Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Relmuis

Wijs gebruiker
Lekker!
Denk dat je Irish Breakfast dan ook wel wat vindt.
Maar bij mij gaat thee net zo mis als koffie, kan er wel meer van drinken maar het eindeffect is hetzelfde.
Laatst 's avonds twee grote mokken van een heerlijke witte thee gedronken, ik zat rechtop in bed.
Dat witte en groene thee minder cafeïne bevatten dan zwarte is een fabeltje.
Het is wel zo dat over het algemeen zwarte thee wat vaker meer cafeïne bevat.
Bij koffie weet ik ongeveer hoeveel ik binnenkrijg, bij thee is dat altijd een gok.

Hippie Langwaus

DF-koning
Lekker!
Denk dat je Irish Breakfast dan ook wel wat vindt.
Maar bij mij gaat thee net zo mis als koffie, kan er wel meer van drinken maar het eindeffect is hetzelfde.
Laatst 's avonds twee grote mokken van een heerlijke witte thee gedronken, ik zat rechtop in bed.
Dat witte en groene thee minder cafeïne bevatten dan zwarte is een fabeltje.
Het is wel zo dat over het algemeen zwarte thee wat vaker meer cafeïne bevat.
Bij koffie weet ik ongeveer hoeveel ik binnenkrijg, bij thee is dat altijd een gok.
Ja, groene thee bevat eigenlijk meer caffeïne dan zwarte thee, als het van dezelfde batch theebladeren zou zijn gemaakt. Door de fermentatie neemt het aandeel caffeïne in de thee iets af.

Ik drink ook weleens Pu erh thee. Die is soms meer dan 30 jaar gefermenteerd en bevat bijna geen caffeïne. Smaakt ook behoorlijk anders dan versere thee.

Witte thee bestaat uit de allerjongste theeblaadjes.

Het is heel lastig in te schatten hoeveel caffeïne je binnen krijgt met thee drinken. Ik ben zelf gelukkig niet heel erg gevoelig voor caffeïne en kan meestal wel slapen, zelfs als ik het vlak voor het naar bed gaan neem.

Nou na anderhalf uur merk ik nog niks 🙄
De vorige keer met 50 mg al na een uur 🤔

Edit: nou ik heb nog maar 60mg bijgepakt, andere dosis is de weg kwijt denk ik🫣

Nou ik snap er echt helemaal niks van. Twee weken geleden ging ik op 50 mg hartstikke goed. En nou heb ik 130 mg op en moet ik zelfs gapen🥱🤔
Had gister wel die 2-FA op, maar lijkt me niet dat de tolerantie dan meteen zo hoog is dat dit helemaal niks meer doet toch?🙄

BrieMetDeBril

Badass junkie
Fles rode wijn in de hotel kamer. Stokbrood met een brie, midden in de storm in m'n eentje.

Moest echt even weg uit de dagelijkse sleur, hebben meer mensen dit?

Ik ben altijd heel zuinig en gun mezelf niet zo snel iets.
Daarin houd ik mezelf ook tegen in belangrijke processen in het leven.
Ik gun het mezelf niet, dat besef ik ineens en vandaar dit besluit.

Vond het zo doodeng dit te doen, maar nu ik hier lekker lig, heel minimalistisch ook, voel ik me al stukken beter en meer vrij.

Nog een on topic, 1mg Clonazepam genomen omdat ik hier in de badkamer een afzuiging heb hangen die niet uit gaat, en ik heel slecht geluid kan hebben op deze manier, helaas waren er geen andere kamers meer vrij en komt er morgen een compensatie door mij in een andere kamer te plaatsen. Heel sportief van het hotel en ben daar dankbaar voor!

Fijn weekend allen, tot de volgende keer

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Vertel je ervaring! Welke batch? Omschrijf t effect!
Ervaring was makkelijk 1 van de beste drugs ervaringen die ik ooit gehad heb. Ruim 5 uur zitten pieken als op goede MDMA met ondertussen visuals die nog het meest overeenkomen met 2cb. Dit kwam zo dicht in de buurt van de allereerste keer XTC. Ik heb geen idee welke batch.. een goede iig

Hoe zou het kunnen?
Toch door die 2FA gisteren?

Hoe dan ook ..... je bent flink in de aap gelogeerd :wink:

Ik heb geen idee. Zoveel heb ik gisteren ook weer niet gehad. Maar ik snap er echt niks van want de vorige keer ging ik op 50 mg echt supergoed. Ik was vanmiddag echt nog heel enthousiast over die 3-FA en vergelijking met 2-FA. En dan gaat het vanavond zo 😓
Maar ja als het zo gaat dan ga ik ook geen nieuwe meer bestellen voor het verbod komt. Want dit schiet niet op zo🙄

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik heb geen idee. Zoveel heb ik gisteren ook weer niet gehad. Maar ik snap er echt niks van want de vorige keer ging ik op 50 mg echt supergoed. Ik was vanmiddag echt nog heel enthousiast over die 3-FA en vergelijking met 2-FA. En dan gaat het vanavond zo 😓
Maar ja als het zo gaat dan ga ik ook geen nieuwe meer bestellen voor het verbod komt. Want dit schiet niet op zo🙄
Gun je hersens rust

Bovenaan