Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Top dus speed valt er eigenlijk ook onder ,dat is een stim dan en coke ook

Nee want RC's zijn momenteel nog legaal. Ze werken wel aan een stofgroepenverbod waardoor heel veel RC's verboden worden. Sommige RC's blijven bestaan. Coke en Speed zijn illegaal en geen RC's. Maar officieel zijn ze dus voor research doeleinden en niet voor menselijke consumptie. Alleen daar wordt dus misbruik van gemaakt. Maar je hebt dus verschillende soorten groepen RC's zoals amfetamines (daar valt NEP bijvoorbeeld onder), cathinonen (2-mmc bijv), benzodiazepines (Bromozolam bijv), empathogenen (6-APB wat heel populair is bijv), fentanyl-achtigen. Maar bijvoorbeeld dissociatieven worden niet verboden.

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Nee want RC's zijn momenteel nog legaal. Ze werken wel aan een stofgroepenverbod waardoor heel veel RC's verboden worden. Sommige RC's blijven bestaan. Coke en Speed zijn illegaal en geen RC's. Maar officieel zijn er steeds dus voor research doeleinden en niet voor menselijke consumptie. Alleen daar wordt dus misbruik van gemaakt. Maar je hebt dus verschillende soorten groepen RC's zoals amfetamines (daar valt NEP bijvoorbeeld onder), cathinonen, benzodiazepines, empathogenen (6-APB wat heel populair is bijv).
Duidelijk!
Bedankt ik ken alleen coke bruin en speed en een goeie xtc ,meer was er gewoon niet

Duidelijk!
Bedankt ik ken alleen coke bruin en speed en een goeie xtc ,meer was er gewoon niet

Ja dat zijn gewoon de klassieke drugs zeg maar. Alleen in de wereld van de Research Chemicals zijn echt honderden verschillende soorten. En als er een verboden werd maakten ze het weer net iets anders zodat ze dat weer konden verkopen/ gebruiken. Maar dat is dus waarschijnlijk binnenkort voorbij met dat hele stofgroepen verbod.

SoulAssassins

Badass junkie
Ja dat zijn gewoon de klassieke drugs zeg maar. Alleen in de wereld van de Research Chemicals zijn echt honderden verschillende soorten. En als er een verboden werd maakten ze het weer net iets anders zodat ze dat weer konden verkopen/ gebruiken. Maar dat is dus waarschijnlijk binnenkort voorbij met dat hele stofgroepen verbod.
Grappig ja ik heb chemie geleerd en zie soms stofjes voorbij komen waarbij ik denk aaaiii dat wil je niet in je neus maag of kont duwen hahaha

Casrus

DF-koning
Wat is NEP eigenlijk ? Ik zie soms benamingen voorbij komen die ik totaal niet ken als ouwe junk haha
Dus nu stel ik ff een lompe vraag ,wat is NEP en RC's eigenlijk ?

NEP is een rookbaar van Khat afgeleid iets.

Tussen coke en MDMA in (3-MMC was dat meer en beter).

Het is niet zo heftig als meth of coke, maar geeft bij flinke inhalering wel het hard-drug effect.

RC's = Research Chemicals... benaming van legale drugs die moet verdoezelen dat ze door mensen zelf 'onderzocht' worden op zichzelf.

Vannacht heb ik God-dank geslapen, maar ik wil dit niet meer. Niet écht meer.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
zo de tering, ik dacht dat ik al ver ging met 1mg flualprazolam en 0.6mg clonazolam. mss voor jou ook handig om clonazolam en flualprazolam aan te schaffen als je zulke dosis nodig hebt.. die 2 samen zijn bizar sederend. alsof je wakker word van een narcose in het ziekenhuis. Met jouw tolerantie zou je bijna een zene kunnen vapen (doe dat aub niet trouwens, dan is je tolerantie al helemaal verkloot)

daarnaast voelde 13mg 3-ho-pcp van hoge kwaliteit haast al heroine voor mij. of een giga dosis oxy. maar wel met en flinke portie manie erbij.

OT: helaas meest potente nep gepakt die ik heb, dus nu ff aan het compenseren. heb de oude garde van broma's nog liggen, die pillen zo hard als stenen. die niet te breken zijn zonder mes of schaar. die doen hun werk goed ipv die nieuwe die je kunt breken met je vingers. flualp en clon laat ik ff liggen..

Nu broma 3mg (de oude harde) erin en zo lekker slapen
Flualprazolam en clonazolam zijn helaas niet makkelijk vindbaar sinds de ban van 2 jaar terug. En 3-HO-PCP gebruik ik regelmatig samen met 1p-lsd en bromazolam flubromazepam en norflurazepam.

Dank voor de uitgebreide informatie!

SoulAssassins

Badass junkie
OT
20mg Valium en 10mg Zolpidem ,waarom ?
Gister zo stoned dat ik ze ben vergeten
Straks flesje natterman ,zit toch 50mg codeïne in dat kleine flesje ,duur roesje dat wel haha
Intresting
De werkzame stof in dit middel is codeïnefosfaathemihydraat. 5ml bevat 2,5 mg codeïnefosfaathemihydraat, overeenkomend met 1,95 mg codeïnemonohydraat.
Dus per 20ml 10mg pure codeine maal 10 =100mg codeïne wat dus per 1ml 0,5mg is.
Leuk leuk :grin:
IMG20241004123415.jpg

Laatst bewerkt:

Haltzo

Newbie
Na een ongeval en ferme pijn in de rug, was ik begonnen met Oxycodon tegen de pijn, een tijd later na rugschool etc is de rugpijn al stukken beter maar zit ik met een oxy verslaving. Ongvr 800mg per dag.. ik ben aan het proberen afbouwen en zit nu ongvr op de helft maar is moeilyk. Om dit wat draaglijker te maken werd ik Kratom aangeraden en rook ik ook af en toe n joint.. blijf van de oxy af mensen!!!

SoulAssassins

Badass junkie
Na een ongeval en ferme pijn in de rug, was ik begonnen met Oxycodon tegen de pijn, een tijd later na rugschool etc is de rugpijn al stukken beter maar zit ik met een oxy verslaving. Ongvr 800mg per dag.. ik ben aan het proberen afbouwen en zit nu ongvr op de helft maar is moeilyk. Om dit wat draaglijker te maken werd ik Kratom aangeraden en rook ik ook af en toe n joint.. blijf van de oxy af mensen!!!
Niet kratom pakken maar clonidine ,zo vul je het ene gat met het andere met die kratom troep/
Met 4x0.25mg clonidine verdeeld over 24 uur merk je niets van je afkick ,je moet dan wel in 1 keer stoppen met der oxy .
Denk er goed over na ipv een lijdensweg te kiezen

Edit:
Spreek me aan via PM dan kunnen we eens rustig praten hoe jij wil detoxen zonder al te veel te lijden

Laatst bewerkt:
Bovenaan