Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Kwam bezopen thuis, en goed ook. Echt heeeeel lang geleden dat ik zo koekoek was, alleen bier!!.. Zou ook niks doen dit weekend.. En daar staat een mede-misbruiker op me te wachten met mega goeie sos.. zo vaag als een 10tje...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
35ug LSD, ben benieuwd hoe deze dosis voelt.
Hoe is dat bevallen?

Zit zelf ook alweer aan de 1p... 25ug. Hierna maar weer eens een pauze inlassen want zit er nu elke week aan (al tellen microdoseringen ook weer niet écht mee :wink: )

Maar ja dat weer he... En toch vrij vandaag. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe is dat bevallen?
Erg goed! Had een heerlijke dag. Was een beetje high zoals met hasj maar dan anders. Mijn zintuigen stonden vol open zonder dat ik aan het trippen was. Heb lekker buiten gelopen genietend van alles om me heen. Heb echt een paar uur buiten gelopen aangezien ik bizar veel energie had.

Zit zelf ook alweer aan de 1p... 25ug. Hierna maar weer eens een pauze inlassen want zit er nu elke week aan (al tellen microdoseringen ook weer niet écht mee :wink: )
Ik weet niet hoe potent 1P precies is, maar is 25ug niet te hoog voor een microdosis? Bij echte LSD in ieder geval wel, van 25ug word ik met LSD te high om het nog echt functioneel te houden. En ja, echte microdoseringen tellen niet mee, dat is wel echt wat anders dan trippen of een dagje high zijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee klopt, dat was zeker geen microdosering. Ik had het wat onduidelijk verwoord. De afgelopen weken heb ik wel een paar microdoseringen gedaan, daar doelde ik op.

Fijn he die extra energie en zin om dingen te doen. Achteraf vind ik 25ug wel een beetje tussen wal en schip in vallen. Liever een echte microdosering of een echte tripdosering.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fijn he die extra energie en zin om dingen te doen. Achteraf vind ik 25ug wel een beetje tussen wal en schip in vallen. Liever een echte microdosering of een echte tripdosering.
Ja het valt er inderdaad een beetje tussenin. Maar ik moet zeggen dat ik dit ook best een interessante kant van LSD vind, wel de voordelen van openstaande zintuigen en een meditatieve staat zonder meteen je hele dag vrij te hoeven maken voor een trip en toch een speciale dag ervaren. Het is een beetje waar je naar op zoek bent denk ik.

Ik wilde sowieso eens zo'n dosering proberen. Denk dat ik ook vaker voor een microdosis of trip zou gaan, maar dit op zijn tijd ook wel zou kunnen waarderen.

dacide

Experimenterende gebruiker
Zojuist een 1/8e zegel ALD-52 genomen, microdosing (dus 12.5mcg) Hopelijk weer een productieve dag vandaag.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tramadol voor 'de fun', of heb je het nodig voor specifieke pijnklachten?
Lijkt me geen fijne combi in dit warme weer. Of ervaar jij het anders?
Tegen neuropathische pijn helaas , zit alweer ruim een maand aan 4x per dag 50mg tramadol instant release (op recept). Heb er een doos Tramadol 100mg zelf erbij gehaald retard om beter door te kunnen slapen.
Maar het dempt slechts een klein beetje pijn , overstappen naar oxycontin volgende week..
OT
Tramadol met wijn zo schakel ik over naar whiskey.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Tegen neuropathische pijn helaas , zit alweer ruim een maand aan 4x per dag 50mg tramadol instant release (op recept). Heb er een doos Tramadol 100mg zelf erbij gehaald retard om beter door te kunnen slapen.
Maar het dempt slechts een klein beetje pijn , overstappen naar oxycontin volgende week..
OT

Ik heb voor neurologische pijn lyrica gehad werkte perfect.
Ik ben er verder niet in thuis.
Maar heel misschien heb je er iets aan

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
OT
Hè verdomme... Die nare pijn altijd. Hoop dat de oxycontin je beter helpt.

dacide

OT

Ah balen, het is dus voor pijnklachten. Nee die gun ik je niet.
Zou t verder een combi zijn die je voor de fun zou kunnen gebruiken? Ik zou zelf denken dat je er té loom van wordt.

dacide

Zojuist een 1/8e zegel ALD-52 genomen, microdosing (dus 12.5mcg) Hopelijk weer een productieve dag vandaag.

Ik kan mezelf quoten. Vandaag het zelfde recept :)

En hij valt heel lekker vandaag. Zeker merkbaar (ik wordt dan actiever, maar niet echt opgefokt. Maar het is zeker te voelen ja).

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ah balen, het is dus voor pijnklachten. Nee die gun ik je niet.
Zou t verder een combi zijn die je voor de fun zou kunnen gebruiken? Ik zou zelf denken dat je er té loom van wordt.

Dank zie dit nu pas..
Je wordt enigszins loom , maar het geeft een fijne 'roes' met wat whiskey of drank 100-200 mg en een joint ben je even weg :tongueout:

OT
Tramadol met energie drank maar moet kunnen zwemmen zo , dan maar dit tegen pijn en loomheid.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nice try. Ik kan niet zien hoe dat niet aanbieden van drugs was. "die weg mag..."

Thanks voor het reporten guys.

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
Gisteren happy caps trip-e's geprobeerd.
Helaas hadden deze weinig effect, en kon ik niet meer stappen door de krampen in mijn benen door de LSA zaadjes.
Zeer jammer dat het niet meer geworden is!

Lysergine

Bewuste gebruiker
Zo`n drieënhalf uur geleden heb ik 1 mg pyrazolam genomen. Dit schijnt een middel te zijn dat sterk anxiolytisch is en weinig typische effecten veroorzaakt zoals sedatie, slaperigheid, amnesie, vertraagd denken etc die vaak wel bij andere benzo`s optreden. Ik merkte inderdaad dat ik na een uurtje heel relaxt werd zonder suf te worden. Jammer dat veel mensen pyrazolam niet lijken te waarderen en dat het uit de markt lijkt te verdwijnen. Als de anxiolytische effecten aanwezig zijn, zijn ze subtiel en moeilijk waarneembaar. Dat is lastig, omdat ik juist de angstreducerende werking van dit middel wilde testen.

Ik ben in ieder geval wel helderder dan met 250 µg clonazolam. :confused:mile:

Bovenaan