Welke festivals staan op de planning

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

TweeChocoladeBiertjes

Experimenterende gebruiker
Ja, ging razendsnel. Mijn groep heeft een hoop geluk gehad omdat wij ook niet echt hadden gekeken. We hadden slechts twee tickets uit de pre-sale dus we moesten nog drie tickets uit de gewone sale krijgen zodat iedereen kon gaan die wilde. Tijdens de gewone sale leek alles uitverkocht, maar een vriend van mij refresht de pagina en kan ineens twee tickets bijkopen. Op hetzelfde moment kwam ik erdoor bij Ticketswap (ook voor het eerst). Resultaat: 5 tickets!

Het wordt mijn eerste keer Awakenings, dus ik ben benieuwd.

Harmless

Belezen gebruiker
Ja, ging razendsnel. Mijn groep heeft een hoop geluk gehad omdat wij ook niet echt hadden gekeken. We hadden slechts twee tickets uit de pre-sale dus we moesten nog drie tickets uit de gewone sale krijgen zodat iedereen kon gaan die wilde. Tijdens de gewone sale leek alles uitverkocht, maar een vriend van mij refresht de pagina en kan ineens twee tickets bijkopen. Op hetzelfde moment kwam ik erdoor bij Ticketswap (ook voor het eerst). Resultaat: 5 tickets!

Het wordt mijn eerste keer Awakenings, dus ik ben benieuwd.
Tip: ga naar een indoor in de Westergasfabriek! Veel leuker dan het tegenwoordig veel te grote festival in mijn optiek.. :sunglasses:

Pollewop

Bewuste gebruiker
Paar jaar niet geweest omdat we gaan verhuizen, geld gespaard dus..maar dit jaar kunnen we los hoop ik:

Decibel
Defcon
Wish
Kingsland
Qlimax

Ooit wil ik nog een keer naar
Ultra Miami
Burning man
Tomorrowland

Mordor74

Newbie
Paradise City Festival : een uniek 3-daags elektronisch muziekfestival in een groene omgeving. Dit festival beperkt de maximum toegang zodat men GEEN overbevolkte toestanden krijgt zoals op andere grote festivals. De leeftijdsgroep van het aanwezige volk ligt ook een stuk hoger dan het gemiddeld festival .

TweeChocoladeBiertjes

Ik heb zo verschrikkelijk zin in aSoT haha. Oorspronkelijk zou ik enkel met Cerberus en een andere vriend gaan maar stuk voor stuk sluiten er mensen aan van mijn festivalgroepje, waardoor we nagenoeg compleet gaan zijn. Buiten Cerberus die voor het eerst aansluit waarschijnlijk zelfs met exact dezelfde groep als vorig festival, waarmee ik mijn beste MDMA-ervaring tot dusver heb gehad :)

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Ik begin denk ik rond 11uur. En pak wel de main stage mee met armin. Die man is een legend. Tenzij het te druk is.... dan ga ik naar psy.

Harmless

Belezen gebruiker
Ik begin denk ik rond 11uur. En pak wel de main stage mee met armin. Die man is een legend. Tenzij het te druk is.... dan ga ik naar psy.
Wat draait Armin tegenwoordig? Vond hem omstreeks de eeuwwisseling fantastisch maar tegenwoordig trek ik de trance van nu wat minder dan toen. Zijn Boundaries of Imagination cd is nog altijd mijn all time favo trance cd.. Heerlijk, die zweverige trance.. 🥳

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Wat draait Armin tegenwoordig? Vond hem omstreeks de eeuwwisseling fantastisch maar tegenwoordig trek ik de trance van nu wat minder dan toen. Zijn Boundaries of Imagination cd is nog altijd mijn all time favo trance cd.. Heerlijk, die zweverige trance.. 🥳
Hij draait wat harder dan trance tegenwoordig. Iets meer beuken:)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Tot nu toe alleen DGTL en Dekmantel met zekerheid gepland.
Misschien: Soenda, The Crave, Wildeburg, Dekmantel Selectors. En zou ook graag weer naar Draaimolen willen.

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Wildeburg, als we weer ingeloot worden. Vorig jaar gelukt in ieder geval. 2 x daarvoor konden we heen omdat we er eerder geweest waren. Toch wel 1 van de leukste meerdaagse festivals vind ik.

Zonnetje

Belezen gebruiker
Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels praten :grimacing: . Hele mooie sfeer altijd.
Ben een keer een heel weekend Luminosity geweest. Wat een sfeertje daar idd. :innocent:
Voelt alsof je op vakantie naar het buitenland bent wanneer het geweldig weer is.

HierEnDaarEenFuifje

- Koningsdag loveland (speed of mdma of 6apb)
- Awakenings (idem)
- strafwerk festival (idem)
- Dockyard/Mystic garden ade (idem)

Waarschijnlijk tussendoor nog wel iets, maar dat zal dan misschien met een lage dosis 2cb zijn of alcohol

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
Ik vond het volume juist te hoog. Door de bass werd alles vervormd

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
Tijd voor een report!

Zonnetje

Belezen gebruiker
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
Godver de tering wat een lekker feest was het :hearteyes:
Deze staat wel in de top 3 van de 7 keer dat ik er nu ben geweest.
Zal ook nog ff een rapportje maken 👌🏻

TweeChocoladeBiertjes

State of Trance was echt een heel bijzondere avond inderdaad. Uiteindelijk met een groep van 11 mensen gegaan, waarvan 10 aan de MDMA. Het was in principe de kern van mijn vriendengroep (vier man), de vriendin van twee van die groep en nog een hoop festival-aanhang die via via meekwam, waaronder @Cerberus van mijn kant. Op één iemand na kende ik wel iedereen vrij goed en met ca 7 van de 10 mensen die meegingen ben ik vrij hecht, wat het toch wel een heel mooie groep maakt. Helaas geen first-timers, dat maakt het wel extra mooi altijd.

Aan het begin van de avond ging ik euforisch lekker, daarna begon ik het toch minder te vinden dat de bass wat minder hard viel dan bij techno waardoor ik hem iets minder voelde. Rond Armin van Buuren bij 138 (tussen 03:00 en 04:00) ging ik zelfs even niet lekker, vond zijn act zwaar tegenvallen en het spul begon een beetje uit te werken. Toen op hoop van zegen een halfje bijgenomen en gelukkig viel die uitstekend, waardoor ik nog een tijdje heerlijk door kon dansen. Minder euforie, maar wel heerlijk energiek. Hielp ook wel dat Andrew Rayel ongelooflijk goed was bij de mainstage. Manman, hij is in mijn playlists al een van mijn favorieten, maar dit was absurd. Rond kwart voor zes begon het bij mij uitgewerkt te raken, ongeveer precies op tijd dus :)

Volgende keer weer een techno festival en gelukkig overdag, die nachtfestivals hebben wel hun charme (die brakke treinritjes om half acht s'ochtends zijn zwaar maar toch ook wel mooi) maar het is wel strijden hoor :)

Pietjepost

Newbie
Aanwezig op;
  • Amsterdam open air, zondag
  • Awakenings festival, zondag
  • Cercle festival in Parijs, zaterdag
Nog op het verlanglijstje voor dit jaar maar nog geen kaartje;
  • Wildeburg
  • Welcome to the future
  • Defqon

BraboF

Belezen gebruiker
Morgen naar Karnaval Festival. Hopelijk houdt het weer zich een beetje gedeisd aangezien het outdoor is....

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan