Wobba
Experimenterende gebruiker
Nog redelijk veel mensen btwWie gebruikt er nou een snuifbuis? Overrated shit.
Nog redelijk veel mensen btwWie gebruikt er nou een snuifbuis? Overrated shit.
Briefje van 5 of de neus hemzelfHoe snuiven jullie dan? Ik snuif ook regelmatig 2x per maand, maar niet op een maandag![]()
Ten eerste zit ik niet aan speed, en ik werk 5 dagen in de week, dus drink ik alleen in de weekend bier, maar door de weeks gewoon koffieIk heb zeker respect, was sarcastisch bedoeld.
Ik snap dat je met speed op niet meer kan lachen btw.
Groot gelijk des te gezonder & ik ben met alles gestopt buiten speed daar geniet ik nog even van eens ik trg ga werken stop ik met allesTen eerste zit ik niet aan speed, en ik werk 5 dagen in de week, dus drink ik alleen in de weekend bier, maar door de weeks gewoon koffie
Er was vandaag nog duidelijk gewaarschuwd dat het nu klaar is met dat onrespectvolle gedrag. Je hebt een ban van 3 dagen verdiend hiermee.Welk niveau heb jij dan wel?
De laatste tijd zijn er een aantal leden die continu in verschillende topics de confrontatie opzoeken, waardoor de sfeer er niet beter op wordt. Discussie voeren is goed, maar wel op een respectvolle manier. Ben je het niet met elkaar eens? Boehoe... Niet iedereen hoeft dezelfde mening als jou te hebben en dat maakt een ander ook niet dom of minder. Ook reacties als ik pak de popcorn erbij, hoewel grappig bedoelt wellicht, zijn niet constructief en voeden het conflict alleen maar.
Tot nog toe hebben we het een beetje op zijn beloop gelaten, maar vanaf nu gaan we sneller streng optreden. Blijkbaar zitten we hier met een grote groep kleuters die wat sociale omgangskaders nodig hebben...

Beterschap!Paracetamol 1 gram <3
lol deze drag queen is ziek
Terug naar on topic
Halve liter groene thee en een mooie mix bestaande uit:
- mometasonfuroaat
- desloratadine
- omeprazol
- salbutamol
![]()
Paracetamol 1 gram <3
lol deze drag queen is ziek
Lol, ben wel een sporter maar niet door/met deze medicatie.Klinkt als doping voor een sporter.
Ik lees deze interessante post nu pas+-20ug LSD, eigenlijk net teveel voor een microdosis maar wel weer leuk voor een boswandeling![]()
10 mg Dexamfetamine.
Ff vergelijking met de white vein Kratom; Dexamfetamine geeft meteen meer hyperfocus.
10 mg Dexamfetamine.
Ff vergelijking met de white vein Kratom; Dexamfetamine geeft meteen meer hyperfocus.
Of ik het als voor- of nadeel ervaar hangt vd. context af. Soms is hyperfocus bijzonder handig. Bij activiteiten/onderwerpen die mij boeien zorgt m’n ADD voor die extra focus; bij saaie taken komt dex daarbij goed van pas; in het dagdagelijkse leven is het dan weer niet zo praktisch altijd.Ervaar je dat nu als een voordeel of nadeel dan t.o.v. de kratom? Ik vind de hyperfocus van dex trouwens erg meevallen, vind dat amfetamine op medicinale dosis minder tunnelvisie en hyperfocus geeft dan bijvoorbeeld methylfenidaat. Neemt wel toe met dosering.
Maar ondanks dit idd nog steeds minder tunnelvisie dan bij Rilatine
Zo'n 8 tot 10 uur, alhoewel het vaak lastig te zeggen is wanneer het precies uitwerkt aangezien de effecten natuurlijk nogal subtiel zijn. Er is wel 1 specifiek ding waarin ik altijd kan merken of de LSD nog actief is, ik heb met LSD altijd een hele kenmerkende metalige smaak in mijn mond.Ik lees deze interessante post nu pas.
Hoelang houdt het effect van zo’n microdosering eigenlijk aan?
Ja precies.LOL. Wellicht beter helemaal van die medicatie af dan. Beter helemaal geen tunnelvisie, dan een beetje tunnelvisie.![]()

Of ik het als voor- of nadeel ervaar hangt vd. context af. Soms is hyperfocus bijzonder handig. Bij activiteiten/onderwerpen die mij boeien zorgt m’n ADD voor die extra focus; bij saaie taken komt dex daarbij goed van pas; in het dagdagelijkse leven is het dan weer niet zo praktisch altijd.
Moet er wel bij vermelden dat dit m’n 1e dex capsule in anderhalve maand schat ik, is. Dus komt nu wel wat harder binnen dan bij normaal medicinaal gebruik natuurlijk.
Maar ondanks dit idd nog steeds minder tunnelvisie dan bij Rilatine.
Herkenbaar. Dat is zelfs zo bij microdoseringen ja.Zo'n 8 tot 10 uur, alhoewel het vaak lastig te zeggen is wanneer het precies uitwerkt aangezien de effecten natuurlijk nogal subtiel zijn. Er is wel 1 specifiek ding waarin ik altijd kan merken of de LSD nog actief is, ik heb met LSD altijd een hele kenmerkende metalige smaak in mijn mond.
Met een lekker groot glas Winter Glow thee!Jointje
Hmm, zoals het er nu naar uit ziet, ga ik af en toe nog wel dex gebruiken (in concrete situaties voor de hyperfocus), maar heb ik toch een sterkere voorkeur voor kratom in het algemeen.Ja dat herken ik. Hyperfocus is handig als het op de juiste activiteit valt, maar bijvoorbeeld bij te hoge dosissen dex/speed kan het een compleet eigen leven gaan leiden en op een compleet 'willekeurige' activiteit en onderwerpen vallen. Nuchter gaat het vooral om boeiende onderwerpen. ^^ Ga je nu voor een afwisseling tussen dex en kratom?
Proost wederom @PsyTekZ ! Helaas zijn de kush soorten bij ons in de shop erg zeldzaam. Hebben ze maar zeer zelden. En dan ook maar eentje.Jointje Skywalker OG kush hash