Welke drugs gebruik jij op dit moment?

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Hele huis opgeruimd, schoongemaakt. Letterlijk de hele dag bezig geweest. Zo ff lekker ontspannen bij de zonnebank

Maar nu eerst… Spacecake!
Ik zou willen dat ik net al jij zo van spacecake kon genieten. 🙂
Eergisteren voor het eerst een stukje hasjcake samen met m'n vriend geprobeerd.
Nu werkt thc bij mij altijd op m'n paranoia-gen, maar hasj kan er blijkbaar ook wat van! 😅
Mijn vriend zakte lekker in z'n chill-modus totdat ik ineens volledig uit het niets echt bloedserieus aan hem vroeg, of hij wel besefte hoe zwaar het is om een lichaam te hebben. 🙈😂
En vooral een vrouwenlichaam. 😅

Om er voor te zorgen dat ik niet volledig afstand nam van m'n lichaam, heeft ie alle zeilen bijgezet om af en toe een lachkick te veroorzaken en ervoor te zorgen dat mijn complottheorieën ook gewoon in het water vielen. 😅😅
Uiteindelijk nog wel heel leuk samen gehad, maar de volgende ochtend werd ik toch wakker met een.. "Schat, ik weet niet, maar als ik jou was zou ik het de volgende keer maar gewoon bij een boerencakeje van de Jumbo houden."😂🙈

Spyro

DF-koning
Ik zou willen dat ik net al jij zo van spacecake kon genieten. 🙂
Eergisteren voor het eerst een stukje hasjcake samen met m'n vriend geprobeerd.
Nu werkt thc bij mij altijd op m'n paranoia-gen, maar hasj kan er blijkbaar ook wat van! 😅
Mijn vriend zakte lekker in z'n chill-modus totdat ik ineens volledig uit het niets echt bloedserieus aan hem vroeg, of hij wel besefte hoe zwaar het is om een lichaam te hebben. 🙈😂
En vooral een vrouwenlichaam. 😅

Om er voor te zorgen dat ik niet volledig afstand nam van m'n lichaam, heeft ie alle zeilen bijgezet om af en toe een lachkick te veroorzaken en ervoor te zorgen dat mijn complottheorieën ook gewoon in het water vielen. 😅😅
Uiteindelijk nog wel heel leuk samen gehad, maar de volgende ochtend werd ik toch wakker met een.. "Schat, ik weet niet, maar als ik jou was zou ik het de volgende keer maar gewoon bij een boerencakeje van de Jumbo houden."😂🙈
😂😳 Wat een ervaring… Ik gebruik het echt vaaaak. Doe ik liever dan roken

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
😂😳 Wat een ervaring… Ik gebruik het echt vaaaak. Doe ik liever dan roken
Ik heb vroeger veel geblowed, maar toen had ik het ook altijd en maar hopen dat het een keer anders uitpakte. Jarenlang. 😂😅🙈
Ondanks dat mijn vriend het niet had, begreep hij me wel en zei voor mijn gevoel steeds de juiste dingen, waardoor ik hem aangestaard blijk te hebben, alsof hij Einstein zelf was. 😂😂

OT: halve aripiprazol
20 valeriaan druppels

Goeie nacht! 🙂

djiego

Badass junkie
Cappuccino. Heerlijk licht tripdagje achter de rug met een hoop humor en veel chill en nu back to business.

Playtime is about over, Heb het gevoel dat ik een minivakantie achter de rug heb. Vanavond business meetup en vrijdag start nieuwe
opdracht / onboarding waar ik super stoked voor ben. Dus weer even 100% back to reality en voorbereiden op een intensieve periode van hard
werken, veel nieuwe mensen en veel leren. Ik heb er ontzettend veel zin in!

De LSD spiegel liegt nooit. All you have to do is watch.

Maak er een mooie dag van allen <3

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Denk ik even op m'n gemak een bakkie koffie te drinken, zit ik ineens met een heel agressief eitje.
Vloeken en tieren wie ik wel denk dat ik ben, ik zeg heel kalm, 'Ja dat weet ik zelf ook niet' 😅 En waar ik het gore lef vandaan haal hem zo'n stom mutsje op te zetten enz enz.
Nou, ik zie het al.. dit wordt een leuke dag.

OT: alleen cafeïne dus en zo 3/4e dexamfetamine, maar kan er beter nog een xanax doorheen roeren geloof ik. 🙈

Fijne dag!IMG_20220628_111812.jpg

Don Draper

Badass junkie
Hoeveel mg magnesium pillen heb jij? Zie dat je het wel vaker neemt. Heb wel is 300 en 250 gehad maar viel steeds niet lekker.

OT: lijntjes keta
200 mg magnesium. Dat 2x per dag, eentje bij opstaan en andere bij avond of voor het slapen.

Eet je al dingen zoals noten? Dan kan het zijn dat je al voldoende magnesium heb. Ik denk dat je er alleen wat aan hebt als je een te kort hebt of bij een goed gevoel ervan.

Dude81

Bewuste gebruiker
Vanochtend begonnen met 5-HTP, benieuwd of dat iets doet aan mijn snelle frustratiegrens☺. Over de middag en avond genomen 3 mg pyrazolam in 3 porties (brokkeltjes😅) en red bentuangie kratom. Nu lekker chillend in de tuin aan mn limonadesiroop (sinaasappel) met spa rood en ijs.

Bovenaan