Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Helenas zei:
2ce + 4-aco-dmt, zo vet!!
Ik had nog bijna 4-aco-dmt genomen voor het eerst gisteren, maar vond 't al wat te laat om in te nemen. Heb jij ervaring met 4-aco-dmt alleen nemen? Hoe is dat?

Helenas

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Helenas zei:
2ce + 4-aco-dmt, zo vet!!
Ik had nog bijna 4-aco-dmt genomen voor het eerst gisteren, maar vond 't al wat te laat om in te nemen. Heb jij ervaring met 4-aco-dmt alleen nemen? Hoe is dat?

Ik heb een keer 4fmp en 4-aco-dmt gedaan, 2x 2ce en 4-aco-dmt en een keer alleen 4-aco-dmt op een festival (15 mg ofzo). Ging erg fout op dat festival, na 40 min was ik weer de oude maar ik doe dat nooit meer! Vind het vooral fijn om hem te combineren maar opzichzelf kan het ook erg leuk zijn. De visuals zijn heel anders dan bvb met 2cb, echt onwijs mooi. Je wordt er alleen wel erg vaag van. Ik zou met rond de 12 mg beginnen en dan kijken wat fijn voor jou is! :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nu een beetje spijt dat ik 't gisteren toch niet genomen heb. :wink:

Ik heb trouwens 1 capsule met 25 milligram. Zou je zeggen dat dat erg veel is, of valt dat mee? Ik heb wel ruime ervaring met psilocybine inclusief hoge doseringen en wil niet een te zwakke trip.

Helenas

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Nu een beetje spijt dat ik 't gisteren toch niet genomen heb. :wink:

Ik heb trouwens 1 capsule met 25 milligram. Zou je zeggen dat dat erg veel is, of valt dat mee? Ik heb wel ruime ervaring met psilocybine inclusief hoge doseringen en wil niet een te zwakke trip.
Ach het duurt niet heel lang dus kan vast binnenkort weer! Hmm op erowid is dat ook aan de hoge kant. Ik zou dan 20 doen. Ik had met 4fmp iets van 23 mg en dat was goed te doen maar dat kwam wel door de 4fmp denk ik :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Tijdloos zei:
Tekzor668 zei:
Diazepam met een jointje :)
Zelfde recept hier.

Hoeveel mg dan? Ik een kwartje van 10mg en is me heel goed bevallen! (Mijn eerste goeie benzo-ervaring) :-P

OT: Wake & Bake jointje

Had ongeveer 20mg diazepam gebruikt , maar heb tolerantie. Nu weer een paar dagen clean geweest.

Wat ik nu ga vieren met 60mg flurazepam, 1mg xanax IR met bordel en wiet.
Ben kapot kan niet goed meer tegen nachtje doorhalen. :tongueout:

SirErick

Wijs gebruiker
Snowblind zei:
Niet dat ik verstand heb van wijn, maar wat voor soort drink je?

On-topic: ik heb weer een paar lijntjes coke naar binnengewerkt en deze keer ging dat nog niet zo makkelijk, want ik had eerst oorlog met mijn sealtje die ik niet fatsoenlijk open kreeg met als gevolg dat de helft op de grond viel. En ja, dat zal vast grappig eruit gezien hebben.

Snowblind

Belezen gebruiker
SirErick zei:
Mindless zei:
Neem jij weleens wat anders dan coke, erick?
Nee, coke is de enige drugsoort die ik gebruik.

Respect. Door de magie van coca-ethyleen ben ik ondertussen ook rijp voor de AA.
Ga je dus maar niet uitnodigen om een fles Gallo & Gallo (cabernet sauvignon 13.5 %) samen met me soldaat te maken. :wink:

SirErick

Wijs gebruiker
Snowblind zei:
SirErick zei:
Mindless zei:
Neem jij weleens wat anders dan coke, erick?
Nee, coke is de enige drugsoort die ik gebruik.

Respect. Door de magie van coca-ethyleen ben ik ondertussen ook rijp voor de AA.
Ga je dus maar niet uitnodigen om een fles Gallo & Gallo (cabernet sauvignon 13.5 %) samen met me soldaat te maken. :wink:
Je mag mij gerust uitnodigen, maar het drinken van alcoholische versnaperingen laat ik aan jou over. Ik drink water, frisdrank, fruitsapjes, verse muntthee en heel soms koffie.

Bovenaan