Ik ben trouwens behoorlijk nieuw op dit forum dus vergeef me als ik niet de juiste etiquette heb 😄
Stel ik ben een vendor ,en jij vraagt via pm om iets.Ja dat was vrij duidelijk en logisch
Misschien ff rustig aan doen?
Hartkloppingen en ritalin is geen goede combi ,dus ik maak me beetje zorgen.Twee shotjes hartkloppingen, vitamientjes, ritalin. Koppie kruidenthee in de trillende handjes. Fijne zonnige zondag gewenst!
Hartkloppingen had ik al, worden waarschijnlijk veroorzaakt door een misvormde borstkas. Bij gebruik van ritalin merk ik weinig tot geen verschil. Bij gebruik van de astmamedicatie daarintegen 😬 daar komen ook de trillende handen vandaan.Hartkloppingen en ritalin is geen goede combi ,dus ik maak me beetje zorgen.
Ik ben een hartpatiënt met ritmestoornis en start stop stoornis ,het enige wat ik tot nu toe veilig kan gebruiken is base coke op folie omdat iedere trek te beoordelen is wat het hart betreft ,en de korte werking is dan heel gunstig.
Maar verwanten aan amfetamines is toch best een risico omdat die vrij lang in je systeem zit en kan uitmonden op een serieuse ritmestoornis met verlengde QT dus echt een bedreiging voor het lichaam.
Ik ga u niet beoordelen of veroordelen op gebruik van dergelijke middelen maar ik maak me echt wel wat zorgen.
Eigenlijk is een verergering van de hartkloppingen een waarschuwing van het hart ,die vind het echt niet fijn als u over de dosis heen gaat voor astmatische problemen.Hartkloppingen had ik al, worden waarschijnlijk veroorzaakt door een misvormde borstkas. Bij gebruik van ritalin merk ik weinig tot geen verschil. Bij gebruik van de astmamedicatie daarintegen 😬 daar komen ook de trillende handen vandaan.
Ik gebruik de voorgeschreven dosis om mijn astma onder controle te krijgen. De hartklachten worden vooralsnog niet serieus genomen (ik denk oprecht dat ok de X-rays van mijn borst inmiddels beter kan analyseren dan de longarts).Eigenlijk is een verergering van de hartkloppingen een waarschuwing van het hart ,die vind het echt niet fijn als u over de dosis heen gaat voor astmatische problemen.
Ja daar doelde ik ook een beetje op ,op een fatsoenlijk onderzoek naar de oorsprong van de klachten en die daar aan te pakken.Ik gebruik de voorgeschreven dosis om mijn astma onder controle te krijgen. De hartklachten worden vooralsnog niet serieus genomen (ik denk oprecht dat ok de X-rays van mijn borst inmiddels beter kan analyseren dan de longarts).
Ook voor de medicatie steeds vaker pijn op de borst einde van de dag, al maanden. We komen vanzelf op een punt dat mijn hart een heul duidelijk signaal afgeeft en het hopelijk wel serieus genomen word idd.
Op dit punt denk ik eerder 'kan nie wachten!' dan 'ik doe maar even rustig aan'.
Ik zit vooral bij de verkeerde arts denk ik. En de oude opinie ten opzichte van Pectus Excavatum is dat het een cosmetisch probleem is. Wat ze overigens best graag opereren voor je 18e, omdat het ook voor veel onzekerheid etc zorgt. Waar weinig aandacht voor is is dat veel mensen wél klachten hebben of ontwikkelen, maar deze vaak verkeerd geadresseerd worden.Ja daar doelde ik ook een beetje op ,op een fatsoenlijk onderzoek naar de oorsprong van de klachten en die daar aan te pakken.
Maar ik weet net als u dat de artsen gewoon een clubje stijve harken zijn geworden en dat je met vuist op tafel moet duidelijk moet maken met wat je wil.
Wat een K*T molen die medische toestanden van tegenwoordig ,waar is onze zorgstaat gebleven denk ik dan.
Ik zit vooral bij de verkeerde arts denk ik. En de oude opinie ten opzichte van Pectus Excavatum is dat het een cosmetisch probleem is. Wat ze overigens best graag opereren voor je 18e, omdat het ook voor veel onzekerheid etc zorgt. Waar weinig aandacht voor is is dat veel mensen wél klachten hebben of ontwikkelen, maar deze vaak verkeerd geadresseerd worden.
En opererend voor je 18e is lastig bij een diagnose na je 34e 🤷🏼♀️
Ik kamp inderdaad met hetzelfde. Als de klachten daar vandaan komen (weet ik eigenlijk zeker) wil ik heel graag een operatie. Doen ze liever niet bij volwassenen want kapot pijnlijk. Maar liever een half jaar revalidatie dan de rest van mijn leven als een 80 jarige functioneren.Ik ken iemand die de NUSS operatie heeft gehad tegen een ingedeukte borstkast.
Er even vanuitgaande dat jij met iets soortgelijks kampt.
Zie: https://www.uza.be/behandeling/nuss-operatie
Belgie.
Het heeft haar supergoed geholpen
Ik kamp inderdaad met hetzelfde. Als de klachten daar vandaan komen (weet ik eigenlijk zeker) wil ik heel graag een operatie. Doen ze liever niet bij volwassenen want kapot pijnlijk. Maar liever een half jaar revalidatie dan de rest van mijn leven als een 80 jarige functioneren.
Volgens de longarts zou het ademhalingsklachten iig niet verbeteren. Ik lees op internet andere ervaringen. De frustratie is hoog..
is dat niet rete duur danSecond opinion in Belgie doen is mogelijk wel een idee
is dat niet rete duur dan
Merk je enig verschil tussen kratom blad en capsule kwa effect en werkingsduur?Capsule Kratom Gold (staat gelijk aan ongeveer 9 gram gepoederd kratomblad)
Heb nooit kratom blad gebruikt, ben zo’n gemakstype die voor een capsule kiest 🤣Merk je enig verschil tussen kratom blad en capsule kwa effect en werkingsduur?
Er zit niet zoveel verschil tussen capsules en poeder, maar ik denk dat @Zeehond een extract gebruikt. Mijn ervaring is dat de kratom extracten niet zoveel sterker zijn dan normale kratom en zeker niet zo sterk als ze beweren.Merk je enig verschil tussen kratom blad en capsule kwa effect en werkingsduur?