SneeuwSnuiver
Bewuste gebruiker
Thanks<3Hou je taai
Thanks<3Hou je taai
Wat maakt cocaïne voor jou fijner dan speed? Ik personelijk en de mensen om me heen vinden juist cocaïne veel ste subtiel in vergeleken met speed. Of combineer je het met Alchohol?Net voor het eerst cocaine gehad. Een stuk fijner dan speed. Mijn portomonee denkt hier helaas wat anders over..
Wat maakt cocaïne voor jou fijner dan speed? Ik personelijk en de mensen om me heen vinden juist cocaïne veel ste subtiel in vergeleken met speed. Of combineer je het met Alchohol?
Ja het is f#ucking duur!Net voor het eerst cocaine gehad. Een stuk fijner dan speed. Mijn portomonee denkt hier helaas wat anders over..
Bought it!
1458 Mg pep opgegeten en 6 halve liters gulpener gladiator opgedronken. Nu sprint ik de vierdaagse superstrak. SBS heeft me gefilmd dus misschien kom ik vanavond op de televisie. Hopelijk kan je niet zien dat ik een beetje onder invloed ben. Ik heb gezegd dat ik bevangen ben van de warmte.
Wat maakt cocaïne voor jou fijner dan speed? Ik personelijk en de mensen om me heen vinden juist cocaïne veel ste subtiel in vergeleken met speed. Of combineer je het met Alchohol?
Damn, doe jij de vierdaagse met 3 liter gladiator? Het enige wat mij dan nog lukt is in mezelf brabbelend op mijn bed liggen.1458 Mg pep opgegeten en 6 halve liters gulpener gladiator opgedronken. Nu sprint ik de vierdaagse superstrak. SBS heeft me gefilmd dus misschien kom ik vanavond op de televisie. Hopelijk kan je niet zien dat ik een beetje onder invloed ben. Ik heb gezegd dat ik bevangen ben van de warmte.
1x mijn wietpijpje gevuld met wiet. Smaakt zo lekker in een houten pijpje.
Geniet er van!Zelfde hier maar dan uit zo'n crackpijp![]()

Ik hoef geen coke als ik pepsiIk pepsi
Nog niks. Zaterdag sws keta, pep en heel veel alcohol. Wie ga ik zien op dominator?

Geen idee, maar het is niet de bedoeling om er via het forum aan proberen te komen in ieder geval en daarbij is deze vraag ook op geen enkele manier relevant voor dit topic.
Dat weet je alleen als je het laat testen.Net de laatste lijn sos naar binnem getrokken nu er van af gestapt, lekker kaak knarsen waarmee is het dan versneden of is hij dan redelijk puur?