Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Hoho, ik heb wel mijn mudrun uitgelopen! :rock:
Ja maar maakt dat een exorbitante cocktail van allerhande zware middeltjes goed? :P
Nounou, exorbitant en zwaar is relatief hé :grin:

Maar nee dat praat dat niet goed, dat praat het goed dat ik nog trots ben op mijn weekend. (A)

zjimiz

Bewuste gebruiker
Fool zei:
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Hoho, ik heb wel mijn mudrun uitgelopen! :rock:
Ja maar maakt dat een exorbitante cocktail van allerhande zware middeltjes goed? :P
Nounou, exorbitant en zwaar is relatief hé :grin:

Maar nee dat praat dat niet goed, dat praat het goed dat ik nog trots ben op mijn weekend. (A)

Superprestatie dat je de mudrun hebt uitgerend!

Ik ben zelf niet zo bekend met de middelen die je noemde, maar wat ik er wel van begrepen heb, is dat een dergelijke combinatie de nodige gevaren met zich mee kan brengen. Zonder verder te oordelen vraag ik me af, hoe jij dit ziet/ hier mee omgaat.

:wave:

mikoz

Bewuste gebruiker
Amateurtje zei:
Coke. Ben echt erg van de wereld.
Ik snap nog steeds niet hoe mensen 'van de wereld' kunnen zijn van coke (behalve als diegene psychotisch is)? Ik wordt alleen helder, beetje wakkerder, relaxt en licht euforisch soms en soms ook momenten van dysforie. Met alcohol erbij is het een wat ander verhaal.

Zijn er nog meer mensen die van de wereld raken door coke, wat moet ik me hier bij voorstellen?

Bobsacamano

Badass junkie
Ik snap het ook niet helemaal hoor haha. Ik voel me misschien een beetje wakkerder en allerter verder vind ik het een beetje "gaaaaaaap saai"

mikoz zei:
Amateurtje zei:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen 'van de wereld' kunnen zijn van coke (behalve als diegene psychotisch is)? Ik wordt alleen helder, beetje wakkerder, relaxt en licht euforisch soms en soms ook momenten van dysforie. Met alcohol erbij is het een wat ander verhaal.

Zijn er nog meer mensen die van de wereld raken door coke, wat moet ik me hier bij voorstellen?

SirErick

Wijs gebruiker
Amateurtje zei:
Het lijkt me sterk dat je bij normaal en verantwoord cokegebruik "echt erg" van de wereld bent geweest. Het zou een ander verhaal geweest zijn als je één of twee gram pure coke in één keer had opgesnoven, want dit soort levensgevaarlijke acties kan er namelijk wél voor zorgen dat je voor altijd van de wereld raakt. Let wel: ik neem voor het gemak maar even aan dat je coke gewoon coke was en niet iets anders, dat je lijntjes qua dosering normaal waren, dat je zowel mentaal als fysiek gezond en fit was voordat je coke ging gebruiken, dat je een medicatie-vrij leven hebt en dat je naast coke geen andere drugsoorten hebt gebruikt.

Fool

Badass junkie
zjimiz zei:
Ik ben zelf niet zo bekend met de middelen die je noemde, maar wat ik er wel van begrepen heb, is dat een dergelijke combinatie de nodige gevaren met zich mee kan brengen. Zonder verder te oordelen vraag ik me af, hoe jij dit ziet/ hier mee omgaat.

:wave:
De nodige gevaren valt hier vooral samen te vatten als een ademhalingsdepressie, inderdaad niet ongevaarlijk. Om te beginnen heb ik losse ervaring met elk van deze drugs en is het voor mij dan ook een kwestie van je lichaam goed in de gaten houden. Daarbij is de werkingsduur van fentanyl niet zo heel lang, en heb ik mijn best gedaan om de effecten van fentanyl qua sterkte gewoon over te laten lopen in de O-desmethyltramadol. :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Vanmiddag eerste (echte) keer ketamine. Ik had al een keer 30 mg geprobeerd en nu dus 100 mg plus 100 mg een uur later. Was heel bijzonder, ik zat denk ik tegen een K-hole aan. Mooi spul in ieder geval :hearteyes: Misschien volgt er een reportje als ik zin heb :)

mikoz

Bewuste gebruiker
ooscaar zei:
Vanmiddag eerste (echte) keer ketamine. Ik had al een keer 30 mg geprobeerd en nu dus 100 mg plus 100 mg een uur later. Was heel bijzonder, ik zat denk ik tegen een K-hole aan. Mooi spul in ieder geval :hearteyes: Misschien volgt er een reportje als ik zin heb :)
kun je een detail noemen die nogal opvallend was voor je ervaring?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ooscaar zei:
Leuk! Binnenkort heb ik het ook. Ik begin er nu wel benieuwd naar te worden!

ooscaar

Wijs gebruiker
mikoz zei:
ooscaar zei:
kun je een detail noemen die nogal opvallend was voor je ervaring?
Ik had bij de eerste 100 mg dat ik me ging bedenken of het nou mijn geest of mijn ziel was die gescheiden werd van mijn lichaam, toen bedacht ik me dat het mijn geest was en schrok ik dat er dus geen ziel was die overleeft na de dood. Niet dat ik daar nu achter sta overigens.

En na de tweede 100 mg dacht ik: even een toiletbezoek. Dus ik met heel veel moeite de weg naar het toilet gevonden. Eenmaal op het toilet wist ik niet meer hoe ik moest plassen dus zat ik daar een kwartier helemaal van de wereld van de muziek te genieten, toen zat ik echt heel diep in de trip. Ik kon in feite niet meer opstaan en snapte niets meer van de 'echte' wereld. Ik beschouwde de badkamer alsof je naar een hele rare film zit te kijken, mijn geest was echt in een bepaalde leegte op dat moment weg van mijn lichaam. Toen ik weer een wat helderder momentje had ging ik plassen en weer in bed liggen haha! Het klinkt misschien als vervelend om zo lang op het toilet te zitten maar 'ik' was op dat moment toch ver in ketaland dus het boeide me niet meer zo heel veel of ik nou in bed lag of op de wc zat.

Maarja dat was dus een detail wat me even snel te binnen schiet. Als ik een report ga schrijven wordt het een hele lange voor 2 uurtjes trip en 2.5 uur aftervaagheid. Moet even kijken of ik zin heb dat uit te typen.

De rest van de trip doorgebracht in bed met Radiohead op. Ik ging voor de psychedelische, diepere ervaring, die kreeg ik ook en ik ben enthousiast. Het is alleen wel heel anders psychedelisch dan echte tripmiddelen, waar ik meer van houd. Maar al met al hele goede ervaring dus :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Net truffels genomen. :grin: Heb er maar thee van gezet, want ik krijg die dingen niet meer weg met gewoon opeten... Lachgas ligt ook al klaar voor straks. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Het is alleen wel heel anders psychedelisch dan echte tripmiddelen, waar ik meer van houd. Maar al met al hele goede ervaring dus
Ketamine wordt vaak psychedelisch genoemd maar dat is het eigenlijk niet. Die woordkeuze vind ik persoonlijk altijd erg verwarrend werken. Ketamine is een dissociatief, wat echt een heel ander effect is. Wel zijn psychedelica en dissociatieven allebei tripmiddelen, alleen geven ze een totaal andere trip.

Fijn dat het zo goed bevallen is trouwens.

Mindless zei:
Net truffels genomen. :grin: Heb er maar thee van gezet, want ik krijg die dingen niet meer weg met gewoon opeten... Lachgas ligt ook al klaar voor straks. :P
Hoop dat je een mooie trip hebt gehad, volgt er weer een report?

ooscaar

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Het is alleen wel heel anders psychedelisch dan echte tripmiddelen, waar ik meer van houd. Maar al met al hele goede ervaring dus
Ketamine wordt vaak psychedelisch genoemd maar dat is het eigenlijk niet. Die woordkeuze vind ik persoonlijk altijd erg verwarrend werken. Ketamine is een dissociatief, wat echt een heel ander effect is. Wel zijn psychedelica en dissociatieven allebei tripmiddelen, alleen geven ze een totaal andere trip.
Ja tripmiddel, inderdaad. Ik had het beter kunnen verwoorden als: het is alleen wel een heel anders soort tripmiddel dan echte psychedelica. Je moet er dus ook niet hetzelfde van verwachten, uiteraard. :)

OT: gisteravond nog alcohol met vrienden. Het was alleen wel versneden tot 5% maar nu alsnog een beetje katerig ervan. Zal over een uurtje wel over zijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Zeker, zoals altijd. :wink: Het was ook nog een extra speciale trip, omdat ik sinds lange tijd weer eens het "idee" had dat er een soort entiteiten om mij heen waren die ook mijn lichaam konden "besturen", of eerder 'leiden'. Dit heb ik een aantal keren eerder gehad, maar toen een hele tijd niet. Dit was alleen in het begin van de trip. Heel erg bijzonder, aangezien je het idee hebt dat die "entiteiten" (het is eerder een soort krachtige energie) je lichaam zo kunnen breken, omdat er zo'n enorme kracht achter zit. Maar dit gebeurd met zo'n liefde en je moet het ook steeds toelaten, anders doen "ze" niks. Heb jij dit of iets soortgelijks weleens meegemaakt met psilo? Een volledig tripreport komt er misschien wel, maar dat weet ik niet zeker. Ik voel me niet echt gedreven om er één te schrijven op het moment.

ooscaar zei:
OT: gisteravond nog alcohol met vrienden. Het was alleen wel versneden tot 5% maar nu alsnog een beetje katerig ervan. Zal over een uurtje wel over zijn.
Haha, mooie manier om bier te benoemen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Ja tripmiddel, inderdaad. Ik had het beter kunnen verwoorden als: het is alleen wel een heel anders soort tripmiddel dan echte psychedelica. Je moet er dus ook niet hetzelfde van verwachten, uiteraard. :)

Ik bedoelde ook meer in het algemeen dat ketamine psychedelisch wordt genoemd hoor, ligt verder niet aan jou.

Ik heb gister ook wat versneden alcohol van 5% op hahaha.

Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Zeker, zoals altijd. :wink: Het was ook nog een extra speciale trip, omdat ik sinds lange tijd weer eens het "idee" had dat er een soort entiteiten om mij heen waren die ook mijn lichaam konden "besturen", of eerder 'leiden'. Dit heb ik een aantal keren eerder gehad, maar toen een hele tijd niet. Dit was alleen in het begin van de trip. Heel erg bijzonder, aangezien je het idee hebt dat die "entiteiten" (het is eerder een soort krachtige energie) je lichaam zo kunnen breken, omdat er zo'n enorme kracht achter zit. Maar dit gebeurd met zo'n liefde en je moet het ook steeds toelaten, anders doen "ze" niks. Heb jij dit of iets soortgelijks weleens meegemaakt met psilo? Een volledig tripreport komt er misschien wel, maar dat weet ik niet zeker. Ik voel me niet echt gedreven om er één te schrijven op het moment.
Klinkt als een mooie trip inderdaad . Zelf nog nooit zoiets meegemaakt helaas, lijkt me heel bijzonder. Wat voor dosis had je dit keer? En heb je er nog lachgas bij gebruikt uiteindelijk?

ooscaar

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Ik bedoelde ook meer in het algemeen dat ketamine psychedelisch wordt genoemd hoor, ligt verder niet aan jou.

Ik heb gister ook wat versneden alcohol van 5% op hahaha.
Snap ik haha :)

Wel vervelend dat ze bij het testcentrum die alcohol nooit willen testen, dan moet je dus afgaan op de bewering van de dealer. :mrgreen:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Klinkt als een mooie trip inderdaad . Zelf nog nooit zoiets meegemaakt helaas, lijkt me heel bijzonder. Wat voor dosis had je dit keer? En heb je er nog lachgas bij gebruikt uiteindelijk?
Het was ook heel erg bijzonder. Ik heb er van het weekend steeds nog aan gedacht. Tijdens eerdere trips dat ik dat gevoel van een soort aanwezigheid had van entiteiten was dat vooral met ogen dicht. Nu was dat met ogen open. Het was niet zozeer dat ik iets zag, maar dat ik enorm sterk het gevoel had dat ik niet alleen was in de kamer. En dus dat die energie in mij ging en het voelde of iets anders dan mezelf de controle over mijn lichaam overnam. Ik kon op dat moment ook niet opstaan van de bank. "Ze" maakten ook geluid en dit waren overduidelijk geen random geluiden. Alsof je de intentie er doorheen kon voelen. Het was zeker een soort communicatie. Als ik er zo aan terug denk lijkt het enorm op de omschrijvingen van Terence McKenna. Enorm fascinerend was het.

De dosis was gewoon weer 15 gram atlantis, maar om op dat punt te komen met die entiteiten heb ik een hele tijd moeten mediteren. Met een hogere dosis was het vast makkelijker geweest. Geen lachgas gebruikt, maar de trip daarvoor wel. Dat was een beetje een milde trip omdat ik (denk ik) de truffels toen niet fijn genoeg had versneden voor in de thee. Lachgas was toen zeker interessant! De visuals werden tijdelijk een stuk intenser en het geluid kreeg een heel diepe echo. Spiritueel deed het me echter niets.

Bovenaan