ; men snapt het. Niet aan te raden als je wat van je leven wilt maken! Was pas na 1-2 jaar ervan af, 'probleem' was dat geld of hoeveelheden geen rol speelde. Vind het dat geld niet meer waard achteraf om kort te zijn
Kleine uitzonderingen daargelaten.
OT:
Wat drank met een jointje en slaapvitamines.
virtual77 zei:Net 3 gram coke gaan halen. Nu nog wat benzo's proberen te fixen voor de comedown.
mandragora zei:een *zondagchilldagjointje*
In de koffie25tolife zei:Guarana
MusicIsLife zei:
leipebaviaan zei:Speedball, net dikke shot bruin gezet in combo met wat base coke :P
leipebaviaan zei:Dat was dan ook gelogen![]()