Hansklok
Bewuste gebruiker
Hahahaha we in this togeter 🤣we all do honey, we all do xx
Hahahaha we in this togeter 🤣we all do honey, we all do xx
Ziet er gezellig uit!Al de hele nacht aan de MDMA-kristallen op een technofeest met Trippy Langkous. Zijn net weer terug.
Wat een prachtnacht!🥰
Bekijk bijlage 65480
Bekijk bijlage 65481
Ik heb deze dus nog nooit gedaan. Wat voor verschil merk jj invergelijkjng mtot 3 mmc? ( je portomonnee swsAll night long 2-MMC 😁
Fijne reis!! 🤩37 dagen na mijn laatste trip. Ik ben benieuwd of het wat wordt en op tijd begonnen in ieder geval.
200 mcg 1P LSD en zodirect nog een 2 kopje Black Roast Coffee in de ochtendzon.
Heel fijn weekend toegewenst allemaal!
Trip report’ trip report’ veel space plezier !!37 dagen na mijn laatste trip. Ik ben benieuwd of het wat wordt en op tijd begonnen in ieder geval.
200 mcg 1P LSD en zodirect nog een 2 kopje Black Roast Coffee in de ochtendzon.
Heel fijn weekend toegewenst allemaal!
Mooi dat alles groeit en bloeit daar ,de kleuren steken er fel uit indd mar mijn mooiste kleur zit pal boven jouBekijk bijlage 65482
OT: koffie, maar ik wilde wel meegeven dat alle kleuren hier super vel lijken. En alles golft!
Mijn uitzicht momenteel.
Tja wie niet? Ik vind het een beetje raar dat je zo'n combinatie neemt en dan hier zegt geen goede combinatie. Wil je graag laten zien dat je zelf-destructief bezig bent?Waarom is een banaan krom?
Cuz i got issue’s
Toevallig nam er net. Ook 1 😉Mijn bestelling van een maand geleden was nooit aangekomen. Na lang heen en weer mailen werd mijn bestelling opnieuw verzonden met een verrassing! Extra gratis samples erbij.
Erg sympathiek.
De kleine helft van deze 10mg HHC gummy bear om klokslag 16.20.
Bekijk bijlage 65465
Edit: oké uit ongeduld nog een klein hapje genomen.
En een biertje.
Ik laat weten dat ik er van bewust ben dat het niet de ‘gezonde’ combinatie is.Tja wie niet? Ik vind het een beetje raar dat je zo'n combinatie neemt en dan hier zegt geen goede combinatie. Wil je graag laten zien dat je zelf-destructief bezig bent?
Hier ook al, zo ineens 3 uur later!Middagdutje gehad
Bitburger
en nog maar ééntje dan! 🍁Een jointje erbij 🥳
Hier ook al, zo ineens 3 uur later!
en nog maar ééntje dan! 🍁
Had je met een hogere dosis wel effect?ik voelde er helaas niet veel van. ik ga t nog eens proberen en heb 53mg genomen