snuifdruif050
Bewuste gebruiker
Bommetje 3m en cola berenburg. Onderweg naar sollicitatiegesprek
Zozo zwaar onder invloed naar werk zoeken ,dit rijmt niet echt naar mijn weten.Bommetje 3m en cola berenburg. Onderweg naar sollicitatiegesprek
Zozo zwaar onder invloed naar werk zoeken ,dit rijmt niet echt naar mijn weten.
Bommetje 3m en cola berenburg. Onderweg naar sollicitatiegesprek
Weet je ik vind het gewoon triest om te zien hoe iemand zichzelf vernietigt ,maar zolang het bij hem niet doordringt zit je in feite te praten tegen een dikke muur.En aangenomen?
Serieus kerel, laat je helpen. Je lijkt met de dag op te schakelen.
Tja dit is nou al zo vaak gezegd, een aantal posts hierboven ook maar dan liked hij de post met een "haha /Serieus kerel, laat je helpen. Je lijkt met de dag op te schakelen
Donkere chocolade staat bekent om zijn antidepressieve werking ,wel in grote hoeveelheden maar het werkt echt !Vanochtend weer eens cacao drank gemaakt, heerlijk gevoel geeft de theobromine. Stimulatie zonder gejaagdheid zoals bij cafeïne. Maar eens in dit stofje verdiepen...
Maximaal 3 gram he anders vind je lever het niet fijn meer.Nog maar weer 1000mg paracetamol en theïne
Yes, 85% geniet mijn voorkeur. Lekker spullll!Donkere chocolade staat bekent om zijn antidepressieve werking ,wel in grote hoeveelheden maar het werkt echt !
Hyper worden ook.
85% is goeie dope man ,tegen de 90 word hij bitter maar wel sterker! ,supermarkt dealt er flink in ,mag ik prijzen noemen hahaha?Yes, 85% geniet mijn voorkeur. Lekker spullll!
Beetje versneden is hier gewenst. Pas maar op de mods houden je in de gaten^^85% is goeie dope man ,tegen de 90 word hij bitter maar wel sterker! ,supermarkt dealt er flink in ,mag ik prijzen noemen hahaha?
Psst voor plakje van 100 gram 90% puur kost net geen 2 euro bij de plus,let wel op het plus merk die zijn verdomd sterkBeetje versneden is hier gewenst. Pas maar op de mods houden je in de gaten^^
OT: 85% pure chocolade met 0,5g gedroogde truffels.
Zet het uit je hoofd ,ga eten tot je omvalt.Ben wel echt toe aan heroïne. Goeie bruin echt zin in al heel lang. Helaas niet in mijn omgeving beschikbaar. (IK VRAAG NIET NAAR VERKOPERS OOK NIET VIA PB)
Heroïne kan soms zo fijn zijn in periodes.
Cheers! Ik doe met jullie mee.2-mmc samen met mijn @Snuffelaar 🩵
Ga je lekker?Cheers! Ik doe met jullie mee.
Maak je geen zorgen, ik kan het niet bemachtigen, en als dat zo wel is waarschijnlijk vermengd mete rotzooi.Zet het uit je hoofd ,ga eten tot je omvalt.
Craving gaat weg door te eten.
Of wil je net als mij 30 jaar geleden iedere 6 uur een naald in je donder steken?
Geen aanval maar confronterend is het wel.
Jaaaa zit weer geen uit-knop op hoor. Weekend 😂 jullie??Ga je lekker?