Metalcored00d
Bewuste gebruiker
O-PCE 30mg, dacht dat ik dat al had geschreven ergens, maar brein is nogal brrr mea culpaWat heb je op dan? Ben nu wel benieuwd. En dat is ten slotte de titel van het topic.
O-PCE 30mg, dacht dat ik dat al had geschreven ergens, maar brein is nogal brrr mea culpaWat heb je op dan? Ben nu wel benieuwd. En dat is ten slotte de titel van het topic.
Ken ik niet. Ga ff op onderzoek uit 😃O-PCE 30mg, dacht dat ik dat al had geschreven ergens, maar brein is nogal brrr mea culpa
How goes your voyage?100 mg 5mapb.
Enjoy! Same here 🫢Zeer degelijke 3mmc.
Volgens mij is dat momenteel de meest populaire drug… Iedereen doet mee met 3mmc! 🤣Enjoy! Same here 🫢
Ik zeg nooit nee tegen 3mmc 😅🫡🙃Volgens mij is dat momenteel de meest populaire drug… Iedereen doet mee met 3mmc! 🤣
Naar de plee, aan de 3mmc!Ik zeg nooit nee tegen 3mmc 😅🫡🙃
Naar de plee? Ach wel nee! Die 3mmc die nemen wij gewoon in de woonkamer mee. Dat is hier echt oké. Zolang je maar niets laat vallen, want dan oh jeejNaar de plee, aan de 3mmc!
20mg O-PCE, 150 ug 1P-LSD, 15g Valhalla truffels, 30mg 4-HO-MET, ... Niet allemaal tegelijkwil ook wel eens wat anders proberen. mensen nog suggesties?
ik had toch scheikunde moeten nemen op school. hahahah . lsd wil ik zeker wel een keer doen. maar niet alleen. iemand die de wacht houd. en wat doet de rest allemaal?20mg O-PCE, 150 ug 1P-LSD, 15g Valhalla truffels, 30mg 4-HO-MET, ... Niet allemaal tegelijkmaar allemaal leuke stofjes hoor
![]()
O-PCE is een soort pyschedelische disso (familie van Ketamine), truffels ken je vast wel, 4-HO-MET is zoals een soort synthetische pilocybine; een beetje een "light" versie van paddo's/truffelsik had toch scheikunde moeten nemen op school. hahahah . lsd wil ik zeker wel een keer doen. maar niet alleen. iemand die de wacht houd. en wat doet de rest allemaal?
weet iemand nog een hele leuke dame die me kan baby sitten? hahahaO-PCE is een soort pyschedelische disso (familie van Ketamine), truffels ken je vast wel, 4-HO-MET is zoals een soort synthetische pilocybine; een beetje een "light" versie van paddo's/truffels
En goed idee om er een sitter bij te hebben op je eerste keer lsd
Ben niet de enige zie ik.7,5mg 5-MeO-MiPT
Das Jammer. Dus alweer uitgewerkt?100mg 2fdck. Uur geleden ingenomen maar voel niet veel. Eerder wat tintelingen in mijn lijf maar die zijn nu weer weg.
Ik dacht even dat “fappen2” een nieuwe RC was 🤣🤣🤣Hier lekker trippen an fappen2😜🤣
GHB + pep