1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Discussie in 'Drugs' gestart door Bal0n, 15 mrt 2006.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Oei, dat is een moeilijke. Tussen LSD en truffeltrips kan ik niet kiezen qua ‘magischheid’. Mijn allermooiste trip ever heb ik beleefd op LSD maar dat kwam omdat het gezelschap heel goed werkte (Eik ^^) en het geheel een heel spirituele boost gaf die ik moeilijk uit mezelf kan halen tot nu toe. Echter, ik weet zeker dat een psilo-trip dat kan evenaren in dezelfde set en setting en ook zeker in m’n eentje als ik meer geoefend en minder angstig om alleen te trippen ben. (Want die angst is er nog altijd wel een beetje.)

Ben het trouwens zeker met je eens dat psilotrips meer sprookjesachtig zijn en meer mysterieus.

DMT vind ik een verhaal apart. Als ik een top 10 zou moeten maken van de mooiste drugs zou ik LSD, psilo en DMT alledrie op 1 plaatsen, LSD en psilo omdat ik gewoon niet tussen die twee ga kiezen en DMT juist omdat dat op zichzelf zó totaal anders is maar zooo extreem fascinerend. Om antwoord te geven op je vraag: changa vond ik magisch, en ook sprookjesachtig zeker in het bos, vooral omdat er bij changa nog een hele duidelijke aardse verbinding was, en omdat de ervaringen ook heel duidelijk warm en positief waren. Pure DMT niet meer, althans niet meer op de hogere dosis. DMT is zoiets ‘alien’ en heftigs dat ik het niet echt meer kan rijmen met het woord magisch. Magisch is je verwonderen omdat de realiteit er zo anders, zo mooi en bijzonder uit kan zien. DMT ís een andere realiteit en dat maakt de ervaring te realistisch om er eenmaal terug op aarde op terug te kijken als ‘magisch’. DMT presenteert zich aan je als een feit: hier heb je een andere werkelijkheid. Het is echt. Geen magie. Ik vind het heel moeilijk om dit uit te leggen, want natuurlijk is het feit dat DMT zo werkt opzich al super magisch, maar de sfeer is anders.

Misschien ook omdat DMT zo intens, kort en disturbing is dat het weinig mogelijkheid biedt tot introspectie, daardoor hou je minder over uit de ervaring waarmee je in het dagelijks leven verder kan en daardoor blijft er minder ‘gevoel’ over waardoor het minder te interpreteren is als magisch. Haha, sorry voor deze vage uitleg, dit is echt lastig.

Raver, Iskra, Peptalking en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik denk dat ik ongeveer begrijp wat je zegt hoor. :wink:

En ik kan me dan inderdaad voorstellen dat 'magisch' misschien niet het goede woord is voor DMT.

Roze olifant vindt dit leuk.
  3. Roze olifant

Als ik m’n hele gezwam hierboven teruglees denk ik dat het samen te vatten is als ‘DMT komt veel minder dichterbij je gevoel dan LSD en psilo en daardoor is het minder magisch’, maar als ik het zo kort had gezegd vind ik dat ik DMT tekort had gedaan. Ik vind het de allerfascinerendste drug die er is om over te lezen en na te denken. :wink:

Raver en Mindless vinden dit leuk.
  4. Raver

Raver Bewuste gebruiker Donateur

DMT lijkt me zo'n heftige ervaring. Alleen zal ik dat nooit tot me gaan nemen ivm psychotische aanleg. Ik heb wel ervaring met trippen hoor, Paddos waren wel het heftigste, daarna LSA zaden, en 2-CB was ook wel lachen. Maar ik kon het soms niet goed relativeren. Niet prettig.

Ot: sjekkie.

Laatst bewerkt: 7 aug 2018
  5. Roze olifant

DMT is inderdaad nogal een ervaring, omdat het je op directe manier toont dat deze realiteit niet de enige bestaande realiteit is. Er zijn allerlei manieren waarop je die ervaring kan gaan relativeren (tenslotte heb je een drug genomen en die kan het effect geven dat iets reëel aanvoelt), maar de ervaring is zo enorm echt dat het relativeren voelt als ontkennen van iets waarvan je het bewijs zelf hebt ervaren. Of het nu een illusie is of niet, precies dat maakt DMT zo heftig.

Als je aanleg hebt tot psychoses laat je trippen inderdaad beter in het geheel links liggen. Ik moet wel zeggen dat ik aan iemand die issues met zichzelf heeft en nog niet klaar is die onder ogen te komen en hierdoor nare ervaringen heeft met trippen eerder DMT aan zou raden dan bijvoorbeeld LSD. De korte duur (ook al hoef je dat niet zo te ervaren tijdens de trip) en het weinig introspectieve maakt dat het mij veel moeilijker lijkt om in een nare DMT-ervaring te blijven hangen dan in een LSD-trip. Het is veel meer gericht op het externe en raakt dus veel minder aan moeilijkheden rondom je eigen persoon.

Maar ik heb veel te weinig ervaring om daar echt zeker van te zijn hoor, is slechts wat ik denk. Ik las ooit een artikel van een expert die honderden keren getript had op DMT en daarbij ook zeker een aantal zeer duistere ervaringen had meegemaakt.

Casaan vindt dit leuk.
  6. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Alcohol. Even de pijn wegdrinken dat ik weer een acne-breakout op me kin heb. IK HAAT HORMONALE ACNE

7. Peptalking

Peptalking Bewuste gebruiker

Ketacne?

8. MDMAZING

lekker acne zou dat zijn ja

9. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Ketaa. Retourtje pluto:lolol:

10. MDMAZING

alcohol. Zaterdag eindelijk weer keta binnen. :hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:

11. Raver

Je zou even stoppen toch :tongueout:

MDMAZING vindt dit leuk.
  12. MDMAZING

Ja , dit weekend dik feest en volgend weekend decibel weekend. Dan mag keta niet missen natuurlijk. Iedereen gebruikt keta dus als ik het niet zelf koop bieden ze het wel aan dat ik nakkies mag nemen. :tongueout: schiet ook niet op dan natuurlijk. :P

13. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

De woorden “ nee dank je” bestaan ook he :wink:

SneeuwSnuiver en Raver vinden dit leuk.
  14. MDMAZING

Ja maar dat is moeilijk dan he. Niet alleen met keta is dat moeilijk hoor , als iemand mdma aanbied, kan ik ook geen nee zeggen :tongueout:

15. Raver

Pas wel op voor die keta verslaving @MDMAZING Als die er al niet is.. No offence verder.

Ot: 5ml om 20 00.

MDMAZING vindt dit leuk.
  16. MDMAZING

Ja ik heb nu ongeveer 2 weken niet gebruikt. Zonder moeite oid, maar ik merk wel als ik alcohol drink ( bier) dat ik wel veel zin krijg in keta. Zal ik dan in het begin fase zitten? Beter is dat ik gewoon geen keta ga nemen dit weekend.. Als ik aan een verslaving zit ben ik verder van huis.

17. Raver

Zit je al waarschijnlijk. Eerst spreek je af even geen keta te pakken, maar dan toch weer die uitzondering maken terwijl er zat alternatieven zijn en je gewoon een afspraak had gemaakt met jezelf dat je even geen keta zou pakken. Maar toch die afspraak verbreken, dat is verslavingsgedrag. Je kunt ook gewoon nee zeggen tegen keta toch? Maar blijkbaar vind je dat al te moeilijk. Nogmaals, verslavingsgedrag. No offence Mdmazing, waarschijnlijk wil je dit niet horen. Maar het is wel de bittere waarheid.

Daarnaast geef je ook aan dat je cravings krijgt in keta als je dronken bent. Mentaal heb je de link tussen keta en alcohol al gelegd. Behoorlijk zorgelijk als je het mij vraagt. Maar dat moet je zelf weten maar als ik het zo via DF moet beoordelen als doorgewinterde verslaafde zit je zeker in de beginfase al dan wel niet al daadwerkelijk verslaafd aan ketamine. Maarja ik ken je niet persoonlijk verder.

Voor een verslaving hoef je niet elke dag te gebruiken by the way. :wink: Wees op je hoede. Dat je zonder moeite geen keta heb gepakt in 2 weken tijd zegt niet zoveel voor je gevoeligheid voor ketamineverslaving. Ik kon GHB in de beginfase ook gemakkelijk laten, maar later is het zoals je weet een serieus probleem geworden.

Beter niet nee, dat besef je zelf ook wel toch? Maar iets zegt me dat je het toch wel doet.

Laatst bewerkt: 9 aug 2018
    SneeuwSnuiver, Casaan en MDMAZING vinden dit leuk.
  18. MDMAZING

Natuurlijk besef ik dat. Ik ga die keta bestelling afzeggen. Wil mezelf niet verder de problemen in 'snuiven'. Thanks voor je input. :) ik ga dit weekend NEE zeggen. Alleen aan de alcohol. :) en de bittere waarheid is soms goed om te horen/lezen. Ik ben 24 Dus nog jong , dan wil ik me leven niet verpesten door me lekker te voelen door een drug.

Laatst bewerkt: 9 aug 2018
    Shakti, SneeuwSnuiver, Casaan en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Raver

Goed bezig man.

Shakti en MDMAZING vinden dit leuk.
  20. Roze olifant

Goede beslissing MDMAZING, tof dat je naar het advies hier luistert ook al is dat niet wat je wilde horen en verheugde je je zo op de nieuwe keta. Het probleem met ketamine (in vergelijking met bijvoorbeeld MDMA) is dat het echt wel een stuk verslavender is, ook vanwege de korte werkingsduur is het een drug die op termijn makkelijk iedere dag te gebruiken (misbruiken) is met schadelijke gevolgen. Met jouw voorliefde voor het goedje is het gemakkelijk om excuses te gaan bedenken en is het goed dat je strenge afspraken met jezelf blijft maken. Klinkt wel alsof je in een omgeving zit waarin dat best wel een challenge is!

SneeuwSnuiver, ingtheking en Raver vinden dit leuk.
  21. Raver

5ml GHB. De laatste loodjes DF'ers. Dinsdag eindelijk naar de detox. :rockband:

1 grote hel is dit geweest.

22. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Vraag me nog steeds af hoe je al die GHB betaalt. ;p

23. Raver

Niet heel belangrijk toch. Ik betaal het met geld. En GHB is niet bepaald duur als je het per liters haalt. :wink:

Ot: peukie, die shag beviel me niet. Nicotine dus.

SneeuwSnuiver en Bas vinden dit leuk.
  24. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Is gewoon centenwerk per dosering, een van de goedkoopste drugs die er zijn, dat GHB.

Raver vindt dit leuk.
  25. MDMAZING

Wat voor gevoel.geeft ghb?

26. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Bij mij zo goed als niks. Ik moet echt combineren om er wat van te merken.

27. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Nee, niet doen, ik zie wat je van plan bent.

28. Raver

Wees blij goos :wink:

Roze olifant en acht.zes vinden dit leuk.
  29. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Raver
    Ik zit er absoluut niet mee nee.

on:
    een Estrella biertje. Staat op dat dit officieel FC Barcelona bier is. Arm Camp Nou, want er zit zo goed als geen smaak aan. Tja, Zuid-Europeanen en bier is nooit zo'n goede combinatie geweest.

Roze olifant en Raver vinden dit leuk.
  30. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Jeeej, het feestje is begonnen het zakje sos in binnen gerollen

Roze olifant, Oblivion, Bas en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  31. Oblivion

Oblivion Newbie

Een huisdealer wietje :stoned:

32. Roze olifant

Ik vind het gevoel extreem lijken op stomdronken zijn, maar dan 'helderder'. Voor mij is het eigenlijk niets meer dan dat, dronken, soms een misselijke vlaag, verder niks, geen euforie of verhoogde stemming. Dosering komt ook extreem nauw. Of ik merk amper wat, of het is meteen too much en te suf/slaperig, onaangenaam. Ik heb het na drie keer proberen opgegeven. Wil het wel nog eens in sociale context proberen om te kijken of ik dan nog iets leuks eraan kan ontdekken, ik hoop dat het dan op alcohol lijkt en wat 'lolliger' wordt.

MDMAZING en Oblivion vinden dit leuk.
  33. MDMAZING

Thanks. Lijkt me niks als ik het zo lees.

34. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Pepperdepep :grimacing::hearteyes:

SneeuwSnuiver, Raver en Bas vinden dit leuk.
  35. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

ghb met een vriendin van mij.
    gaat leuk worden.
    fijne avond allemaal.

Raver vindt dit leuk.
  36. Raver

Bijzonder hoe drugs verschillend kunnen werken. Voor mij was GHB alles. Alsof ik stomdronken een lijn hele goeie cocaine zou snuiven. Dronkenachtig, maar ook heel euforisch, empatisch, praatgraag, volledig waus en daarnaast een geweldige lustopwekker.

GHB werkt ook heel anders op een lege maag. Veel intenser, en daarnaast als je net een halve ml te laag zit merk je niet zoveel. Het is echt even zoeken naar de juiste dosering. Het kan een geweldige drug zijn, en als je niet verslavingsgevoelig bent kan het een prima vervanger zijn voor alcohol. Zonder die akelige alcohol kater. Maar goed, het moet je wel liggen.

Was jij je pep? Ik had de laatste tijd altijd versneden meuk met caff, dan is t echt niet zo lekker vind ik.

Laatst bewerkt: 10 aug 2018
  37. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Een Tre Fontaine Tripel.

Dat is dus de enige Italiaanse authentieke trappist. Ik vind m erg lekker.

Dit in afwachting van de postduif die onderweg is naar 073 en inmiddels al 73% van de afstand heeft afgelegd. :tongueout:
    Als het goed is dan is wassen deze keer niet nodig. :tongueout:

38. dennisr12

dennisr12 Experimenterende gebruiker

Schoonmaakmiddel GBL en Gootsteenontstopper kost niet zo veel hoor :tearsofjoy::sweatsmile:

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  39. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Ja, ik heb op dit moment niet zulke hele goede van 21% en ondanks dat ik die cafeïne rushes wel lekker vind, moet ik daar veel te veel van nemen om echt high te worden van amfetamine, dus was ik hem. Ik ga daar gelijk even een update'je over doen in het topic, ik was er te eigenwijs (en lui) voor maar merk dat het verwarmen van de aceton de speed inderdaad veel schoner maakt en met minder aceton.

Ik was trouwens 73% speed ook gewoon. Vaak word het er altijd wel schoner van aangezien het ook andere vieze productieresten eruit (kan) wassen.

Raver vindt dit leuk.
  40. MDMAZING

alcoohohohohohohohohohohohol

sorry mijn toetsenbord bleef hangen

Roze olifant en SanneBanne vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Welke drugs gebruik
  1. randomd00d
    Reacties:
    37
    Weergaven:
    6.517
  2. Gemini
    Reacties:
    52
    Weergaven:
    16.755