Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Hoe was het? Lekkerder dan mdma?

Beste wensen voor het nieuwe jaar trouwens iedereen! :grin: Ik wens jullie alle geluk, liefde, en bewustheid toe! En zoals iemand hier eerder al zei: een psychedelisch 2016 toegewenst. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Begonnen met alcohol, later ongepland toch maar een beetje speed genomen en dat werd steeds meer. Nu lekker afblussen met een hasjie. Lekker nachtje al zeg ik het zelf :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Hoe was het? Lekkerder dan mdma?
Nee ik vind MDMA nog steeds fijner. Tot nu toe is MDA ook niet helemaal wat ik er van verwacht had. Had lichte hallucinaties enzo verwacht, maar die bleven volledig uit helaas. Mijn zicht was wel echt veel meer verstoord als met MDMA, op de piek zelfs zo heftig dat mijn zicht de hele tijd aan een uit leek te flikkeren om de seconde. Verder vond ik MDA duidelijk een stukje minder entactogeen, waardoor het een beetje de magie van MDMA miste voor mij. Verder was het wel minstens net zo heftig, maar gewoon net iets anders. Was er ook echt gigantisch vaag van.

Kortom best interessant, maar gaat denk ik geen vaste MDMA vervanger voor mij worden.

Pante

Belezen gebruiker
Gisteren phenibut uitgeprobeerd na een avondje drinken. Werkte erg lekker; wat simpele spelletjes gespeeld, beetje gekletst en hier en daar een dutje. Eigenlijk lichamelijk geen last gehad van de kater (mentaal nog steeds wel erg traag). Ga er echter geen herhaalreceptje van maken ivm verslavingsgevaar. Wil het nog wel eens proberen in een sociale setting (&zonder kater).

Nu een microdosering lsd aan het uittesten :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb net mijn allereerste zelfgedraaide hasj jointje gefixt en ik ga hem NU ROKEN. :sunglasses: :rock: :flushed: :hearteyes: :smoke: :wink: :wave:

MeejheM

Badass junkie
SirErick zei:
SirErick zei:
Ik ben op dit moment (soort van) nuchter... Nee, niet voor de lol.
Ik ben nog steeds nuchter... Yeah, dat is best knap van mezelf vind ik.

een paar uur meer dan een etmaal, dat is als je de halfwaarde en die dingen in acht neemt knap, helemaal met je tolerantie.

nog steeds niet voor de lol?

ben je alweer thuis?

merk je positieve effecten van de pauze?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
MeejheM zei:
een paar uur meer dan een etmaal, dat is als je de halfwaarde en die dingen in acht neemt knap, helemaal met je tolerantie.

nog steeds niet voor de lol?

ben je alweer thuis?

merk je positieve effecten van de pauze?
SirErick is permanent geband dus je kan lang op antwoord wachten :wink:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Pante zei:
Gisteren phenibut uitgeprobeerd na een avondje drinken. Werkte erg lekker; wat simpele spelletjes gespeeld, beetje gekletst en hier en daar een dutje. Eigenlijk lichamelijk geen last gehad van de kater (mentaal nog steeds wel erg traag). Ga er echter geen herhaalreceptje van maken ivm verslavingsgevaar. Wil het nog wel eens proberen in een sociale setting (&zonder kater).

Nu een microdosering lsd aan het uittesten :)

Hoeveel gram phenibut heb je geprobeerd? :)

SirErick is permanent geband dus je kan lang op antwoord wachten :wink:
Durf het eigenlijk niet te vragen dus zal het laten. :mrgreen:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
LoveQuality zei:
OT: Voor de eerste keer sinds april vorig jaar een lijntje pep & de laatste keer dat ik wat door men neus had gehaald is geleden van begin juli vorig jaar

Zal je neus leuk vinden! :grin:

OT: Nutt'n.. High on life :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zie het ooknl nu maar goed , hij is minder voorspelbaar dan iets kan zijn.

OT
Nog een jointje (vroeg weekend)

Narayani

Bewuste gebruiker
Suiker. Ik vreet de hele dag van die ellendige keelsnoepjes en hoest me alsnog de pleuris. Stem kwijt door een flinke keelontsteking en kan alleen nog fluisteren. Wel lekker rustig voor vriendlief :tearsofjoy:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Microdosering DOC 0,2mg smaakt metaalachtig

DOC! Laat me weten hoe je 'microdosering' verloopt, zal wel een actief dagje worden met een tophumeur. :3

Ik had eens een beetje DOC in een neusspray verwerkt, moeilijk te geloven maar is nog pijnlijker dan 2C-B/2C-X snuiven, lekker potje gehuild niet normaal. :tearsofjoy:
Toch maar niet meer doen. :rolleyes:

Bobsacamano

Badass junkie
De dosering was erg laag maar je kan rustig zeggen dat ik energie heb. Haha
Jmths zei:
Bobsacamano zei:

DOC! Laat me weten hoe je microdosering verloopt, zal wel een actief dagje worden met een tophumeur. :3

Ik had eens een beetje DOC in een neusspray verwerkt, moeilijk te geloven maar is nog pijnlijker dan 2C-B/2C-X snuiven, lekker potje gehuild niet normaal. :tearsofjoy:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik wil het nog wel een keer proberen. Je bent zeker fysiek gemotiveerd dingen te doen. Wel vind ik het iets wat minder vindingrijk als Microdosering op LSD, maar dit kan heel erg aan de dosis liggen.

Bobsacamano zei:
De dosering was erg laag maar je kan rustig zeggen dat ik energie heb. Haha
Jmths zei:
Bobsacamano zei:

DOC! Laat me weten hoe je microdosering verloopt, zal wel een actief dagje worden met een tophumeur. :3

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Ik wil het nog wel een keer proberen. Je bent zeker fysiek gemotiveerd dingen te doen. Wel vind ik het iets wat minder vindingrijk als Microdosering op LSD, maar dit kan heel erg aan de dosis liggen.
Interessant Bob! Misschien een idee om een speciaal microdoserings topic te maken? Ik weet dat er al een is, maar die gaat hoofdzakelijk over LSD. Ik zou het wel erg interessant vinden om een topic te hebben waarin ervaringen over microdoseringen met welk psychedelisch middel dan ook uiteen gezet kunnen worden. Zeker wanneer dat wat langer zou lopen valt er wellicht ook uit op te maken hoe de verschillende middelen van elkaar verschillen in een microdosering, denk aan welk middel goed is voor creativiteit, energie, focus, etc.

ooscaar

Wijs gebruiker
Goed plan vind ik wel! Maak jij hem? Ik denk dat dit best een erg interessant overzicht kan geven na verloop van tijd!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Als er een draad wordt gemaakt wil ik wel mijn bijdrage leveren, ik vind het wel leuk om op dagen met wat minder verplichtingen microdoseringen uit te proberen, bijvoorbeeld als eens gedaan met bk-2c-b (20mg), was wel een leuke ervaring zonder dat dit me al teveel hinderde in doen en laten. Ik kan me goed inbeelden waarom een microdosis LSD vaak als toekomstig AD wordt gepresenteerd.
5meo-mipt, LSD en DOC lijken me ook wel leuke opties om eens uit te proberen.

Ik verdiepte me vandaag in een nieuw aankomend projectje (overmorgen 2c-e 12-15mg) en ik zag een paar zeer enthousiaste reacties voorbij komen over mini doseringen 2c-e, zowel in functionele microdoseringen maar ook mensen die zeiden dat op een 'sociale avond' 3-6mg heel tof zou wezen.
Gewichtspotentie van 2c-e ligt op ongeveer 2x dat van 2c-b, 6-12mg 2c-b is inderdaad naar mijn ervaring wel een prettige dosering voor sociale aangelegenheden.
Wellicht is 2c-e ook een interessante optie al vind ik het een aparte keuze voor dit doeleinde. Misschien is het gewoon omdat ik er geen ervaring mee heb.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Goed plan vind ik wel! Maak jij hem? Ik denk dat dit best een erg interessant overzicht kan geven na verloop van tijd!
Ik ga proberen deze week even een goed topic te maken ervoor.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Interessant Bob! Misschien een idee om een speciaal microdoserings topic te maken? Ik weet dat er al een is, maar die gaat hoofdzakelijk over LSD. Ik zou het wel erg interessant vinden om een topic te hebben waarin ervaringen over microdoseringen met welk psychedelisch middel dan ook uiteen gezet kunnen worden. Zeker wanneer dat wat langer zou lopen valt er wellicht ook uit op te maken hoe de verschillende middelen van elkaar verschillen in een microdosering, denk aan welk middel goed is voor creativiteit, energie, focus, etc.

Heel goed idee. In dat topic ga ik nog bijleren :-P.

Ot: wat coke..

Bovenaan