Welke drugs gebruik jij op dit moment?

PapaverMan

Bewuste gebruiker
100mcg/hr fentanyl pleister. Met 600ug Isotonitazene en een IPA biertje
Jaloers… damn wat fent pleisters daar zoubik nu een moord voor doen -.- alle etazeenverbindingen vielen me toch tegen , maar zon 100mcg fent pleister onder mn tong knalt overal doorheen.

Laatst bewerkt:

PapaverMan

Bewuste gebruiker
5-Meo-DMT is nog wel even een tikkeltje sterker dan DMT. Check YouTube van mensen die een breaktrough doorgaan. Verbaast me al dat ik het hier voorbij zie komen als een drug die recreatief gebruikt wordt. In mijn ogen is 5-Meo-DMT een spiritueel medicijn als het juist word toegepast.

Pas idd op met die druppels. Je tolerantie voor THC stijgt er ook enorm door is mijn ervaring. Compleet andere ervaring dan edibles of roken ook.

Ot: 5mg Diazepam. 2e dosis van vandaag.
Is vooral heel anders. Minder euforisch, veel minder kleurrijk en als je niet doorbreekt heeft het heel sterk dissociatief aspect. Vind het niet exht te vergelijken met DMT.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Jaloers… damn wat fent pleisters daar zoubik nu een moord voor doen -.- alle etazeenverbindingen vielen me toch tegen , maar zon 100mcg fent pleister onder mn tong knalt overal doorheen.
Klopt maar ik denk niet dat je de chronische zenuwpijn erbij wilt.. 24/7 in pijn score van 6-8 liggende aan welke opiaten ik gebruik..

Heb jij last van chronische pijn?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Opgestaan met 20mg oxycodon, de fentanyl pleister is alweer aan het uitwerken...
Zometeen circa 700ug instanyl (fentanyl spray) en nu een nieuwe pleister van ander merk wat beter blijft plakken ( Sandoz vind ik langer werken en beter plakken) En een eilandpleister eroverheen hebben ze een geinige naam gegeven 😆

HappyMind

Badass junkie
Wel een nastimulatie die een beetje te doen is? Qua feeling bedoel ik dan.
Ik vond het echt een vervelende nastimulatie. Alleen dat is inmiddels anderhalf jaar geleden dus ik zou niet zo goed meer kunnen beschrijven over het hoe en wat. En ik had ook meer dan 1 dosis genomen. Vermoedelijk is het anders als je je doseringen beperkt.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Ik vond het echt een vervelende nastimulatie. Alleen dat is inmiddels anderhalf jaar geleden dus ik zou niet zo goed meer kunnen beschrijven over het hoe en wat. En ik had ook meer dan 1 dosis genomen. Vermoedelijk is het anders als je je doseringen beperkt.

Ik ben van plan 1 maal te redosen*. Is dat wat jij ook hebt gedaan of had je vaker genomen? (Of weet je dat niet meer precies)

Laatst bewerkt:
Bovenaan