De Zandman
DF-koning
ODSMT is geen flikker waard.
Laat die zooi maar liggen en blijf er maar vanaf. Het voegt niets toe.
Erg duur, maar wow. Het verschilt natuurlijk per persoon maar O-DSMT is bij verre de meest euforische opiaat die ik heb gebruikt. Het heeft een hele unieke nod ook wat je nergens anders hebt. 120mg sublinguaal is mijn sweet spot voor de meest euforische nod, prachtmiddel. Een van mijn favo drugs in het algemeen.(je moet het dan wel rectaal of sublinguaal nemen)Is O-DSMT de moeite waard naast opiaten?
Ik houd wel van opiaten maar zijn momenteel erg schaars en duur.
Oneens😉 maar verschilt vooral per persoonODSMT is geen flikker waard.
Is O-DSMT de moeite waard naast opiaten?
Ik houd wel van opiaten maar zijn momenteel erg schaars en duur.
Jawel, maar net te zwak. Oxycodon en heroïne vind ik beide echt tof.Hangt ervan af. Vind je Tramadol iets?
Interessant. Denk binnenkort een keer bestellen voor de vakantie. Is het te verrekenen met oxycodon? Meestal neem ik 50/80mg oxycodon.Erg duur, maar wow. Het verschilt natuurlijk per persoon maar O-DSMT is bij verre de meest euforische opiaat die ik heb gebruikt. Het heeft een hele unieke nod ook wat je nergens anders hebt. 120mg sublinguaal is mijn sweet spot voor de meest euforische nod, prachtmiddel. Een van mijn favo drugs in het algemeen.(je moet het dan wel rectaal of sublinguaal nemen)
Oneens😉 maar verschilt vooral per persoon
Poeder als je rectaal wil innemen maar een pellets kan je wel makkelijk onder de tong leggen maar zijn vaak laag gedoseerd (voor mijn doeleinde, nodden). Als ik het goed omreken heb jij met 80mg oxy 200mg O-DSMT. Maar geen garantie. Als je pellets van 50/100mg kan vinden of meer.peefect voor sublinguaal. Wel vele malen duurder dan poeder. De smaak is ook vrij neutraal dus het poeder in een papiertje wikkelen en onder de tong leggen is prima te doen.Interessant. Denk binnenkort een keer bestellen voor de vakantie. Is het te verrekenen met oxycodon? Meestal neem ik 50/80mg oxycodon.
En wat is beter, poeder of pellets?
Jawel, maar net te zwak. Oxycodon en heroïne vind ik beide echt tof.
Tramadol is minder euforisch dan O-DSMT voor mij.Jawel, maar net te zwak. Oxycodon en heroïne vind ik beide echt tof.
Tramadol is minder euforisch dan O-DSMT voor mij.
Ot: 80mg O-DSMT sublinguaal, totaal 160mg. Tijd om te nodden! (Als dat gaat gebeuren met de MDPHP)
Zit nu aan de pyros ja, maar wel orale inname. Roken ga ik waarschijnlijk met NEP of 3-FA doen vandaag (in combi met O-DSMT is heerlijk)Kijk, ik weet niet helemaal hoe dat zit met O-DSMT. Maar het is een metaboliet van tramadol. Tramadol wordt met heeeeeel erg veel middelen afgeraden om te combineren. Zeker met stimulantia en toch zéker met cathinonen.

Ben laatst met pyro's begonnen ja, NEP wat ik vooral rook en MDPHP voor het eerst vandaag oraal. MDPHP is volgens mij de meest op A-PVP lijkende kwa rush en dus zover ik weet de meest euforische.Begrijp ik goed dat je MDPHP hebt gebruikt? Een vrij sterke stimulant.
Ik functioneer überhaupt niet meer, ben gebroken. Gaat het wel goed? Nee, na 3 weken herstel wegens voedsel/slaap/water tekort wat (en nog veel meer factoren) een complete instorting veroorzaakte, niet kunnen lopen, praten, aanspreekbaar zijn. Waarschijnlijk iets van psychose of iets in die richting want hallucineerde ook beide visueel en auditief (wat ook al langer speelt. Ik ben wat verward en niet functioneel met alle genoemde klachten hierboven wegens slaapverlamming. Elke nacht, hele nacht. Ik slaap bijna nooit, ik ga alleen hallucineren en verlamd raken als ik slapen durf.Gaat het wel goed kerel?
Je kan toch ook niet meer zeggen dat dit functioneel is?
ik ben zeer bekend met mdphp zelf nooit anders dan pellets gebruiktBegrijp ik goed dat je MDPHP hebt gebruikt? Een vrij sterke stimulant.
Kijk, ik weet niet helemaal hoe dat zit met O-DSMT. Maar het is een metaboliet van tramadol. Tramadol wordt met heeeeeel erg veel middelen afgeraden om te combineren. Zeker met stimulantia en toch zéker met cathinonen.
Gaat het wel goed kerel?
Dit is geen aanval hè, maar serieuze bezorgdheid. ♥️
NEP heeft een vrij lange na stimulatie weet wel vaak niet op te heffen zonder benzo is mijn ervaring maar is wel niet aan te raden ivm harm reductionNEP gerookt met een tikkie 5-MeO-DMT Freebase... Kijken of ik vannacht nog slaap.
NEP heeft een vrij lange na stimulatie weet wel vaak niet op te heffen zonder benzo is mijn ervaring maar is wel niet aan te raden ivm harm reduction
Je kunt niet gefluoreerde drugs roken omdat de fluor-koolstof binding erg kwetsbaar is voor hitte en makkelijk ontleed. Fluor is erg giftig en wil je niet zo inademen.Roken ga ik waarschijnlijk met NEP of 3-FA
Je kunt niet gefluoreerde drugs roken omdat de fluor-koolstof binding erg kwetsbaar is voor hitte en makkelijk ontleed. Fluor is erg giftig en wil je niet zo inademen.
NEP heeft een vrij lange na stimulatie weet wel vaak niet op te heffen zonder benzo is mijn ervaring maar is wel niet aan te raden ivm harm reduction
2F-DCK fumaraat en 1cP-LSD blotters.150mg 2-FDCK
Zit nu aan de pyros ja, maar wel orale inname. Roken ga ik waarschijnlijk met NEP of 3-FA doen vandaag (in combi met O-DSMT is heerlijk)
Tramadol = nergens mee nemen maar ik dacht juist dat O-DSMT prima te combineren is met in ieder geval simulanten die amper op serotonine werken.
Bekijk bijlage 55999
Ben laatst met pyro's begonnen ja, NEP wat ik vooral rook en MDPHP voor het eerst vandaag oraal. MDPHP is volgens mij de meest op A-PVP lijkende kwa rush en dus zover ik weet de meest euforische.
Ik functioneer überhaupt niet meer, ben gebroken. Gaat het wel goed? Nee, na 3 weken herstel wegens voedsel/slaap/water tekort wat (en nog veel meer factoren) een complete instorting veroorzaakte, niet kunnen lopen, praten, aanspreekbaar zijn. Waarschijnlijk iets van psychose of iets in die richting want hallucineerde ook beide visueel en auditief (wat ook al langer speelt. Ik ben wat verward en niet functioneel met alle genoemde klachten hierboven wegens slaapverlamming. Elke nacht, hele nacht. Ik slaap bijna nooit, ik ga alleen hallucineren en verlamd raken als ik slapen durf.
Wat ik dan mee maak? Mijn moeder die onthoofd wordt, ik die mijn eigen graf bezoek, ik die gemarteld wordt door allerlei wezens (waarbij je de pijn ook echt kan voelen, heel apart). Een zo'n episode duurt een paar minuten, dan als ik weer durf te proberen slapen gebeurd het weer. Pijn, verdriet en trauma.
Omdat ik in het dagelijks leven het enorm druk heb en dus alleen of werk of eet of drugs gebruik (en dus ook veel stres heb) brak ik na het herstellen van een week eerder. Dit keer was ik in zo'n gevaarlijke mentale/fysieke toestand dat ik direct naar de SEH gestuurd werd door de huisarts. Ik heb daar een nachtje gelegen en ook geslapen. Dit deed ik die en vorige week 16/20 uur per dag, compleet omgekeerd dus. Toen had ik nog steeds geen geheugen, kon amper lopen maar wel staan. Ook kon ik weer praten. Wel had ik zo een slecht geheugen dat als ik een zin las ns het lezen van het 2e woord de eerste al was vergeten. Ik was dus nog compleet van de kaart en niet in staat alleen te zijn. Ik heb veel begrip van andere gekregen en beseft dat ik eigelijk gewoon veel te veel van mijzelf vraag.
Aan al deze dingen ben ik gaan werken totdat ik redelijk normaal kon praten, redelijk kon lopen en me 1 a 2 dingen van de dag ervoor kon herinneren. Vervolgens was ik weer een week aan het herstellen, langzaam maar zeker, ik denk dat ik 65% van mijn functioneren terug had, ik kon een pen pakken zonder onderweg te vergeten wat ik ging pakken. Ik was blij, ik sliep hier nog steeds minimaal 14 uur per dag. Geen slaapverlamming of wat dan ook met grootste hoop voor de toekomst en de sportschool ook weer opgepakt. dit duurde allemaal totaal 3 weken, 1e week ingestort, 2e week herstellen en week instorten, 3e week...
*** Heb de laatste 2 a 3 dagen niet geslapen, weet het niet precies. Allemaal omdat ik weer een beetje hersteld ben en niet telkens in coma ga. Ik ben compleet van het patje af, ga zo snel achteruit als dat ik ooit vooruit ging. Het verhaaltje herhaald zich allemaal opnieuw. Weer amper een geheugen, duizelig, dubbel zien en een waslijst aan klachten. 27dec is eindelijk de afspraak bij de neuroloog. Geen idee hoe laat of waar, of iets überhaupt, zodra ik een beetje een gezondheid heb is het enigste wat ik krijg slaapverlamming. Heb de afgelopen dagen niet geslapen en minimaal gegeten/gedronken.
Nu ga ik gauw weer aan de NEP, O-DSMT, Bromazolam, Pyrazolam, MDPHP en nog veel meer. Ben niet verslaafd, zelf in mijn betere periode van voor aantal dagen geleden makkelijk clean geweest van meeste middelen. Kan ik nu verantwoorde beslissingen nemen? nee. Kan ik naar het toilet gaan, amper. Kan ik iets, amper. Na het dieptepunt van mijn leven te hebben meegemaakt en weer te herstellen is dit behoorlijk rot, maar ben er niet zo slecht aan toe als toen. Zolang het niet elke dag slechten met me gaat voor een periode om op de SEH te belanden, te herstellen en het cirkeltje te herhalen.
Zoveel klachten, pijn, gebeurtenissen, situaties, oorzaken wat ik hier niet heb genoemd. Het zijn er teveel.
Sorry voor dit negatieve bericht, verspreid liever positifiteid, Maar voel me klaarwakker door stress na dagen wakker en wil nooit ga slapen. Weet niet of ik gewoon wakker blijf totdat mijn lichaam zich vanzelf uitschakelt.
PS: drugs hebben hierin maar een kleine factor gespeeld, er zijn veel dingen gaande in mijn leven en drugs is ook weer zo een dingetje.
Bedankt! @LucidLucy
3-FA is zo ver ik weet de enigste gefluoreerde amfetamine die en niet direct verbrand (bijna niet te verbranden zelfs, je kan het zelfs gewoon direct in het vuur houden), en is de enigste voor mij bekende gefluoreerde amfetamine die potenter (lijkt) te zijn. De rush was in ieder geval sterker met 12mg gerookt dan 50mg nasaal.Je kunt niet gefluoreerde drugs roken omdat de fluor-koolstof binding erg kwetsbaar is voor hitte en makkelijk ontleed. Fluor is erg giftig en wil je niet zo inademen.
De nacht begint langzaam af te zwakken en omdat ik momenteel (laatste weken) behoorlijk verward ben zal ik wat soorten stofjes niet genoteerd hebben.+- 20mg 3-FA gerookt
Edit: Oja, en kwartier geleden 25mg 3-FA nasaal
80mg 3-FA gerookt
50mg NEP nasaal 1.20
50mg 3-FA nasaal
8mg NEP nasaal
25mg MDPHP freebase
PS: drugs hebben hierin maar een kleine factor gespeeld, er zijn veel dingen gaande in mijn leven en drugs is ook weer zo een dingetje.
@plex eigenlijk goed dat je deelt wat je doet, maar denk aan jezelf!@plex ik denk dat vele leden met mij nogal bezorgd zijn over je gebruik.
Je verdient echt iets beters en ik denk dat je onderschat wat het effect is van al die drugs die je gebruikt op je gemoedstoestand en verdere fysieke conditie.
Op dit moment zie je dat zelf wellicht niet.
Hoop dat je inziet dat dit niet goed gaat: zoek hulp, zet vandaag een eerste stap, want dit gaat de verkeerde kant op.
Hey, we kennen elkaar niet maar ik lees dit met natte ogen. Uit (gedeeltelijk) herkenning en omdat het zo vreselijk moet zijn voor je.of misschien was er nooit een ik.
Hoeveel neem je?Jawel, maar net te zwak. Oxycodon en heroïne vind ik beide echt tof.
Odsmt werkt vrijwel niet op serotonine wat tramadol wel doet. Het is het metaboliet in Tramadol die voor de opöide werking zorgt. Daardoor is odsmt veel veiliger om te gebruiken (en combineren)Begrijp ik goed dat je MDPHP hebt gebruikt? Een vrij sterke stimulant.
Kijk, ik weet niet helemaal hoe dat zit met O-DSMT. Maar het is een metaboliet van tramadol. Tramadol wordt met heeeeeel erg veel middelen afgeraden om te combineren. Zeker met stimulantia en toch zéker met cathinonen.
Gaat het wel goed kerel?
Dit is geen aanval hè, maar serieuze bezorgdheid. ♥️
Heb gelukkig nog ouderwetse brokken niet voorgekruimeld spul