Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:
Anti epilecticum als slaap middel N , morgen weer fit op na griep.

Eerst even chillen tot ik in slaap val /hangmodus aan.
Slaap lekker zou ik zeggen!

Ik heb net een klein lijntje methoxetamine gelegd. Wordt mijn eerste keer, ben benieuwd.
Hoe beviel het? :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Was wel grappig. Had maar 30mg gedaan, dus was een vrij lichte ervaring. Vond de dissociatie vergelijkbaar met ongeveer 80mg keta, alleen dan een stuk helderder in mijn hoofd. Lachgas erbij was wel lachen trouwens, goede synergie en daarna bleef de dissociatie verhoogd voor een minuut of 15 ofzo. Wat ik ook wel apart vond is dat de ervaring nadat die eenmaal gepiekt was meerdere keren veranderde, iets wat met keta nooit gebeurt eigenlijk.

Helaas wel echt zwaar beroerd geslapen en daardoor nu behoorlijk brak...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Wat bedoel je met het meerdere keren veranderen na de piek? :)
Dat is een goede vraag, dat weet ik zelf ook niet helemaal haha. Zal daar meer ervaring met mxe voor moeten doen om daar echt een zinnig antwoord op te kunnen geven. Maar met keta blijft het gevoel van dissociatie en vaagheid redelijk constant als je eenmaal piekt en dan neemt het uiteindelijk weer af in heftigheid. Nu veranderde het gevoel van dissociatie naar mijn idee meerdere malen op de piek terwijl het niet perse in heftigheid veranderde. Het zou kunnen dat de ballonetjes hiervoor gezorgd hebben hoor, die bleven namelijk best lang nawerken.

Fool

Badass junkie
Ja, dat gevoel herken ik wel een beetje. Alhoewel dat bij mij tegenwoordig vaak het moment is waarop ik bijpak of ga slapen, ik heb een schijthekel aan de come-down van mxe. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Ja, dat gevoel herken ik wel een beetje. Alhoewel dat bij mij tegenwoordig vaak het moment is waarop ik bijpak of ga slapen, ik heb een schijthekel aan de come-down van mxe. :P
Maar wat ik zelf het rare vond was dat het nog niet de comedown was. Ik zat duidelijk op de piek, maar die piek veranderde af en toe. Maar misschien kwam dat dan gewoon door de ballonnetjes.
Kun jij een beetje slapen na mxe trouwens? Het duurde bij mij ruim een uur voor ik in slaap viel en daarna de hele nacht slecht geslapen. Terwijl ik met keta altijd als een baby slaap.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Maar wat ik zelf het rare vond was dat het nog niet de comedown was. Ik zat duidelijk op de piek, maar die piek veranderde af en toe. Maar misschien kwam dat dan gewoon door de ballonnetjes.
Kun jij een beetje slapen na mxe trouwens? Het duurde bij mij ruim een uur voor ik in slaap viel en daarna de hele nacht slecht geslapen. Terwijl ik met keta altijd als een baby slaap.
Uh, de eerste paar keer sliep ik er ook heel slecht op. De paar keer daarna ging ik altijd slapen met etizolam, en daarna heb ik er eigenlijk nooit meer last van gehad, als ik zou willen zou ik ook op de piek zo in slaap kunnen vallen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Toch weer een beetje pep :) en zojuist mijn 'mislukte' homegrown Northern Lights getest! Plant was heel klein gebleven en leverde maar twee topjes op, maar sta te kijken van de kwaileit! Ben aardig skaffa dus :stoned:

Fool

Badass junkie
Ik vind Tramadol anders best lekker, blijkbaar heb ik t degelijke enzym wel. Daarnaast doen de maken de SNRI-effecten van tramadol het wel iets wezenlijk anders dan morfine-achtige stoffen.

Fentanyl heb ik ook nog wel thuis liggen, maar ik heb mezelf verboden dat dit jaar nog te gebruiken. Morfine kan ik helaas niet zo makkelijk aankomen. :P

SirErick

Wijs gebruiker
virtual77 zei:
SirErick zei:
Fool zei:
ik ben aan het genieten van tramadol
Neem dan echte morfine in plaats van een net-niet variant.

On-topic: ik ben aan de coke (as usual).
En hoeveel coke heb je gekocht?
Waarom wil je dat weten? Zo spannend is mijn cokegebruik ook weer niet. Maar goed, om je een idee te geven: als ik een "normale" gebruiker zou zijn dan had ik hier een lange tijd mee vooruit gekund, maar aangezien ik een hardcore junkie ben is het binnen een paar dagen op.

virtual77

Belezen gebruiker
@ SirErick
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar andere hun gebruik omdat ik zelf ook gebruik. En dan kan ik een beetje vergelijken.

Fool

Badass junkie
virtual77 zei:
@ SirErick
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar andere hun gebruik omdat ik zelf ook gebruik. En dan kan ik een beetje vergelijken.
Heb je het gevoel dat je zelf teveel gebruikt, denk je? :P

virtual77

Belezen gebruiker
Fool zei:
virtual77 zei:
@ SirErick
Soms wel soms niet. Soms gaat het erover en paar dagen achter elkaar. En soms zit er een paar maand tussen.

SirErick

Wijs gebruiker
virtual77 zei:
SirErick zei:
Fool zei:
Ikzelf vind het eerlijk gezegd wel meevallen.

virtual77 zei:
@ SirErick
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar andere hun gebruik omdat ik zelf ook gebruik.
Ik gebruik gemiddeld zo'n 2,5 gram coke per dag.
En hoe financier je dat dan?
Dankzij mijn werk kan ik financieel gezien alles doen en laten wat ik wil.

virtual77

Belezen gebruiker
virtual77 zei:
@ SirErick
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar andere hun gebruik omdat ik zelf ook gebruik.
Ik gebruik gemiddeld zo'n 2,5 gram coke per dag.[/quote]
En hoe financier je dat dan?[/quote]
Dankzij mijn werk kan ik financieel gezien alles doen en laten wat ik wil.[/quote]
Maar dan hou je toch niets over op het einde van de maand?

SirErick

Wijs gebruiker
virtual77 zei:
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant, klopt dat? Nogmaals: ik kan financieel gezien alles doen en laten wat ik wil zonder dat ik er ook maar iets van merk.

virtual77

Belezen gebruiker
SirErick zei:
virtual77 zei:
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant, klopt dat? Nogmaals: ik kan financieel gezien alles doen en laten wat ik wil zonder dat ik er ook maar iets van merk.
Dat kan dat dat niet mijn sterkste kan is. Maar goed voor jou dat je rond komt.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
MusicIsLife zei:
Ben nog kneiterhard aan t gaan, onverwachts avondje xtc met een paar collega/vrienden gehad :hearteyes: wauw, was echt een bizar mooie nacht

Knetterhard 8 uur in de morgen? Dat was geen lage dosis toch :rock: :xtc:

Om heel eerlijk te zijn... Heb ik werkelijk geeeen idee :flushed:
Was al redelijk bezopen (lees ongeveer 14 pilsjes, oh en nog een halve joint) toen ik begon... Maar heb me laten vertellen dat ik 1 halve heineken krat naar binnen heb gewerkt, 1 halve blauwe warner bros en blijkbaar heb ik nog een 2cb pilletje gehad. Ik kan je vertellen dat ik nog nooit zoooo wazig ben geweest. Was een verschrikkelijk leuke nacht maar wellicht niet heel verstandig. Daarna met de bus naar huis gegaan, die chauffeur moet ook gedacht hebben dat hij een of andere junk in z'n bus had zitten :tearsofjoy:

Achja, het was leuk maar dit soort grapjes moet je niet te vaak uithalen hahaha

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ja kan me voorstellen dat je daar wel wat van voelt ja. Heb een tijdje na mn operatie 4x per dag 100 mg geslikt en daar was ik toch wel een beetje wazig van hahaha. Al slikte ik daar ook nog 3x per dag 50mg dyclofenac en 4x per dag 100mg paracetamol bij, maar weet niet of die 2 invloed hadden op mn wazigheid

Fool

Badass junkie
Ja, ik kan me ook best voorstellen dat je van 4x100mg wazig wordt. :P

Maar diclofenac&paracetamol zullen er weinig mee van doen hebben gehad. :wink:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Nee dacht ik ook al, paracetamol moest trouwens 1000 mg zijn, al zal dat ook niks uitmaken aangezien dat nou niet echt sterk te noemen is

zjimiz

Bewuste gebruiker
MusicIsLife zei:
Nee dacht ik ook al, paracetamol moest trouwens 1000 mg zijn, al zal dat ook niks uitmaken aangezien dat nou niet echt sterk te noemen is

Puur vanuit interesse: Tramadol als recreatief middel voor de lol, werkt dat echt? Het schijnt vrij traag en niet zo sterk te werken. Hoor graag.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
zjimiz zei:
MusicIsLife zei:

Puur vanuit interesse: Tramadol als recreatief middel voor de lol, werkt dat echt? Het schijnt vrij traag en niet zo sterk te werken. Hoor graag.
Werken doet het zeker en is ook best aangenaam in een hogere dosering dan je van de dokter zou krijgen. Duurt vooral erg lang.

Fool

Badass junkie
zjimiz zei:
MusicIsLife zei:

Afhankelijk van hoe goed je lever Tramadol kan metaboliseren naar O-desmethyltramadol is het best leuk. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb een glas met 3ml ghb voor me staan. Ben alleen thuis niks te doen family guy aan even zien wat het effect is zonder compleet verliefd te zijn op degene met wie je het doet.

Bovenaan