Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Remotay

Experimenterende gebruiker
In 5 minuten 28 MG aan 2C-B slikken , gordijnen dicht, gekleurde lichtjes aan, visuals op groot beeldscherm, en we gaan er een mooie dag van maken :)!

Helenas

Bewuste gebruiker
2cb een uur en een kwartier geleden genomen met m'n vriend. Hij spaced hem de pan uit en ik heb niks, we hebben hetzelfde gegeten en genomen :(

* edit: is echt heerlijk geworden! Misschien schrijf ik er van de week een report over :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Steek een joint aan, ben erg kritisch geworden over de kwaliteit betaal nu 10 euro voor netto 1 gram wat normaal na het ontleden/blaadjes / takjes weghalen de helft is op een paar shops na gelukkig.

Heerlijk als je niet meer dagelijks rookt, goed effectief i.p.v slaapvitamines hoewel dit er ook een is :smoke:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Missyy23 zei:
Ook weer bier en sos :wink:
Hoppa! :wink:

OT:
Koffietje.

Ik kap ff met de coke voor een tijdje denk, m'n hart laten herstellen pffff. M'n gebruik loopt een beetje de snuitgaten uit. Laatste maanden 2 keer per week ofzo. 'T blijft lekker :tongueout:, jammer dat het zo slecht is voor je.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Joopiejo zei:
Ik kap ff met de coke voor een tijdje denk, m'n hart laten herstellen pffff. M'n gebruik loopt een beetje de snuitgaten uit. Laatste maanden 2 keer per week ofzo. 'T blijft lekker :tongueout:, jammer dat het zo slecht is voor je.

Lol @ snuitgaten, al dan niet snuifgaten :wink: haha, en snap je helemaal, ik denk ook wel 's , ff minderen wijffie, maar zoals je zegt, tis ook wel verdomde lekker gewoon, cant really explain why, is gewoon zo, ach ja :wink:

OT: bier+ :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Missyy23 zei:
Joopiejo zei:

Lol @ snuitgaten, al dan niet snuifgaten :wink: haha, en snap je helemaal, ik denk ook wel 's , ff minderen wijffie, maar zoals je zegt, tis ook wel verdomde lekker gewoon, cant really explain why, is gewoon zo, ach ja :wink:

Heb het zelf afgeleerd door na koken ; men snapt het. Niet aan te raden als je wat van je leven wilt maken! Was pas na 1-2 jaar ervan af, 'probleem' was dat geld of hoeveelheden geen rol speelde. Vind het dat geld niet meer waard achteraf om kort te zijn :)

Kleine uitzonderingen daargelaten.

OT:

Wat drank met een jointje en slaapvitamines.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Nou, weet je wat pas best wel stom is, ik rookte ( sigaretten ) op zich al redelijk lang, mn 1e peuk was op mn 9e, 'gestopt' op mn 10e, haha, weer begonnen zo rond mn 14, en vanaf mn 19e nooit meer gestopt, ben nu 35, en ben sinds zo'n 4 maanden gestopt, cold turkey, geen probleem whatsoever ermee gehad, van bijna bestempeld kunnen worden als kettingroker, naar nix, en het ook niet eens missen, maar dat ik die 'wil' of ' zin' of 'verveeld ermee' heb om te stoppen met coke, nee, ik ga er gewoon maar vanuit dat het wel een keer komt :-/

OT: Bier :grin:

25tolife zei:
Missyy23 zei:
Joopiejo zei:

Heb het zelf afgeleerd door na koken ; men snapt het. Niet aan te raden als je wat van je leven wilt maken! Was pas na 1-2 jaar ervan af, 'probleem' was dat geld of hoeveelheden geen rol speelde. Vind het dat geld niet meer waard achteraf om kort te zijn :)

Kleine uitzonderingen daargelaten.

OT:

Wat drank met een jointje en slaapvitamines.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Speed, heb ik nog nooit apart gebruikt. Mn ouders zijn op vakantie en was benieuwd wat het voor effect op me heeft als er geen andere drugs in mn systeem zitten.

Echt veeeeel chiller dan ik dacht eigenlijk :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Relax mode aan :sunglasses:

Bovenaan