Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Gelato43

Bewuste gebruiker
Of je pillen zijn laaggedoseerd?
De anderen gingen er wel echt super hard op, het eerste halfje sloeg ook na 20 min al in bij mij.
Ik snap de combi niet zo goed. Is miauw op zich zelf niet al leuk genoeg?

OT: een corona biertje. Moet zeggen dat ik de 3mmc avondjes op momenten als vanavond wel een beetje mis. Ach ja alles voor het nageslacht..
Tbh, ik merkte ook echt geen verschil van deze combinatie in effect, alsof de miauw niks deed. Heb er ook niet heel veel van gepakt moet ik zeggen

Zweevteev

Wijs gebruiker
Switch van venlafaxine naar clomipramine?

Heb mezelf getrakteerd op een pakje Caballero zonder filter.
En de nodige joints.
Jup, de venlafaxine was 'm niet. Had ook al maanden 's avonds last van m'n hart na inname van de venlafaxine, maar voelde me zo depressief dat de lichamelijke bijwerkingen me niet genoeg interesseerden om ze aan te geven bij m'n behandelaren. De bijwerkingen die ik nu heb zijn bijna even vervelend als toen ik aan de venlafaxine begon, maar hopelijk trekt dat weg. Heb echt geen zin om wéér te wisselen, dat zou dan mijn 6e antidepressivum zijn. :expressionless:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Net bij de bedrijfsarts geweest en zelfs die vond dat ik te snel ga en wil. Dus moet zeker volgende week nog een week rust nemen en aansterken en dan een week 50% en dan die week erop 100% weer meedraaien.

Voel me nog niet verbeteren sinds de nul helaas, wel verplaatst de klacht(en) telkens maar wel elke nacht restless legs waardoor ik niet of amper slaap.

Moet nou toch wel eens minder gaan worden 🙄 . naja ik heb nog een week om mezelf terug te krijgen. Ene moment denk ik laat me volgende week nou maar al werken en andere moment denk ik nou volgens mij gaat dit nog maanden duren.... pff ...
Nou heb vrijdag nacht nog 1x heel klein beetje genomen voor de restless legs maar nu meer dan 48 uur en twee nachten niks en kan zelfs zeggen dat ik vandaag een aangename dag heb gehad. ... eindstreep gehaald gelukkig ... nu precies een mooie hele week stabiel in gaan zonder iets om aan te sterken voor ik weer begin met werken.... fijn kan weer fijn zeggen "nuchter" 💪🏼

Niimauwen

Experimenterende gebruiker
Gister 1,5 xtcpil op masters of hardcore. Was even gestopt met antidepressiva omdat ik het niet wilde combineren (geen idee of dat wat uitmaakt maar beter safe then sorry).
Maar ik voelde er dus niet heel veel van, had alleen grote doppen.

Bij thuiskomst (zo goed als nuchter) doorgepakt op de speed. Al een aantal keer geprobeerd nu maar heel verschillend hoe ik erop reageer. De eerste keer voelde ik niks hoeveel ik ook nam, de tweede keer was ik super rustig en de derde keer (nu) voel ik me super wazig en heb ik het warm.

Was geïnteresseerd geraakt in speed omdat een vriend van mij (met adhd, net zoals ik) het weleens gebruikt om wat rustiger in zijn hoofd te worden. Klinkt bizar maar is volgens hem echt 'the way to go'. Hij zegt dat de gedachtes dan iets georganiseerder binnenkomen ofzo?

Bovenaan