Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dankjewel Mezelf :grin:
Deze trip was echt krankzinnig, heb mijzelf een beetje omver geblazen heheh.
De intensiteit was echt niet normaal, het voelde aan als een constante reis in de zogenaamde "DMT hyperspace".
Ik heb met eigen ogen de schepping gezien en meegemaakt.
Deze trip was echt zo spiritueel, niks kon mij hier op voorbereiden.
Nu begrijp ik eindelijk wat mensen bedoelen met die ene trip die hun hele leven veranderde.
Ben er even stil van
Whahaha ja dat was ietsjes te verwachten als je ervan uit gaat (ipv eerst hier vragen :tonguewink: ) dat de werking minder wordt met de tijd en al helemaal niet met enkele maandjes :sweatsmile:. Aan de andere kant had je ze dan misschien niet alle 4 genomen als je zoals een wijs mens doet eeeeerst zich informeerd voor ergens van uit te gaan haha. Blij dat het mooi en dus goed is afgelopen. We kunnen dus een tripreportje verwachten? Met de tijd he ... integreer eerst maar een paar dingen en SCHRIJF alvast wat dingen voor JEZELF op. Goed voor de integratie van je ervaring!...............:praying2:

OT: Koffiekoffiekoffffieeeeeee!!!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hier gewoon echte koffie hoor... wel versneden met melk en suiker.... Wordt wat ouder he... kan niet meer zo goed tegen dat pure sterke spul van tegenwoordig.

Verder jij ook een mooie dag! en de rest natuurlijk!
Niks mis mee , ligt gewoon aan wat je gewend bent /lekker vindt.
Nu nog 0.5mg clonazepam en magnesium. Zo even dag flink sporten!

Hippie Langwaus

DF-koning
Nog 1 gram vermalen gedecarboxyleerde Hindu Kush wiet 💚 met warme melk ingenomen en 100 mg klassieke Ketama hasjiesj 🤎 met een pijpje gerookt

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Whahaha ja dat was ietsjes te verwachten als je ervan uit gaat (ipv eerst hier vragen :tonguewink: ) dat de werking minder wordt met de tijd en al helemaal niet met enkele maandjes :sweatsmile:. Aan de andere kant had je ze dan misschien niet alle 4 genomen als je zoals een wijs mens doet eeeeerst zich informeerd voor ergens van uit te gaan haha. Blij dat het mooi en dus goed is afgelopen. We kunnen dus een tripreportje verwachten? Met de tijd he ... integreer eerst maar een paar dingen en SCHRIJF alvast wat dingen voor JEZELF op. Goed voor de integratie van je ervaring!...............:praying2:

OT: Koffiekoffiekoffffieeeeeee!!!!
Zeker, ik zal een tripreport schrijven gedurende de komende dagen! Zoals je zegt, goed voor de integratie en ik denk ook wel sensatie voor jullie hahaha.

Hippie Langwaus

DF-koning
Jointje na het binnenhalen van mijn laatste plantje! Eindelijk klaar voor dit jaar, al moeten er nog een aantal drogen.
Ik moet nog even wachten met oogsten, maar het zal niet lang meer duren. Ik hoop op nog wat drogere dagen voor de eindspurt.

OT: 130 mg Banana Kush🍌hasjiesj 🤎 met een pijpje gerookt en een halve liter sterke Engelse thee met melk

Nihilist88

Badass junkie
4-FMA is goed???? te vergelijken met 3M? zoek iets voor opwinding... geil gevoel... tips?
Naaah totaal niet vergelijkbaar met 3-MMC of andere cathinone rc's.
Maar van cathinone rc's werd/ word ik ni speciaal geil/opgewonden, eerder empathisch.
Ik word vooral geiler van amfetamine rc's zoals 4-FA, 4-FMA en zelfs ook 3-FA.
En Benzofuries, vooral 6-APB, afhankelijk vd setting, is sowieso echt pure dance-love rc.
Dus bij 4-FMA en 3-FA heb ik toch steeds geil gevoel.
Maar is ook zeer persoonlijk e.

Laatst bewerkt:
Bovenaan