Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Bengozy

Bewuste gebruiker
In totaal vandaag 13:00 - 00:30

1mg clonazepam
150 mg Bupoprion

Weet niet of ik er vandaag al wat van voelde (bupoprion), maar ik voelde me er wat meer bij met m'n koppie. Ook minder nare of paniekerige gedachtes gehad. Erg fijn in ieder geval.

Good night DF <3

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
geven jullie eigenlijk ook fooi bij de coffeeshop? ❓

Fooi gaf ik nooit, echter was de shop altijd erg warm in de zomer, en vaak ging ik er langs nadat ik boodschappen deed.

Soms nam ik dan wel eens ijsjes mee, daar waren ze vaak wel content mee haha.

Dan merk je idd wel dat je soms wat "extra" kreeg, in de vorm van een goed vol zakje of een aansteker/cone oid.

Op ten duur werd het me echt te gortig qua prijs, dus toen heb ik maar wat geïnvesteerd in een tentje 🤫.

Grappig hoe 90% van de gebruikers iedere keer weer in dezelfde val trappen…

Haha ja zo werkt het helaas vaak🙈
We dachten dat we meer contant geld in huis hadden dan wel hadden. Dus dachten dat niet ging lukken. Maar hij wilde wel keer uitzondering maken en Tikkie sturen. Dan wordt het wel heel makkelijk 😅
Maarja blijft evengoed maar gewoon 1 nacht doorhalen, maar anders hadden we nou ak naar bed gekund en dat is wel erg vroeg🙈

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
Haha ja zo werkt het helaas vaak🙈
We dachten dat we meer contant geld in huis hadden dan wel hadden. Dus dachten dat niet ging lukken. Maar hij wilde wel keer uitzondering maken en Tikkie sturen. Dan wordt het wel heel makkelijk 😅
Maarja blijft evengoed maar gewoon 1 nacht doorhalen, maar anders hadden we nou ak naar bed gekund en dat is wel erg vroeg🙈
Ook zoiets; ik maak het niet te laat! 3 hours later…. Het is nog vroeg jongens, we halen wat bij! 😅

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
Toch wéér puntje coke meegepikt. Zal wel pakje halen worden zo. Ondanks ik 9 van de 10 keer faal hierin, blijf ik proberen om niet alles op te maken. 😅

Zal het me lukken? Misschien helpt het als ik me hier morgen moet verantwoorden… 🤣🤣
Ik kan nu al zeggen dat het gaat mislukken.. Nog niet op, maar te weinig om te bewaren. Er zit dan maar één ding op… 🤥

Bovenaan