hetgajulliegoed
Bewuste gebruiker
180mg 2mmc. Subtiel.
Ascorbinezuur aka vitamine c veroorzaakt bij tekort een scorbutus aandoening, aka scheurbuik. Het is een van de weinige serieuze en gevaarlijke aandoeningen die vrijwel onmiddellijk klachtvrij zijn na inname van vitamine c. Appel en een kiwi en volgende dag is het over. Vitamine c zit vooral in verse vruchten en groenten die gekoeld moeten worden bewaard, dus op lange tochten zonder verkoeling ga je een langzame pijnlijke dood tegemoet. Wil je piraat worden? Neem een klein koelkast je mee.Moest extra vitamine c van mn huisarts dus daar houd ik me netjes aan.
Bekijk bijlage 48096
Zoiets ja!Mediteren, body scan, luisteren naar regen geluiden, ademhalingsoefeningen, yoga, kop thee, lezen… pagga slaan
Bij pluggen is een brandblusser niet nodig. Denkelijk de beste ROA voor 3-cmc.Misschien is dit een domme vraag: als de 3-CMC mega brand (wel kort) in je neus, brand t vast ook in de eeeeh, poepert he..?
Vond je al zo zeiken.Zoveel thee. Niet meer normaal
+30 mg Oxycodon7.5mg Dexamfetamine en 10mg Oxy 1mg Alprazolam
Wat ik er van vind mag ik toch zelf weten. Waarom wring je je in allerlei bochten om je te verdedigen. Maak je niet zo druk.Ik heb het nog terug gelezen maar volgens mij ben jij het later pas ongepast gaan vinden.
Eerst was je nog “trots” op me dat ik zo open en direct durf te flirten
Je bent gewoon jaloers! 😜😜😂
Jesse Rozemeid en ik “kennen” elkaar wat langer. Ook weet ze dat ik loop te geinen,.
Plus, geloof me, @Jesse Pinkvrouw heeft “ballen” genoeg me keihard en direct af te poeieren als ze zou willen.
(ik vind dit leuk hihihihi)
Hoe vind je 2mmc?180mg 2mmc. Subtiel.
Jesse Rozenmeid? Nee nee nee nee nee. Dit kan ik niet accepteren. Het een woordspeling op Jesse Pinkman, een karakter uit de briljante serie Breaking Bad.Jesse Rozemeid
Bestaat dat nu ook al? Klopt het dat het steeds minder goed werkt. Dus dat 4m het sterkst is?2mmc vond ik zelf recreatief gezien troep
ik kan dus nog wel 4mmc krijgen. Moet zeggen het is wel iets beter en fijner maar merk eigenlijk verder geen verschil. 4mmc is een stuk minder vies en minder chemisch dan 3mmc.ik heb geen idee ik gebruikte 3mmc toen het nog legaal was, nu niet meer 4mmc heb ik nooit gekend
en 3cmc en 2mmc zijn troep
Mild/subtiel. Had 180mg geplugd. Niet bijzonder stimulerend, dus als je echt strak wil staan, vind je dit te zwak.Hoe vind je 2mmc?
Ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd omdat ik 3mmc gewoon nog makkelijk in krijgen in mijn omgeving. Ik wil het misschien toch wel een keer proberen, gewoon omdat het kan
Dat klopt. Bij de meeste gevallen van cathinones en speed is de toevoeging op de benzeenring (de zeshoek met drie strepen) op positie 4 het sterkst, dan 3, en dan 2. Dat is dus ook zo met fa/fma's.Bestaat dat nu ook al? Klopt het dat het steeds minder goed werkt. Dus dat 4m het sterkst is?
doe je wel voorzichtig, schakel op tijd hulp in als het niet goed gaatBier
Vind het beetje eng. Eerste keer dat ik het met (drogisterij) pijnstillers mix. Ben benieuwd.
Komt goed hoop ikdoe je wel voorzichtig, schakel op tijd hulp in als het niet goed gaat
Eindelijk weer eens lsd-25 liquid a 200ug per drop 3 drops wordt een leuke trip in Duitsland😇
Gewoon op een suikerklontje ouderwets /oldschool :8
Ooit 300 gedaan en dat was intens maar niet voor herhaling vatbaar. Visueel redelijk te doen, maar dat mentale dimensie reizen, verschillende plekken tegelijk zijn, tijd die niet synchroon loopt, die cevs. Ik kon alleen maar op een matras liggen.Eindelijk weer eens lsd-25 liquid a 200ug per drop 3 drops wordt een leuke trip in Duitsland😇
Gewoon op een suikerklontje ouderwets /oldschool :8
600 ug? Da’s een serieuze dosering maat. 😄 Hoe lang heb je daar dan effect van? Ik ben met 200 ug al 13 uur zoet. Goede trip gewenst!
Dat ik hier niet eerder op ben gekomen. Nadeel van autist zijn en de instructies heilig opvolgen. Fuck de system! Gewoon de helft goedkoper uit nu met pleisters!door midden knipte 14 mg pleister
Ik lees echt fokking erge horror verhalen erover op internet.Dat ik hier niet eerder op ben gekomen. Nadeel van autist zijn en de instructies heilig opvolgen. Fuck de system! Gewoon de helft goedkoper uit nu met pleisters!
Ik zelf persoonlijk niet. Hooguit misschien eens licht op m’n hand gehad. 3/4mmc zorgen in tegenstelling tot bijv speed op vaatvernauwing.Wie heeft er ook wel eens last van paarse en verdoofde knieën? gebruik 3mmc.