Jane Margolis
Wijs gebruiker
Apihpjes pyrazolametjes
Vind het de beste rc benzo die nu nog te verkrijgen is, werkt snel in en werkt top voor als je snel angstig bent. Is dan ook geen inslaper maar dat maakt m juist zo chill voor overdag
Ik gebruik geen benzo's om te slapen maar om af en toe te genieten. Ipv een dagje dronken worden.Verveeld dit niet? Ik hecht teveel waarde aan slapen voor zulke avonturen 24 uur max,
En doorrrApihpjes pyrazolametjes
Van zo’n microdosis ‘merk’ je toch niet echt iets?12,5 ug LSD, ben benieuwd of ik er dit keer wel iets van merk. Nu toch wel een aantal weken van de antidepressiva af
HAHA. Ik wel. Voorheen in ieder geval.Van zo’n microdosis ‘merk’ je toch niet echt iets?
Doe je effe kallumHAHA. Ik wel. Voorheen in ieder geval.
OT: koffie, ook nog
De koffie was decafDoe je effe kallum
50 gram ? Kots je dan niet heel je maag leeg? Arme ziel50 gram kratom green Bali
Zoveel haakjes, jij kiest het zekere over het onzekere lol
Ooh komt dat door de kratom….ik dacht dat het de Chinees van gisteren was. Ik had net de voedsel en waren autoriteit gebeld 🤣50 gram ? Kots je dan niet heel je maag leeg? Arme ziel
Ik zou me tot het bot openkrabben50 gram kratom green Bali
Met de smaak van huismusjes en bloembollen?Lente thee ❤️
Niet zulke moeilijke vragen stellen 🤪welke dag was het vandaag ook alweer allemaal?
Paprika? Met Itakru ? 🤣Oh natuurlijk een 4/20 jonkootje gerookt, wel optijd naar bed dus als ik mn paprika op heb laatste peukie!
O-PCE zie ik wel vaker voorbij komen bevalt dat goed ?Ik zou me tot het bot openkrabben
OT: zo mezelf maar wat O-PCE gunnen denk ik
Rode paprika is echt lekker 🤤Oh natuurlijk een 4/20 jonkootje gerookt, wel optijd naar bed dus als ik mn paprika op heb laatste peukie!
Ik vind het wel een mooi stofje, maarja niet heel veel warmte en je wordt er vrij incapabel vanO-PCE zie ik wel vaker voorbij komen bevalt dat goed ?