1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Discussie in 'Drugs' gestart door Bal0n, 15 mrt 2006.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

Geniet ervan!

Lytje pole en Amfitamientje Power vinden dit leuk.
  2. Pompen

Als je daar vaker last van hebt/nog steeds probeer eens alergie neusspray werkt voor mij veel beter.

3. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Bewaar je chloroform wel uit het licht, want onder invloed van UV-licht en zuurstof kan fosgeen gevormd worden. Combineer het ook niet met stimulanten, aangezien chloroform in combinatie met een stoot catecholaminen (zoals adrenaline door stimulanten of stress) hartritmestoornissen kan veroorzaken.

Chloroform heeft een minimaal alveolaire concentratie (MAC waarde) van 0,5% voor iemand van 40 jaar. Dit betekent dat 50% van de mensen van 40 jaar geen reactie op een standaard chirurgische pijnprikkel geeft en dus adequaat verdoofd is bij een concentratie van 0,5% chloroform. Bij lagere leeftijd ligt de MAC hoger, zeg 0,56% voor iemand van 20 jaar. Dit betekent dat iemand van 20 jaar bij 0,39% "slaapt", in de helft van de gevallen adequaat verdoofd is bij 0,56% en dat 0,73% voor het grootste deel van de mensen voldoende voor anesthesie is. Dit laat goed zien hoe dicht de doseringen bij elkaar liggen. Wees voorzichtig dus. :blush:

Interessant is het echter wel. Ik wilde je een pb sturen want ik ben benieuwd naar je ervaringen, maar zie dat je profiel begrensd is.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  4. DeApotheek

DeApotheek Belezen gebruiker Donateur

lijntje coke (zonder alcohol voor de verandering)

5. DeApotheek

lijntje coke en een puntje 3 mmc lekker gezond

Lytje pole vindt dit leuk.
  6. Pompen

150 mg Flurazepam
    10 mg Olanzapine
    25 mg Diazpeeam

7. pinkie

pinkie Belezen gebruiker

Nee niet vaak last hoor, gewoon verkoudheid maar bedankt voor de tip :)

8. Bas

Bas Wijs gebruiker Donateur

Een jointje <3

Koffieboon vindt dit leuk.
  9. Zwijgrecht

Zwijgrecht Belezen gebruiker Donateur

Uurtje terug een paar lijnen speed en nu Koffie met een jonko na t eten ☕

10. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

150 Mg goeie pep doorgeslikt.

11. Pompen

60 mg flurazepam
    10 mg diazepam

Laatst bewerkt: 4 dec 2018
  12. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

1x mijn pijpje gevuld met wiet. :yum:

13. DeApotheek

14. Amfitamientje Power

A42E5232-A625-498A-9526-F5AA56A19A98.jpeg 1 liter aanmaaklimonade met nog eens 150 Mg pep erdoor heen. Als ik klaar ben met mijn ontwerp op de computer ga ik zelf mijn tepels piercen.

Er ligt weer een steriel verpakt piercingsetje klaar en ook twee steriele tepelpiercings. Jezelf piercen geeft een grotere kick dan naar een shop gaan en het is veel goedkoper.

Tot nu toe zijn al mijn piercings probleemloos verlopen en netjes recht gezet.

Hopelijk lukt het nu weer goed. Ik heb geen zin om onder invloed van 300 Mg pep om 04:00 uur snachts een dokter te bellen.

Als deze er in zitten heb ik 56 piercings. De meeste in mijn rug. Geen piercing in mijn gezicht, alhoewel 2 in de neusvleugels (links en rechts een KLEIN knopje). Een hoop in mijn oren en 4 in de navel.

Ik heb net zo een ribbon piercing op mijn rug als op de foto. Deze foto ben ik niet zelf want ik wil niet herkend kunnen worden maar ik ben net zo knap hoor.

Spannend. Kicken. Psycho.

Laatst bewerkt: 4 dec 2018
    Anunnaki, Albedo, Memento en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

———————————————
    Whoa, ik ben impressed!!!!!!!
    Ziet er mooi uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ———————————————

Geen zin om 56 uitroeptekens te typen, maar het idee is duidelijk denk ik. :grin:

Go go go! Amfitamientje Powerrr

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  16. DeApotheek

80 mg 4-fma gesnoven, voelt verdomd erg als methamfetamine, komt het dichtsbij van alles wat ik heb geprobeerd.

17. OverdriveO

OverdriveO Belezen gebruiker

Damn :tongueout:
    Maar het was toch ook bijna hetzelfde als 4fa? Betekent dat dat 4fa ook in de buurt van meth komt? Nog nooit gedaan trouwens, wel veel 4fa gedaan.

DeApotheek vindt dit leuk.
  18. DeApotheek

nee het lijkt niet heel erg op elkaar. 4-fma werkt heel erg lang en is een stuk euforischer dan 4-fa

4-fa = 4-fluoramfetamine

4-fma = 4-Fluoromethamphetamine

4-fma is een analoog van meth. het is volgens sommige mensen (inclusief ik) het dichtsbij meth van de Rc's

19. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ghb in de kast gezet!
    Was weer een leuk ritje van een paar dagen.
    Maar ben er nu klaar mee.

Vandaag:
    50mg Baclofen als eerste dosis
    20mg Diazepam erbij
    Als dat werkt een Gabapentine erin.

En de rest van de dag bijvullen.
    Weer op tijd gestopt dus dat zit weer goed :)

20. Pompen

Een kerstboom draaien.

PsyTekZ vindt dit leuk.
  21. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Een joint cheesehaze met een vleugje hiya. Opmerkelijk de aparte smaak van cheese met een sterke haze high.

De Dunne vindt dit leuk.
  22. Amfitamientje Power

Een likje uit de zak van peppie.

23. Beertjhu

Beertjhu Newbie

2cb net ingenomem

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  24. galineka

galineka Newbie

100 gram "red thai" kratom van een hoogaangeprezen website, viel al bel al best mee maar had meer verwacht, één tip voor wie kratom wilt proberen, ook al is het een red strain die zogenaamd de sederende versie is,

ik heb 1,5 dag plat lekker knus in mijn bedje gelegen om het anderhalf uur lekkere kratom thee zetten, maar toen ik uiteindelijk naar buiten ging kwam het effect FULL BLOW naar binnen, dit is dus hoe een opiaat voelt.. ik ben vies van opiaten aangezien het barst op youtube over de heroine, farma (lees: witte maffia), en opiaat epidimieen in de VS,

maar dit is toch hoe opium, heroine of wiffe maffia opiaten voelen,

oké ook eens meegemaakt best leuk,

kwartiertje geleden een 2mg pfizer xanax naar binnengewerkt,

dikke g13 jonko is in de maak zo meteen

en de 2gr verse sos testresultaat 73% dus mag zeker niet klagen,

normaal doe ik zulke combos NOOIT maar dit kan écht wel helend zijn indepressies en ook leuke inzichten geven...

ooh ja en met die peruviaanse coke ? nou voor de eerste keer in mijn leven eens probeer punten om de kwartier half uur in plaats van mijn bij te pakken,

je hart terug in je borst proberen te drukken en snachts 6 uur lang aan het raam staan wachtende tot de politie gaat binnenvallen

en je uiteindelijk klaar staat aan de voordeur om je over te geven aangezien je ondertussen weet dat ze in de gang staan en het "paranoiagaatje" aka kijkgaatje van je appertementsdeur niet de deur blijkft de zijn van je vorige appartement 5 jaar geleden!!!! en er van overtuigd was dat ze het gaatje afgeplakt hadden (die er niet was dus normaal dat ik niks zag door het kijkgaatje!) om je af te luisteren aan de deur en op het juiste moment te wachten om binnen te vallen,

been there done that,

sorry voor al dees mindfucks op korte tijd maar ik niet persé extrovert eerder zeer bescheiden en enzelgengerisch, i love it!

maar IEDERE keer ik benzos pak, nouw...

BEST drugs ever, (vooral in die lekker combo met die sosa en die overopgespoten anbaboleslikkende g13 haze er nu eens puur bij in een good ol' spliff , almost 4:20, wank)

(2seconden later)
    maar ik, ik ben er van overtuigd dat ik net iets heel belangrijks wou gaan neerzetten in de transe van een volledige punchline op de sjaaz op de sjaaz op de saas elizé

oh ja en voor ik het vergeet, de bedoeling van mijn post was om er een soort parodie van te maken, hoewel het ware feiten zijn maar dit wrs de eerste keer is voor mij dat ik zoveel en zo een grote hoeveelheden combiner, xanex? nooit geprobeerd, kratom? ook niet

coke, ééns om de 3 maanden, soms een periode eens wat meer maar dan scrhik ik meestal weer zoveel van mezelf dat ik gelukkig toch nog steeds op tijd aan de rem getrokken had,

vind het gewoon wel eens een leuke ervaring, gelijk ik vandaag een youtuber bekeek die de jedi flip uitlegde, shrooms, lsd en mdma door elkaar, je hebt ook hippie flip, truffels en mdma, candy flip, lsd en mdma,

maar hoe hij dat vertelde, IN de comedown nog 15 gr shrooms eten

op zo een momenten dat mensen mij dit vertellen of ik maak zelf zo een flashende kortsluiting in uw wezen en psychee mee dat ge niet eens weet of dit wel de enigste tastbare wereld is?

iemand ooit da gevoel gehad dat je een flashback kreeg naar de film fear and loathing in las vegas als johnny depp daar full blown on acid nog een monsterhit ether pakt vlak voor die hotel inwanndelt

zijn gezicht, zijn lopen, zijn praten, zoiets kon ongemogelijk in scene gezet zijn, GENIALE SCENE hands down één van de beste scenes ooit in my opinion!

er lijken nog zoveel soorten dimensies portalen en mensen STERKE aura's bevatten, wat niks ongmogelijk lijkt

hollywood is niet fake

en NIETS is het het lijkt!!!

dit is mijn eerste "grote" post ooit dit drugsforum, al jarenlang een trouwe dagelijkse meelezer, maar wat ik vandaag ontdekt heb is, gewoon meeschrijven! ja kan écht alles van je af schrijven, zo voelt het bij mij toch..

als je nooit je gevoelens durft of wilt uiten? joost mag heten,

maar als je iets lekkers op hebt, en je hebt zin om te connecten et mensen die op hetzelfde niveau en golflengte zitten als nu waarom niet man?

iedereen die dit leest, VANAF NU AAN POSTEN!!!

en steun bij elkaar proberen te zoeken, we hebben toch niets te verliezen, niemand kent jouw !!!

wie wilt mag mij altijd pm'en voor een leuk gesprek, over éénder wat, ik bied graag een luisterend oor,

later :)

Laatst bewerkt: 6 dec 2018
    Bas vindt dit leuk.
  25. Iskra

Iskra Belezen gebruiker

Huisgemaakte wietolie.

26. galineka

galineka Newbie

en wat doe je dan weer ééns je weer "te veel" coke op hebt,

naar de dames van plezier

r.i.p. bankrekening 06-12_2018

Bas vindt dit leuk.
  27. Pompen

Amfetamine 2 bommen genomen
    350 om 8 uur
    430 om half 12

Laatst bewerkt: 7 dec 2018
  28. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

OG kush jointje

29. De Dunne

Lekker! Enjoy!

30. Pompen

Lormetazepam 2 mg
    Joint

partyhardyx vindt dit leuk.
  31. Amfitamientje Power

Alleen biertjes. Gezellig bij vrienden.

32. DeApotheek

alcohol en methylfenidaat

33. partyhardyx

partyhardyx Experimenterende gebruiker

Water. Bah. Hahaha. Over tijdje weer feesten

Rebell, Pompen en DeApotheek vinden dit leuk.
  34. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Pep :thinking: alcohol en wierie :smilingimp:

partyhardyx, Rebell en Zwijgrecht vinden dit leuk.
  35. Zwijgrecht

Idem dito, net thuis biertje open beetje neergelegd en een jonko aan het draaien, cheers:handok:

Rebell en Koffieboon vinden dit leuk.
  36. Koffieboon

Geniet ze maat

37. Zwijgrecht

Thanks! jij ook

Erg is dat eigelijk toen ik net begon ging je nog echt blowen als centraal deel van de avond, nu rook ik overal en nergens jonko's bij, het is meer de vraag hoeveel. Door de jaren heen blijkt blowen toch wel een van de verslavendste dingen vind ik

Edit: Alleen nooit op werk, wel is geprobeerd ooit lang geleden maar dan is zo ongeveer het enige moment dat stoned zijn echt niet werkt. Niet dat je raar gaat doen maar in drukte en hectiek is het niet chill

pinkie vindt dit leuk.
  38. Koffieboon

Snap je man. Zuen hoort gewoon standaard bij elke chilling. Maar bij verplichtingen is wiet gewoon niet chill.

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  39. pinkie

pinkie Belezen gebruiker

Hoe is het met de tepelpiercings gegaan?

40. De Dunne

Caffeïne in koffie

Laden...
Vergelijkbare Topics - Welke drugs gebruik
  1. randomd00d
    Reacties:
    54
    Weergaven:
    8.439
  2. Gemini
    Reacties:
    114
    Weergaven: