Lekkere space brownie 

Psychedelibee zei:Lekkere space brownie![]()
Thanks! Pas net gegeten, dus hij moet nog vallen. Maar gisteren ook al een stukje gehad en toen was ik behoorlijk stoned. Vandaag wat meer genomen, dus zal wel goed stoned worden straks.Dunnetjess33 zei:Psychedelibee zei:Lekkere space brownie![]()
En hoe valt ie? Veel plezier!
Psychedelibee zei:Thanks! Pas net gegeten, dus hij moet nog vallen. Maar gisteren ook al een stukje gehad en toen was ik behoorlijk stoned. Vandaag wat meer genomen, dus zal wel goed stoned worden straks.Dunnetjess33 zei:Psychedelibee zei:Lekkere space brownie![]()
En hoe valt ie? Veel plezier!

Klinkt goed.Mindless zei:Net uurtje geleden voor het eerst kratom genomen. 2,5 gram Maeng Da, ingenomen met yoghurt. Was niet lekker (bitter), maar prima te eten. Veel minder vies dan ik had verwacht. Helemaal geen last gehad van misselijkheid tot nu toe trouwens.
Sinds een halfuur voel ik me opmerkelijk alert, positief en heb zin om dingen te doen (ik ben zelfs wat op zoek naar klusjes in huis). Geen euforie of iets dergelijks, maar gewoon erg happy. Het heeft allemaal wel wat weg van het effect van cafeïne, maar dan zonder dat opgefokte. Ik voel me ook heerlijk warm, mijn wangen gloeien zelfs wat. Het is allemaal wel subtiel te noemen, maar het heeft onmiskenbaar effect. Terwijl ik dit typ, voel ik dat het effect ook sterker wordt en voelt het lekker om een beetje heen en weer te deinen met mijn hoofd terwijl ik mijn ogen dicht doe. Tot nu toe bevalt kratom me heel erg goed eigenlijk.
Ik zie wel in dat er een verslavingsgevaar is met dit spul.
.Hoe is de 25I-NBOH?Tommie_K zei:25I NBOH en Fizzmustard's nana cream clone.
Psychedelibee zei:Hoe is de 25I-NBOH?Tommie_K zei:25I NBOH en Fizzmustard's nana cream clone.
ook topspul hoor, en opnieuw zijn de kosten te verwaarlozen. Zo komen we potdomme de winter wel door, mensen.Dunnetjess33 zei:Paar trekjes van een puur wietjointje net. (uche uche uche maar hij werkt wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
kratom is een van de paar favs die ik nog wil proberen, je hebt me opgefoktMindless zei:Net uurtje geleden voor het eerst kratom genomen. 2,5 gram Maeng Da, ingenomen met yoghurt. Was niet lekker (bitter), maar prima te eten. Veel minder vies dan ik had verwacht. Helemaal geen last gehad van misselijkheid tot nu toe trouwens.
Sinds een halfuur voel ik me opmerkelijk alert, positief en heb zin om dingen te doen (ik ben zelfs wat op zoek naar klusjes in huis). Geen euforie of iets dergelijks, maar gewoon erg happy. Het heeft allemaal wel wat weg van het effect van cafeïne, maar dan zonder dat opgefokte. Ik voel me ook heerlijk warm, mijn wangen gloeien zelfs wat. Het is allemaal wel subtiel te noemen, maar het heeft onmiskenbaar effect. Terwijl ik dit typ, voel ik dat het effect ook sterker wordt en voelt het lekker om een beetje heen en weer te deinen met mijn hoofd terwijl ik mijn ogen dicht doe. Tot nu toe bevalt kratom me heel erg goed eigenlijk.
Ik zie wel in dat er een verslavingsgevaar is met dit spul.

ook proostTijdloos zei:Proost
autysd zei:ook proostTijdloos zei:Proost![]()
ik lust geen whiskey hehe (Bourbon)
maaarrre, hoe duur is die decadente fles ?![]()
Dunnetjess33 zei:Een jointje![]()
Ik moet wel even kappen weer na vandaag. 3e dag in een week bijna dat ik blow. Dat word weer veel te vaak, oppassen!![]()

Tijdloos zei:Zelfdiscipline is the key :) goed bewust bezig! [/quote zei:Inderdaad! Maar het blijft oppassen soms! Het sluipt er zo weer in als je niet streng bent met jezelf.
volgens mij, zag ik hem staan, in een houten kratje, in de delhaize, voor 43 euroTijdloos zei:autysd zei:ook proostTijdloos zei:Proost![]()
ik lust geen whiskey hehe (Bourbon)
maaarrre, hoe duur is die decadente fles ?![]()
62$aust. Best een goede smaak hierrond de 40+€ gok ik.

Nou weten het wel hoor....autysd zei:nogmaals, ik verzwijg wat ik erbij neem, forumplicht
Psychedelibee zei:Nou weten het wel hoor....autysd zei:nogmaals, ik verzwijg wat ik erbij neem, forumplicht
ik herhaal het voor de lezers, niet de ledenPsychedelibee zei:Nou weten het wel hoor....autysd zei:nogmaals, ik verzwijg wat ik erbij neem, forumplicht