Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Psychedelibee zei:
Lekkere space brownie :stoned:

En hoe valt ie? Veel plezier!
Thanks! Pas net gegeten, dus hij moet nog vallen. Maar gisteren ook al een stukje gehad en toen was ik behoorlijk stoned. Vandaag wat meer genomen, dus zal wel goed stoned worden straks.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Net uurtje geleden voor het eerst kratom genomen. 2,5 gram Maeng Da, ingenomen met yoghurt. Was niet lekker (bitter), maar prima te eten. Veel minder vies dan ik had verwacht. Helemaal geen last gehad van misselijkheid tot nu toe trouwens.

Sinds een halfuur voel ik me opmerkelijk alert, positief en heb zin om dingen te doen (ik ben zelfs wat op zoek naar klusjes in huis :wink: ). Geen euforie of iets dergelijks, maar gewoon erg happy. Het heeft allemaal wel wat weg van het effect van cafeïne, maar dan zonder dat opgefokte. Ik voel me ook heerlijk warm, mijn wangen gloeien zelfs wat. Het is allemaal wel subtiel te noemen, maar het heeft onmiskenbaar effect. Terwijl ik dit typ, voel ik dat het effect ook sterker wordt en voelt het lekker om een beetje heen en weer te deinen met mijn hoofd terwijl ik mijn ogen dicht doe. Tot nu toe bevalt kratom me heel erg goed eigenlijk.

Ik zie wel in dat er een verslavingsgevaar is met dit spul.

benzzzy

Badass junkie
Mindless zei:
Net uurtje geleden voor het eerst kratom genomen. 2,5 gram Maeng Da, ingenomen met yoghurt. Was niet lekker (bitter), maar prima te eten. Veel minder vies dan ik had verwacht. Helemaal geen last gehad van misselijkheid tot nu toe trouwens.

Sinds een halfuur voel ik me opmerkelijk alert, positief en heb zin om dingen te doen (ik ben zelfs wat op zoek naar klusjes in huis :wink: ). Geen euforie of iets dergelijks, maar gewoon erg happy. Het heeft allemaal wel wat weg van het effect van cafeïne, maar dan zonder dat opgefokte. Ik voel me ook heerlijk warm, mijn wangen gloeien zelfs wat. Het is allemaal wel subtiel te noemen, maar het heeft onmiskenbaar effect. Terwijl ik dit typ, voel ik dat het effect ook sterker wordt en voelt het lekker om een beetje heen en weer te deinen met mijn hoofd terwijl ik mijn ogen dicht doe. Tot nu toe bevalt kratom me heel erg goed eigenlijk.

Klinkt goed.
Geniet er van :mrgreen: .

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dank je, ook zeker gedaan. :)

Inmiddels weer helemaal nuchter met uizondering van een prettige afterglow. Mijn mening is ook niet veranderd, erg fijn spul dit. Het wat subtiele effect vond ik ideaal voor een zondagmiddag. Op een gegeven moment sloeg het opwekkende trouwens wel over in een sedatief effect. Ik had echt even moeite om mijn ogen open te houden. Ik dommelde steeds bijna weg. Dat gevoel was trouwens niet onprettig, maar niet echt wat ik zocht voor tijdens de middag.

Heel geschikt voor meditatie vond ik het niet. Ik betrapte mezelf er steeds op dat ik puur van de roes zat te genieten, wat best een afleiding was.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Tommie_K zei:
25I NBOH en Fizzmustard's nana cream clone.
Hoe is de 25I-NBOH?

Prima te hachelen. Ik heb een lang verhaal in mijn account staan maar ik realiseerde me dat ik door te publiceren waarschijnlijk een stuk of wat forumregels geweld aan zou doen. Ik heb een stuk of 75 doses weten te versieren voor een habbekrats en leg zo'n beetje half impliciet uit hoe iedereen hetzelfde zou kunnen doen...

Maar qua tripperij zijn de verhalen grotendeels accuraat gebleken: een goedaardige variant van de 25 x NBomes, te verwaarlozen bodyload, spectaculaire visuals, een niet geheel lineaire doseringsrespons, niet geschikt voor heel jonge kinderen of voor 1 april-grappen op kantoor. Bluelight en Erowid hebben trip reports die in grote lijnen overeenkomen met wat ik ervaar...

Nana cream clone niet interessant? :mrgreen: ook topspul hoor, en opnieuw zijn de kosten te verwaarlozen. Zo komen we potdomme de winter wel door, mensen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Paar trekjes van een puur wietjointje net. (uche uche uche maar hij werkt wel :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :stoned: :grin: :) :sunglasses: :tearsofjoy: )

Same maar dan een hele , en zo nog een gram voor ik ga slapen. Aardig stoned na een tijd bijna tot niet blowen :wink:

autysd

Bewuste gebruiker
alleen flurazepam werkt op zichzelf(bij mij), zelfs al neem ik het maar een keer
-alle andere benzo's potentieer ik met ander spul
-details mag niet want dan word de post geschrapt

autysd

Bewuste gebruiker
goeie vodka met 1/4 jagermeister en 20 druppels pompelmoeszaadextract (niet gevaarlijk :wink: ), gemixt met 1/3 (totaal) fruitmixsap :beer:

geschatte alcohol per glas: 22%

autysd

Bewuste gebruiker
Mindless zei:

kratom is een van de paar favs die ik nog wil proberen, je hebt me opgefokt :rockband:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Een jointje :stoned:
Ik moet wel even kappen weer na vandaag. 3e dag in een week bijna dat ik blow. Dat word weer veel te vaak, oppassen! :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Een jointje :stoned:
Ik moet wel even kappen weer na vandaag. 3e dag in een week bijna dat ik blow. Dat word weer veel te vaak, oppassen! :wink:

Zelfdiscipline is the key :) goed bewust bezig!

Hier wat koffie en wiet , niet zo lekker als ik gewend ben

autysd

Bewuste gebruiker
ik probeerde een zuipmix, maar de pastis (ricard) was veel te dominant anijs
dus ik heb de cocktail nu wel goed:

10% pastis, 40% sinaslikeur, 50% multifruitsap (100% fruit)...snoeplekker en maar 20 % alcohol per glas (ik drink er meestal 3 per avond), met wat extra's die ik niet mag noemen :beer: :rock:

autysd

Bewuste gebruiker
vandaag mijn anti-alles dag, dus wel:

melatonine met gewone gaba (slechts 10% komt in het brein)
valeriaan met magnesium en l-theanine
...op fruit-en-groentesappen :beer:

autysd

Bewuste gebruiker
misschien saai, maar wat doet 6mg bromazepam bij jullie ?
het geeft mij een lichte roes, maar als inslaper is het niets waard
-nogmaals, ik verzwijg wat ik erbij neem, forumplicht

Bovenaan