Forse lijnen amice!Goede paar uur geslapen gelukkig na 4m gebruik vannacht. Time to continue the festivities met paar snuffeltjes 4m😅Bekijk bijlage 62350
Grote stappen snel thuis whahaha 😂😂Forse lijnen amice!
Waarom maak je het niet fijner? Neemt je neus het veel beter op😊Goede paar uur geslapen gelukkig na 4m gebruik vannacht. Time to continue the festivities met paar snuffeltjes 4m😅Bekijk bijlage 62350
Yess. Ook al gedaan ondertussen 🙂Waarom maak je het niet fijner? Neemt je neus het veel beter op😊
Heerlijk MDMA, geniet ervan !!Kneiterschef van de M DMA
Bijna exact the Same. CheersJointje, biertje, paar puntjes 2m
Ja denk het wel inderdaad, vond het een mooie pauze. Wel riskant aangezien mijn verleden. Ik zal proberen op te passenCocaïne is in ieder geval zeker geen entactogeen 😉 Dus je stimulantia pauze is afgelopen?
Kan behoorlijk nare bijeffecten hebben inderdaad. Hoeveel had je genomen en hoe lang gebruikt?Paar glazen rode wijn en daar houd ik het bij.
De tintelingen in men handen en voeten 2 dagen terug (na NEP) hebben me wel wat schrik aangejaagd.
paar snuffeltjes 4m😅
Nog paar snufjes Mephedrone
Ik was vergeten een logboekje bij te houden ...Ja denk het wel inderdaad, vond het een mooie pauze. Wel riskant aangezien mijn verleden. Ik zal proberen op te passen
Kan behoorlijk nare bijeffecten hebben inderdaad. Hoeveel had je genomen en hoe lang gebruikt?
Ot: 11 lijntjes cocaine, 2 gulpener gladiator en 3 seltzer.
WowIk was vergeten een logboekje bij te houden ...
Ik denk zo rond tussen 400mg - 600mg in 30h-tijd.
Had de vorige nacht ook gebruikt, maar niet zo veel.
Ook veel drank.
Afgelopen 3 dagen niets meer, voel me ook echt suf.