XTC 31-12-2008-2009

Gabber39

Experimenterende gebruiker
Hej

Met nieuwjaarsavond zou ik graag een pilletje XTC willen slikken, mijn vraag is of dit wel aante raden is. Ik slik nou Sintjanuskruid ''Natuurlijke antideprissiva'' en hier wil ik dan over een weekje mee stoppen, omdat ik uit verschillende bronnen heb vernomen dat dit echt niet samengaat.

Wie heeft er enkele tips voor mij, en kan iemand mij misschien pmén :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Ik snap de vraag niet helemaal. Waar wil je tips voor hebben? Als het niet samen gaat met het kruid dan doe je het idd een weekje ofzo niet. Dan moet er niks aan de hand zijn. Neem een pilletje, zoals vele die avond, en ga knallend het nieuwe jaar in! Veel plezier en als je nog een duidelijke vraag hebt ofzo, dan stel je em maar :P

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Idd je doet die twee het beste niet tesamen, het vergroot de kans op een serotinesyndroom.

Maar als je er een weekje tussen laat zou het normaal geen probleem mogen geven.

:wave:

T-Shorty

Experimenterende gebruiker
Michel1989 zei:
Hej

Met nieuwjaarsavond zou ik graag een pilletje XTC willen slikken, mijn vraag is of dit wel aante raden is. Ik slik nou Sintjanuskruid ''Natuurlijke antideprissiva'' en hier wil ik dan over een weekje mee stoppen, omdat ik uit verschillende bronnen heb vernomen dat dit echt niet samengaat.

Wie heeft er enkele tips voor mij, en kan iemand mij misschien pmén :wave:

tip laat je pillen teste...waar kan je dit doen
bij mij thuis :tongueout:

kan je flinke kater krijge.. als je al dat kruid slikt om wat meer serotonine te krijge en gelukkiger te voelen. is na de mdma al je serot. op. zal maar aan de 5htp gaan dan ipc dat sint jans kruid:P

desalniettemin; enjoy ur trip

Bovenaan