Welke festivals staan op de planning

MDMAZIING

Badass junkie
Defqon 1 weekend over een paar weekjes. Word weer vol gas naar de klote. Meerdere mensen die gaan? Kunnen meeten :sunglasses::rockband:

BraboF

Badass junkie
Pussylounge at the park: dus over een paar uur flink knalle
Airborne Festival
Karma Outdoor
Club X outdoor
Dominator
Dreamvillage

En alles wat er verder nog voorbij komt :)

Dropje

Experimenterende gebruiker
Graspop
Liquicity
missch Blackout

Ik zou naar Graspop graag beetje speed en evt wiet meenemen. Alleen iemand die vaker gaat zei dat er flink op drugs gecontroleerd wordt (inc honden).
iemand daar ervaring mee?

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Net terug uit australie, heb nu alleen nog dominator op het programma volgende maand. wellicht nog een paar kleine feestjes erbij. lekker man

Hoxyz

Afgelopen zaterdag spontaan naar Pussylounge geweest.

Verder zijn Dominator, Thunderdome , Smeerboel en Thuishaven zeker. Wellicht plak ik er nog een weekend Decibel bij indien ik goed uit kom met vrije dagen op werk. Ground zero wellicht ook nog.

Krullen

Belezen gebruiker
Afgelopen zaterdag spontaan naar Pussylounge geweest.

Verder zijn Dominator, Thunderdome , Smeerboel en Thuishaven zeker. Wellicht plak ik er nog een weekend Decibel bij indien ik goed uit kom met vrije dagen op werk. Ground zero wellicht ook nog.
Smeerboel super chill, helaas afwezig maar kan erbijna heen rollen

Hoxyz

Smeerboel super chill, helaas afwezig maar kan erbijna heen rollen
Wordt mijn eerste keer, ik ben niet zo van de techno. Iets steviger beukwerk kan ik wel waarderen, jammer dat er nergens meer schranz wordt gedraaid. Vorig jaar op die datum naar Into the woods geweest wat ik wel echt een super festival vond, maar vrienden kozen dit jaar voor Smeerboel.

Maar goed, wanneer de muziek me niet zoveel interesseert leent het zich het goed om te experimenteren met psychedelica :grin:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Heb al een kaartje voor Psi-Fy, wil nog naar Mandala, mits we gratis kaartjes kunnen krijgen via via. En dan neem ik voor het eerst mijn 5-jarige dochter mee. Om 20.30 uur nuchter voor mijn tent zitten heb ik er wel voor over. Denk dat ze het prachtig gaat vinden want het is een kindvriendelijk festival.
En ik wil graag nog naar een reggae-festival. Ik denk Rastaplas want vlak na Reggae Geel gaan we op vakantie.

Mr. Brosnan

Belezen gebruiker
Volgende festivals op de planning:

-Defqon 1
-Dominator
-Fatality Outdoor
-Mysteryland

Defqon uiteraard een weekend lang aanwezig:hearteyecat:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb al een kaartje voor Psi-Fy, wil nog naar Mandala, mits we gratis kaartjes kunnen krijgen via via. En dan neem ik voor het eerst mijn 5-jarige dochter mee. Om 20.30 uur nuchter voor mijn tent zitten heb ik er wel voor over. Denk dat ze het prachtig gaat vinden want het is een kindvriendelijk festival.
Ik denk er ook over om een dagje naar Mandala te gaan met mijn kleuter.

En donderdag naar deze :hearteyes:

Bijlagen

• 3873-standaard-normaal.jpg
    3873-standaard-normaal.jpg
    46,1 KB · Weergaven: 7

Hoxyz

Spontaan zaterdag ticket voor Defqon gehaald. Kon het niet laten, daar waar het vier jaar geleden voor mij wbt festivals allemaal begon.

Vierde keer op rij, tweede keer in m’n eentje. In je eentje naar festival is srs goat

MDMAZIING

Badass junkie
Spontaan zaterdag ticket voor Defqon gehaald. Kon het niet laten, daar waar het vier jaar geleden voor mij wbt festivals allemaal begon.

Vierde keer op rij, tweede keer in m’n eentje. In je eentje naar festival is srs goat
Jammer dat je geen weekend gaat. Meeten? :)

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Laatst bewerkt:

BraboF

Badass junkie
Over 2 weken eindelijk weer DOMINATOR!

Maar eerst volgende week ClubX outdoor. Ook super veel zin in aangezien dat altijd top feestjes zijn!

Buu

Wijs gebruiker
Bijna di da dominator. Timetable vandaag uitgekomen :grin:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Bijna di da dominator. Timetable vandaag uitgekomen :grin:
Sefa. Peacock. Elstak. Billx.

Niet slecht. :)

Ik ga dit jaar al vol voor de Vierdaagsefeesten, dus deze gaat aan mijn neus voorbij. Maar gaat vast een goed feestje zijn!

Buu

Wijs gebruiker
Sefa. Peacock. Elstak. Billx.

Niet slecht. :)

Ik ga dit jaar al vol voor de Vierdaagsefeesten, dus deze gaat aan mijn neus voorbij. Maar gaat vast een goed feestje zijn!
Niet echt mijn keuze wat betreft dj's, maar goed feestje gaat het sowieso worden. Wordt m'n 3e keer :grin:

BraboF

Badass junkie
Kijk zeer uit naar Sefa live, peacock live, noize suppressor live, Promo en N-vitral live!
Ik zie echter tijd technisch wat problemen....hoe gaan we dit weer in het vat gieten...
Waarschijnlijk snap ik er tegen die tijd toch niet veel meer van, dus we gaan er weer het beste van maken!:grin:

Buu

Wijs gebruiker
Kijk zeer uit naar Sefa live, peacock live, noize suppressor live, Promo en N-vitral live!
Ik zie echter tijd technisch wat problemen....hoe gaan we dit weer in het vat gieten...
Waarschijnlijk snap ik er tegen die tijd toch niet veel meer van, dus we gaan er weer het beste van maken!:grin:
Promo altijd goed, Ophidian ook een zekerheidje hier.

Wat staat er op het menu? :grin:

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pukkelpop, drumcode en 1x thuishaven staan vast. Zit er over te denken om in mijn eentje naar welcome to the future te gaan volgende week. Wordt wel mijn eerste solo festival dan. Verder zullen er nog wel meer thuishavens komen deze zomer, en ADE natuurlijk.

Edit: en ik wou graag naar into the woods, maar meteen uitverkocht. Toen andere dingen gepland dat festival. En nu kom ik er achter dat smeerboel dat weekend ook is :cry:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké ik heb nu tickets voor:
- DGTL zondag
- Oranjebloesem
- Soenda
- Dekmantel zaterdag
- Lowlands

Maar ik ga denk ik Dekmantel verkopen en misschien nog naar Expedition.
Oké update ik ben niet naar Expedition gegaan maar wel naar Georgies Wundergarten op Ruigoord, which was epic, en ik ga denk ik toch maar wel naar Dekmantel want ja heb dat ticket nou toch al. Also heb VET zin an LL.
Verder nog wat concerten gepland staan maar dat is geen festival.

Bovenaan