Welke drugs gebruik jij op dit moment?

jam

Bewuste gebruiker
ik heb de gold rush van azarius na een half jaar weer ergens terug gevonden en samen met bier en hasj bevalt het best goed, het doet me ontzettend aan 3MMC denken.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Peuk met bakje koffie met het gevoel een geweldig weekend te hebben gehad en me als herboren voel. Een duidelijke positieve kater dus. :)

En de wetenschap dat ik 20 gram echt goeie pep in de vriezer heb alsmede nog 1,7gr uitstekende keta geeft ook wel een lekker gevoel. :)

Ook nog 10 zware Max F-1 tjes liggen en 9 wat lichtere xtc pillen alsmede een gram MDMA kristal en een kwart liter GHB.

Ik zal de pillen en de speed van de week eens gaan testen, en de GHB wil ik vanaf, want vind ik maar weinig aan. (en nee, niet hier, want dat is tegen de huisregels, dus stuur me vooral geen PB hierover)

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben vannacht dus met ket bezig geweest, De bedoeling was om eens te kijken of ik op een voorzichtige manier in de K-hole kon komen, denk dat het net niet gelukt is maar ik kon gewoon niet meer bijsnuiven, kon niet meer bewegen en kwam in een soort reversible 2 dimensionale wereld terecht waar de tijd heeft stilgestaan want het voelde als een eeuwigheid.

Ik denk dat ik ongeveer 300 mg op heb. Ik vond het fantastisch maar ik ga hier heel zuinig mee doen, dit is niet iets voor heel vaak.

Tot ik de controle verloor vond ik er trouwens ook geen zak aan. dus geen keta op lagere dosering voor mij.

Ik heb nog niet zoveel ervaring met ketamine maar tot nu toe wel ongeveer dezelfde conclusie getrokken als jij. Ik vind het pas interessant vanaf de doseringen die zeer sterke tripeffecten geven. Die lage doseringen doen mij aan (teveel) alcohol denken, dat verdovende, en dan drink ik liever een goed wijntje of biertje. :wink:

De eerste keer kwam ik per ongeluk in een K-hole terecht, echt nul controle meer en een totaal andere wereld, die ik niet aangenaam vond, nogal kil, maar wel heel interessant, een totaal andere vorm van trippen dan op psychedelica. De tweede keer was een voor mijn gevoel net-sub-K-hole-dosis (had niets meer daarna, dus kon niet verder) en dat was zo trippy dat ik het ook wel heel boeiend vond en die ervaring was i.t.t. de eerste keer ook echt aangenaam, warm, dromerig. Maar het had duidelijk niet dat controleverlies van die K-hole.

Ketamine kun je denk ik gewoon met twee doeleinden gebruiken: het verdovende (lage doseringen) of het trippende/K-hole effect en de één verkiest het eerste en een ander het tweede. Ik heb het nooit op een feestje geprobeerd, maar dat trekt me ook niet zo.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@ roze olifant

Ik heb na die reactie behoorlijk wat gelezen over k-holes en ik kwam al snel tot de conclusie dat het toch een echte k-hole was.

Niveau 3, vlak voor de k-hole, is ook wel interessant. Dan gaat het verdovende dus over in een trip en werd de wereld voor mij 2-dimensioneel, beetje vergelijkbaar met hoge dosis Salvia. Ik kon me toen al nauwelijks meer bewegen en het was een wonder dat ik toen nog een punt heb kunnen nemen om naar niveau 4 over te gaan. Niveau 1 en 2 vond ik dus niet echt boeiend, maar ik wil best een keer van niveau 3 een doel maken, lijkt me ook wel leuk om daar een uurtje in te zitten. de Visuals zijn leuk en dan kan je tenminste nog beetje nadenken want dat lukt dus niet meer in niveau 4.

Bas

Wijs gebruiker
Ongeveer 70 mg XTC. Ik kan slapen, maar heb gewoon geen zin. Moet er om 05 u weer uit, maar heb meer zin om wakker te blijven dan te slapen. : ( Samen met een Red Bull, wat lekkere dingen om te eten er maar even een game nachtje van maken. ^^

Bas

Wijs gebruiker
Nachtje gamen gaat hem echt niet worden, te saai aan het worden. Als iemand zin heeft om zijn letters van zijn toetsenbord af te typen, stuur me een bericht. :mrgreen:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik ben zaterdagochtend al gestopt en heb alle verleidingen kunnen weerstaan, ook al m'n dipje gehad gisterenmiddag dus ik kan vandaag alweer nuchter en fris overgaan tot de orde van de dag. :)

on:

Peuk en bak koffie.

Raver

Badass junkie
Ik heb gewoon de tandarts wijs gemaakt dat ik zo verschrikkelijke griep heb dat ik niet kon komen. Ik voel die kaakchirurg al in me nek hijgen, kut verstandskiezen..

Ondertussen.. Diazepam en zo naar alle waarschijnlijkheid een jointje? Hasj? Wiet? Dat is het enige waar ik me vandaag nog druk om maak. Heerlijk vakantie.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Best wel pijnlijk dit. Van 70 mg kom ik niet eens 5 meter van de grond als een vlieger. Ik heb zeker 150/200 mg nodig om een beetje te vliegen. En als ik de atmosfeer wil passeren moet ik zeker bijdoseren.
Heb ik dus ook, besef me wel dat het me eigen schuld is omdat ik MDMA heb misbruikt.

Ont: Een jointje

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Best wel pijnlijk dit. Van 70 mg kom ik niet eens 5 meter van de grond als een vlieger. Ik heb zeker 150/200 mg nodig om een beetje te vliegen. En als ik de atmosfeer wil passeren moet ik zeker bijdoseren.
Ik zou eens een keer een lange pauze inlassen dan als ik jou was.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Gisterenavond na een paar pilsjes heb ik vlak voor t slapen een mililiter GHB genomen maar die kwam enorm hard aan lol. Voor de zekerheid 5mg pep er bij genomen. Nogal stom, GHB valt gewoon niet te combineren met alcohol. Wel heerlijk geslapen trouwens. :tongueout:

Raver

Badass junkie
Gisterenavond na een paar pilsjes heb ik vlak voor t slapen een mililiter GHB genomen maar die kwam enorm hard aan lol. Voor de zekerheid 5mg pep er bij genomen. Nogal stom, GHB valt gewoon niet te combineren met alcohol. Wel heerlijk geslapen trouwens. :tongueout:

Je vond er nog niks aan toch haha? Waarom dan deze levensgevaarlijke combinatie -want dat is t ook gewoon- als je er uberhaupt niets aan vind? :tongueout:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je vond t toch niks? Toch neem je het. Pas er mee op hoor....

Raver

Badass junkie
Ja, gewoon een stommiteit, ik weet het. Dat beetje GHB knalde er echt keihard in, niet meer normaal, ik schrok er echt van lol.

Onvoorspelbaar is GHB, pas er echt mee op! Zelfs nu je meerdere keren aan hebt gegeven dat je het niet chill vind alsnog gebruiken. Stommiteit i know, stommiteit ken ik maar al te goed. Dus wil je niet de les lezen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Raver

Tot dusver alleen nog maar lage dosering uit de losse pols onder invloed van pep, die de werking van GHB toch wat onderdrukt heb ik begrepen. Gisteren dus voor het eerst het echte GHB gevoel gehad, ik herkende het wel van de eerste enige keer dat ik GHB gedaan heb, lange tijd geleden.

Ik kom er voorlopig niet meer aan, zal eerst eens zo'n mililiterspuitje op de kop tikken zodat ik een keer helemaal nuchter een precies afgemeten dosering kan proberen.

Raver

Badass junkie
Tot dusver alleen nog maar lage dosering uit de losse pols onder invloed van pep, die de werking van GHB toch wat onderdrukt heb ik begrepen. Gisteren dus voor het eerst het echte GHB gevoel gehad, ik herkende het wel van de eerste enige keer dat ik GHB gedaan heb, lange tijd geleden.

Ik kom er voorlopig niet meer aan, zal eerst eens zo'n mililiterspuitje op de kop tikken zodat ik een keer helemaal nuchter een precies afgemeten dosering kan proberen.

Dat je als onervaren GHB gebruiker uberhaupt nog geen spuitje hebt.. Die zijn 10 cent bij elke apotheek, hoe doseerde je nu dan? Een dopje van bijna elk flesje is meer dan 5ml, dus hoop niet met het dopje van de fles.

Ik herken dit heel erg wat je zegt, eerste keren weinig echt fijn effect gehad van de GHB. Tot ik het een periode later weer eens probeerde, op m'n lege maag toen 4ml genomen. Wauw, ik ging zo lekker.

Terwijl ik de eerste keren niet eens in de buurt kwam van deze ervaring. Zorg er gewoon voor dat je er niet teveel van proeft.. Ineens is het heel lekker namelijk.
Ontspannen, geen anxiety, praterig, -mild- euforisch, empathie, vrolijk, zorgeloos, ondernemend, geil, heel erg zelfverzekerd, energiek -mits de juiste dosis-.

Daarnaast heb je geen kater, werkt kort maar werkt wel snel in, goedkoop, makkelijk te maskeren maar het is allemaal te mooi om waar te zijn. Het is een ware killer.

Die verslaving is zo uitputtend! Dat wil je niet.. Maar aangezien je de eerste weken heerlijk waus bent van de GHB -wat natuurlijk gewoon het doel is van het gebruik- boeit het me niet. Tot de GHB z'n effect begint te verliezen, en dan is het verschrikkelijk.
Het effect van GHB veranderd bij sommige individuen bij verslaving aan dit middel, ineens is een hoge dosis om ziek van te worden in plaats van dat het fijn is. Eerder gejaagd, teveel prikkels, ineens is het effect heel kut aanwezig ofzo, waarschijnlijk door het slaaptekort. Mensen die ik ken, en ik zelf hadden hier last van.

Maar je kunt niet zeggen; ik stop ermee! Want zoals iedereen weet MOET je het blijven innemen, want ontwenning kan (levens)gevaarlijk zijn. En aangezien de halfwaardetijd van GHB extreem kort is moet je heel stabiel blijven doseren om uit je ontwenning te blijven. Met heel stabiel bedoel ik, elke 2 uur. Geen minuut eerder of later, ook snachts niet. Dat betekend; wekkertje zetten voor je dosis GHB. Doe je dit niet, slaap je te lang door. En dan wordt je wakker van je ontwenning, en eenmaal ontwenning dien je meer te nemen dan gebruikelijk. Heel raar maar dan werkt die standaard 5ml ineens niet goed genoeg. En zeg dan maar doei tegen je stabiliteit, het is de bedoeling dat je bij verslaving de GHB in je bloed op een constante spiegel te houden. Als je dan ineens 10ml gaat nemen omdat je ontwenning hebt krijg je daar later weer last van. Dus STABILITEIT = ALLES.

Daarnaast staat GHB gewoon op 1 in je leven, het is net zo belangrijk als dat insuline is voor een diabeet. Dus je kunt je voorstellen dat je ALLES doet voor de GHB. En omdat dat soms niet altijd even makkelijk gaat kun je je voorstellen dat dat voor veel stress zorgt.
Je hele leven dien je ook te plannen om je doseringstijden heen, het beheerst gewoon je hele leven. En daarnaast leef je vaak nog een dubbel leven ook, althans ik wel. Niemand mocht het weten, mijn grote geheim. Dat put je ook nog eens uit.

Maar even een korte samenvatting van hoe het is om eraan verslaafd te zijn. Als je t effect kut vind.. wees blij.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de paniekaanvallen, angsten, psychoses en psychische onstabiliteit die GHB verslaving kan veroorzaken door onder andere chronisch slaaptekort. Zet maar eens elke 2 uur je wekker en merk dan maar eens hoe verrot je bent 's ochtends bent, en dan ook nog eens constant onder invloed van dit spul. En dat dan maanden lang.. ikzelf heb een delier gekregen uiteindelijk. Geen delier door ontwenning, maar door slaaptekort.

Ik wil je er niet vanaf houden hoor maar probeer wel gewoon duidelijk te maken dat GHB niet zomaar een drug is om mee te experimenteren. Voor mij behoort GHB tot dezelfde klasse als Heroïne en Crack.

Heel verhaal geworden, maar goed ik wil gewoon m'n eigen ervaring delen om openheid en kennis te verspreiden over GHB. Het 'onschuldige' imago van dit middel is gelukkig al aardig weg maar ik vind dat er nog steeds te weinig bekendheid is over GHB-Verslaving.

Raver.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bas

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Klein bodempje in een eierdopje tot nu toe, ik denk 1 ml maar kan nooit meer geweest zijn dan 2ml, verder durfde ik dus niet te gaan want ik ben me echt wel van de gevaren bewust. Een kennis van mij gaf zijn vrienden standaard GHB als die langs kwamen en die heeft menigmaal de ambulance moeten bellen omdat er weer een out was gegaan lol.

Voor verslaving ben ik niet bang, ik vind nuchter zijn veel te leuk en te belangrijk en zal nooit iets continue gaan gebruiken. Dan is zo'n flinke voorraad speed die ik nu in de ijskast heb liggen voor mij per definitie veel gevaarlijker dan zo'n kwart liter GHB in de koelkast, maar ook daar kan ik mee omgaan heeft het verleden mij geleerd.

Ontspannen, geen anxiety, praterig, -mild- euforisch, praterig, empathie, vrolijk, ondernemend, geil, heel erg zelfverzekerd, energiek -mits de juiste dosis-.

Ontspannen, vrolijk, ondernemend, zelfverzekerd en energiek ben ik al van mezelf gelukkig (en ook geil op zijn tijd lol), een vlotte babbel heb ik ook wel en euforie is dan wel iets wat ik van tijd tot tijd wil voelen, maar dus niet 24/7.

Ik snap de verslavingsgevoeligheid best van die GHB. Geen kater dus en volgens mij is het echt de allergoedkoopste drug die er te vinden is, kost echt geen drol dus zelfs iemand met heel weinig inkomen kan een 24/7 verslaving nog wel betalen lijkt me.

Tips/advies/waarschuwingen zijn trouwens altijd welkom hoor. :)

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Ontspannen, vrolijk, ondernemend, zelfverzekerd en energiek ben ik al van mezelf gelukkig (en ook geil op zijn tijd lol), een vlotte babbel heb ik ook wel en euforie is dan wel iets waar ik van tijd tot tijd wil voelen, maar dus niet 24/7.

Tips/advies/waarschuwingen zijn trouwens altijd welkom hoor. :)

Je hebt het dus niet nodig! Laat je gewoon informeren en bepaal zelf wat je ermee doet.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ok, een gewaarschuwd mens telt voor 2 in ieder geval. Ik zal in ieder geval hier posten over het gebruik en de frequentie er van. Ik moet van de week toch nog mijn speed laten testen en dan zal ik eens een balletje opgooien dat ik als relatieve leek een kwart liter GHB in de koelkast heb en wat nou onder recreatief gebruik valt en wat onder risicovol gebruik.

Want het allerlaatste wat ik kan gebruiken is een verslaving en al helemaal niet eentje waar ik om de 2 uur mijn wekker voor moet zetten.

Raver

Badass junkie
Ok, een gewaarschuwd mens telt voor 2 in ieder geval. Ik zal in ieder geval hier posten over het gebruik en de frequentie er van. Ik moet van de week toch nog mijn speed laten testen en dan zal ik eens een balletje opgooien dat ik als relatieve leek een kwart liter GHB in de koelkast heb en wat nou onder recreatief gebruik valt en wat onder risicovol gebruik.

Want het allerlaatste wat ik kan gebruiken is een verslaving en al helemaal niet eentje waar ik om de 2 uur mijn wekker voor moet zetten.

Je kunt je beter afvragen wat meerwaarde is van het experimenteren van GHB als je het nu niets vind of zit ik dan verkeerd?

Maar goed, we zitten op df. Ik ben zelf zo eigenwijs en koppig geweest met GHB voorheen dat ik best kan begrijpen dat je het nog een kans wilt geven, dus zoals je nu zelf zegt; een gewaarschuwd mens telt voor 2. :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Volgens mij moet je voor een verslaving toch echt eerst een tijdje 24/7 gaan gebruiken en dat is voor mij uit den boze. Dat heb ik nog nooit met welke drug dan ook gedaan, een periode softdrugs daargelaten.

Raver

Badass junkie
Volgens mij moet je voor een verslaving toch echt eerst een tijdje 24/7 gaan gebruiken en dat is voor mij uit den boze. Dat heb ik nog nooit met welke drug dan ook gedaan, een periode softdrugs daargelaten.

Dat is waar! Kan in je voordeel werken, ik zelf ben wel verslavingsgevoelig. Voor mij was t effect zo fijn dat ik er gewoon niet meer mee stopte na een periode van regelmatig gebruik. Het was alsof GHB me iets bracht naar waar ik al die tijd naar opzoek was. In mijn ervaring maakte het me een leuker en socialer persoon. Geen angsten meer vooral.

Ot: Een lekker jointje na werk.

Bovenaan