Klopt ja, is niet echt aan te raden heb voornamelijk op bed gelegenOverheerst de Broma dan niet?
OT: stukje Milka Chocoladereep Oreo. Betwijfel of het kleine beetje caffeïne kwalificeert als drugs, maar daarom niet minder lekker.
codeine, lean is een term die erg populair is in rap cultuur.Lean?
Is de 'echte' lean, met Jolly Ranchers erdoor, of is het 'lean'?codeine, lean is een term die erg populair is in rap cultuur.
Ot: Veel quadrupel, dubbel zient maar nog niet dubbel denkend!
Lol, want ik drink al jaren geen druppel in. Maar ik zoek nu mensen die paddos weet. Binnen te farmen, maat ik weet niet waar ik alleen producten nodig. Ik wil ze in ee tent van 3 bij 3. Als wer iemand is die mijn kan helepenLean?
OT: Amstel 0,0
Niet perse, lean is orgineel gewoon hoestdrank met frisdrank maar tegenwoordig ook veel codeine gemixt met frisdrank. Als je het neemt heb je de neiging te "leanen" naar achteren. Vandaar de naam.Is de 'echte' lean, met Jolly Ranchers erdoor, of is het 'lean'?
Die ookHaze joint![]()
Ja?Heb een
Lol, want ik drink al jaren geen druppel in. Maar ik zoek nu mensen die paddos weet. Binnen te farmen, maat ik weet niet waar ik alleen producten nodig. Ik wil ze in ee tent van 3 bij 3. Als wer iemand is die mijn kan helepen
Kunnen we over dm?
Ow zeker. Maar met rode codeïne. Geel promethazineNiet perse, lean is orgineel gewoon hoestdrank met frisdrank maar tegenwoordig ook veel codeine gemixt met frisdrank. Als je het neemt heb je de neiging te "leanen" naar achteren. Vandaar de naam.
Ot: dubbel bier
Let find then.Heb een
Lol, want ik drink al jaren geen druppel in. Maar ik zoek nu mensen die paddos weet. Binnen te farmen, maat ik weet niet waar ik alleen producten nodig. Ik wil ze in ee tent van 3 bij 3. Als wer iemand is die mijn kan helepen
Niet weer hier klagen als het mis gaat dan he?3 uur geleden 40mg 3-fa
nu 20mg NEP (toch weer een beetje spijt achteraf)
Een heel heel heeeeel klein beetje wiet over de bong. Net even de scherpe kantjes er vanaf. Pittige dag vandaag weer.
Hangt ervan af. Is het op recept?Ik slik 40mg citalopram en 0.5 x2 risperidon en 25mg quetiapine elke nacht.
Vinden jullie dat veel medicatie voor een jongen van 23