Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Yaizer

Bewuste gebruiker
oortjes zei:
Yaizer zei:
36 mg methylfenidaat (concerta).
Met geen tolerantie ervoor voel ik het wel oké zitten, heb altijd last van lichte hartklopping maarja dat moet ik maar voor genoegen nemen.

Moet leren maar kan steeds geen begin maken... :rolleyes:

Tip: zodra je die shit neemt moet je even je bureau opruimen en zorgen dat het er netjes uitziet. Alles wat je nodig hebt bij de hand hebben en gewoon beginnen met je huiswerk, als die shit inslaat dan blijf je daar op gefocused en is het zo 6 uur in de avond!

Ja, daar heb ik nu dus flink last van. Nog helemaal niks uitgevoerd. Enorm geconcentreerd bezig met iets anders...

Urghh...even peukie roken en toch beginnen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
ghb :grin: :grin:

Gebruik dit middel misschien hoog uit eens in de 3 á 6 maanden. Misschien omdat het een slechte naam heeft of ik gewoon erg streng ben met zulke dingen.

Maar het begint nu steeds meer in te werken, 25 minuten geleden genomen. Heerlijk :hearteyes:

Heb alleen (super super stom) op het oog de dosis genomen. Dacht, ah beter te veel als te weinig want ik moet wel rond 0;00 naar bed en kan niet nog een dosis doen.

Erg erg stom, vooral met deze drug. Begin hem al aardig te voelen, hoop dat het niet te veel is...

Fijne avond iedereen!!!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ Leuke avond gehad? Dosis op het oog nemen is wel één van de stomste dingen die je kunt doen met zoiets als GHB :wink:

Yaizer

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
^ Leuke avond gehad? Dosis op het oog nemen is wel één van de stomste dingen die je kunt doen met zoiets als GHB :wink:

Heb pas om 21:45 de dosis genomen. Zit in m'n eentje op m'n kamer muziek te luisteren. Zo lekker op bed liggen. :grin:

Voel de ghb zeker goed zitten. Hoop dat ik niet in slaap val, zonde en gevaarlijk in je eentje maar komt zoals altijd wel goed :grin:

Nogmaals, prettige avond iedereen. Ik ga lekker relaxen :hearteyes:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
oortjes zei:
MusicIsLife zei:
Heel klein beetje pep om het huishoudelijk werk wat op te leuken :grin:

Helaas lukt het alleen niet haha

Haha ja balen man, al moet ik zeggen dat ik zo tussendoor toch al aardig wat heb gedaan.

Een achterstallige afwas, vuilnis weggebracht, twee wasjes gedraaid en kamer beetje opgeruimd.

Zo meteen nog 1 wasje en even stofzuigen en dan denk ik dat ik aan mn piemel ga trekken ofzo.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Zo meteen nog 1 wasje en even stofzuigen en dan denk ik dat ik aan mn piemel ga trekken ofzo.

To much details voor drugsforum :wave: :grin:

OT: 50mg tramadol en 1000mg paracetamol. Pijnbestrijding all the way.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een aantal heerlijke glaasjes zeer oude jenever met wat kanna erbij gevaped. Best een fijne combinatie om te chillen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Een aantal heerlijke glaasjes zeer oude jenever met wat kanna erbij gevaped. Best een fijne combinatie om te chillen.

Ik heb kanna alleen nog gesnoven. Heb ook wel echt flink lopen snuiven om iets te voelen maar vond het effect dat merkbaar was best oké.

Wat is er extra met het roken van kanna? Nog een extra aspect erbij of versterkt het alleen maar de kanna?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Yaizer zei:
Psychedelibee zei:

Ik heb kanna alleen nog gesnoven. Heb ook wel echt flink lopen snuiven om iets te voelen maar vond het effect dat merkbaar was best oké.

Wat is er extra met het roken van kanna? Nog een extra aspect erbij of versterkt het alleen maar de kanna?
Niet perse iets extra's hoor, komt alleen wat sneller opzetten.

Zowel voor snuiven als roken gebruik ik inmiddels extracten omdat ik anders echt veel te veel moet nemen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Yaizer zei:
Psychedelibee zei:

Niet perse iets extra's hoor, komt alleen wat sneller opzetten.

Zowel voor snuiven als roken gebruik ik inmiddels extracten omdat ik anders echt veel te veel moet nemen.

Ja dat veelste veel nemen ken ik dus. Loop alles weg te snuiven :tearsofjoy:

Misschien maar binnenkort even een extract halen om verder uit te proberen :grin:

Yaizer

Bewuste gebruiker
20 mg temazepam

weinig tolerantie voor benzo's dus ben benieuwd. ik verwacht niet heel veel maar wil even lekker slapen :)

jam

Bewuste gebruiker
Tegenwoordig rook ik heel vaak kanna (net als nu trouwens), zowel de extracten als het gewone poeder, ik vind dat deze nl een ander effect geven. Wanneer ik wat meer een fysiek ontspannen gevoel wil echter zelf gemaakt kratom extract :), echter in combinatie met kanna lijkt dit minder goed te werken.
Ook Alsemextract wordt vaak gerookt tegenwoordig, al valt de smaak wel wat tegen :) het effect is er wel.
Daarjuist ook blauwe lotus extract geprobeerd, maar dit was slechts licht merkbaar. Een subtiel aanwezige ontspanning.
:stoned:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
OMG, whoop whoop! Ik en mijn Tripmaatje hebben net om 19.00 ieder 10 mg 2cb genomen. Voor de eerste keer ooit een testrun 2cb. Nu ben ik erg benieuwd. Later (of morgen) meer. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
OMG, whoop whoop! Ik en mijn Tripmaatje hebben net om 19.00 ieder 10 mg 2cb genomen. Voor de eerste keer ooit een testrun 2cb. Nu ben ik erg benieuwd. Later (of morgen) meer. :wink:
Enjoy!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Veel plezier dunnetjes! Zal wel een paar uurtjes duren voor het inslaat.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mindless zei:

denk je een paar uur voor het werkt? Het is nu een uur geleden en wij voelen en merken beiden nog helemaal niets.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Mindless zei:

denk je een paar uur voor het werkt? Het is nu een uur geleden en wij voelen en merken beiden nog helemaal niets.
Het kan soms wel anderhalf tot 2 uur duren met 2C-B.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Een biertje weer sinds maanden. En hij smaakt lekker! Heiniken 0,25 ltr. :beer:

De enige keer dat ik Heineken lekker vond was toen ze er p'tjes van gemaakt hadden.

OT: 2glazen rooie wijn, ik ga goed slapen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bromazepam had er meer van verwacht, flurazepam wint dik als slaapmiddel. Morgen weer overschakelen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het is een rustgevend middel slapen kan ik er niet op. Slaapmiddelen zijn in mijn ervaring in en of door slapers. Dat is broma geen van beide bij mij althans.

Nam het omdat dan de spiegel beter blijft. Was ook nog aan het uitzieken
Nu weer mijn normale recept , bromazepam doet te weinig bij me.

OT
Bier

SmartieAndMe zei:
Tijdloos zei:
Bromazepam had er meer van verwacht, flurazepam wint dik als slaapmiddel. Morgen weer overschakelen
Waarom gebruik jij om 14:47 's middags een slaapmiddel?

Bovenaan