Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Maar hoe dan?! 😅
Op het moment coke ook maar een klein beetje uit m'n systeem gaan word ik meega onrustig en zelfs een tikkeltje depressief ofzo. Met coke het aller meest van alle stims (die ik gebruikt heb dan). Zo bijzonder dat dat voor iedereen weer helemaal anders kan zijn. Ook heel interessant vind ik zelf
Ik krijg dan een soort spanning in mn lichaam, maar juist positief. Dat maakt t dat ik door wil gaan 😂
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Me pa en ik zijn heel close of gewoon 2 handen op 1 buik. Dat is altijd geweest en we wonen nu al 8 jaar alleen samen door de scheiding van me ouders en onze band is nog sterker geworden. We hebben ook hetzelfde karakter en we weten eigenlijk wel alles over elkaar. Ik zou voor geen geld of wat dan ook een andere pa willen.
En hoe oud ben je en is je vader?
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Ahhh. En ik snap dat je dan door wilt gaan!
Bij mij is het juist andersom haha, als ik me dan naar begin te voelen wil ik ook doorgaan😂
Die kan ik snappen. Ik gebruik coke ook t liefst thuis. Vind t een relax drug voor mij. Op feestjes was het altijd wisselend( maja die hebben we voorlopig toch niet)
 

Flower123

Badass junkie
Die kan ik snappen. Ik gebruik coke ook t liefst thuis. Vind t een relax drug voor mij. Op feestjes was het altijd wisselend( maja die hebben we voorlopig toch niet)
ADHD?
Ook niet veel mensen worden rustig of relaxt van coke! Maar goed het kan ook gewoon per persoon verschillen natuurlijk :wink:
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
ADHD?
Ook niet veel mensen worden rustig of relaxt van coke! Maar goed het kan ook gewoon per persoon verschillen natuurlijk :wink:
Soms heb ik ff een babbel half uur. Maar als ik met mn man gebruik doen we ons eigen ding. Heerlijk. Soms ff de was tussendoor aanzetten.
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Bijzonder!! Maar drugs blijft inderdaad voor iedereen anders. Meestal als ik dat hoor hebben ze adhd, vandaar! Maar goed, veel plezier nog 😜
ja vreemd, ik vind het heel relaxt, en weinig katergevoel. Van mdma ben ik echt de 2 dagen erna ziek.
En dat is met kids niet ideaa
We gaan nu proberen te slapen. Morgen weer 2 kids die vroeg opstaan 😂. 1 kan zichzelf verzorgen, en daar staat al ontbijt en drinken voor klaar. En de ander is pas 8 maanden dus die moet ik wel verzorgen
 

Flower123

Badass junkie
ja vreemd, ik vind het heel relaxt, en weinig katergevoel. Van mdma ben ik echt de 2 dagen erna ziek.
En dat is met kids niet ideaa
We gaan nu proberen te slapen. Morgen weer 2 kids die vroeg opstaan 😂. 1 kan zichzelf verzorgen, en daar staat al ontbijt en drinken voor klaar. En de ander is pas 8 maanden dus die moet ik wel verzorgen
Slaaplekker! En succes morgen : )
 

Flamuis13

Experimenterende gebruiker
Nee niks. Soms wel onrustig slapen. Maar alleen als t begint te werken heb ik ff in bed mn hallucinaties. Ook als ik naar de wc loop dat ik denk dat ik over weer ik voor vloer loop😂
Ach een kennis had laatst het idee (tijden C en Corona biertje) dat een appel limoen was :tongueout:

Had direct door dat het niet zo was dus kan me voorstellen dat je met zoiets “erbij” goed/flink kan dromen.

ik heb het meestal de dag erna, een realistische droom
 

transformated

Badass junkie
Cool! Zou ik ook wel willen, maar mijn ouders gaan al richting de 70 haha.. maar heb nog nooit lsd gebruikt
Nooit te laat om te beginnen hehe😅
Maar LSD is echt een prachtmiddel. Ik denk dat het me favoriete drugs is. Gewoon zorgen dat je de dag zelf niks te doen heb en niet lastig gevallen kan worden tijdens je trip want dat vind ik echt irritant. Daarom dat ik liever s'avonds trip. Dan zet ik me gsm op stil en word je toch niet lastig gevallen. Zo zalig als je op je piek bent. Alles word zo zweverig, je bent 1 met alles, alleen maar liefde en een zalig gevoel en mee met the flow of the universe😍😁
 

Flamuis13

Experimenterende gebruiker
Nooit te laat om te beginnen hehe😅
Maar LSD is echt een prachtmiddel. Ik denk dat het me favoriete drugs is. Gewoon zorgen dat je de dag zelf niks te doen heb en niet lastig gevallen kan worden tijdens je trip want dat vind ik echt irritant. Daarom dat ik liever s'avonds trip. Dan zet ik me gsm op stil en word je toch niet lastig gevallen. Zo zalig als je op je piek bent. Alles word zo zweverig, je bent 1 met alles, alleen maar liefde en een zalig gevoel en mee met the flow of the universe😍😁
Als je het durf te nemen..
Ergens lijkt het me gaaf maar ben al bang als ik eraan denk.

geen goed idee dus :tongueout:
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Nooit te laat om te beginnen hehe😅
Maar LSD is echt een prachtmiddel. Ik denk dat het me favoriete drugs is. Gewoon zorgen dat je de dag zelf niks te doen heb en niet lastig gevallen kan worden tijdens je trip want dat vind ik echt irritant. Daarom dat ik liever s'avonds trip. Dan zet ik me gsm op stil en word je toch niet lastig gevallen. Zo zalig als je op je piek bent. Alles word zo zweverig, je bent 1 met alles, alleen maar liefde en een zalig gevoel en mee met the flow of the universe😍😁
Wij hebben 2 kids thuis en momenteel in een situatie dat oppas in weekend niet gaat helaas. Door ziekte van mijn moeder
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Nooit te laat om te beginnen hehe😅
Maar LSD is echt een prachtmiddel. Ik denk dat het me favoriete drugs is. Gewoon zorgen dat je de dag zelf niks te doen heb en niet lastig gevallen kan worden tijdens je trip want dat vind ik echt irritant. Daarom dat ik liever s'avonds trip. Dan zet ik me gsm op stil en word je toch niet lastig gevallen. Zo zalig als je op je piek bent. Alles word zo zweverig, je bent 1 met alles, alleen maar liefde en een zalig gevoel en mee met the flow of the universe😍😁
Ik zou bang zijn voor een slechte trip
 

transformated

Badass junkie
Als je het durf te nemen..
Ergens lijkt het me gaaf maar ben al bang als ik eraan denk.

geen goed idee dus :tongueout:
Ik had altijd grote interesse in tripmiddelen maar me eerste 2 trips op truffels waren bad trips. Heb toen in een hoekje gezeten met me armen rond me tot het voorbij was. Dan me geïnformeerd wanneer je het best trip en ik trip nu alleen als me lichaam en geest 100% klaar zijn en dan trip ik de dag zelf. Angst is wel normaal maar ik zou het pas doen als je er comfortabel erbij voelt. Als ik ga trippen ben ik altijd wat zenuwachtig maar op een goeie manier.
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Ik had altijd grote interesse in tripmiddelen maar me eerste 2 trips op truffels waren bad trips. Heb toen in een hoekje gezeten met me armen rond me tot het voorbij was. Dan me geïnformeerd wanneer je het best trip en ik trip nu alleen als me lichaam en geest 100% klaar zijn en dan trip ik de dag zelf. Angst is wel normaal maar ik zou het pas doen als je er comfortabel erbij voelt. Als ik ga trippen ben ik altijd wat zenuwachtig maar op een goeie manier.
Mijn god ja. Als ik dat al lees. Maar goed met mdma of xtc kan dat ook gebeuren. Je moet je goed voelen om het te doen die avond
 

Flamuis13

Experimenterende gebruiker
Ik had altijd grote interesse in tripmiddelen maar me eerste 2 trips op truffels waren bad trips. Heb toen in een hoekje gezeten met me armen rond me tot het voorbij was. Dan me geïnformeerd wanneer je het best trip en ik trip nu alleen als me lichaam en geest 100% klaar zijn en dan trip ik de dag zelf. Angst is wel normaal maar ik zou het pas doen als je er comfortabel erbij voelt. Als ik ga trippen ben ik altijd wat zenuwachtig maar op een goeie manier.
Maar hoe weet je dat je klaar bent? Zeker na 2 slechte ervaringen, waarom dan een derde keer?

persoonlijk begin ik niet aan buiten mijn wereld drugs door “angst” dat het mis gaat.
Mdma is mijn max daarin :tongueout:
 

transformated

Badass junkie
Wij hebben 2 kids thuis en momenteel in een situatie dat oppas in weekend niet gaat helaas. Door ziekte van mijn moeder
Ja dan gaat dat niet gaan trippen. Hoop dat je moeder haar ziekte niet te erg is en dat ze snel beter word.
Ik zou bang zijn voor een slechte trip
Ja dat kan altijd gebeuren maar ik heb alleen bad trips gehad omdat ik het niet op het juiste moment deed of ik teveel van disso's had gesnoven erop zoals O-pce of Ketamine anders nooit bad trip zelf op hoge dosissen.
 

transformated

Badass junkie
Maar hoe weet je dat je klaar bent? Zeker na 2 slechte ervaringen, waarom dan een derde keer?

persoonlijk begin ik niet aan buiten mijn wereld drugs door “angst” dat het mis gaat.
Mdma is mijn max daarin :tongueout:
Ik weet als ik er klaar voor ben als de setting juist is en me gevoel goed is
Dan nog geen uur later ga ik trippen😁

Ik wou het trippen toch nog eens proberen maar dat was dan 1 van me top 4 trips ook. Had me ook voorbereid en wat gepland ook.
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Ja dan gaat dat niet gaan trippen. Hoop dat je moeder haar ziekte niet te erg is en dat ze snel beter word.

Ja dat kan altijd gebeuren maar ik heb alleen bad trips gehad omdat ik het niet op het juiste moment deed of ik teveel van disso's had gesnoven erop zoals O-pce of Ketamine anders nooit bad trip zelf op hoge dosissen.
Mwa redelijk ernstig. Borstkanker. Woensdag diagnose of het alleen de kanker is of uitzaaiingen, dus die heeft voorlopig wat anders aan dr hoofd dan 2 kids
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Ja dan gaat dat niet gaan trippen. Hoop dat je moeder haar ziekte niet te erg is en dat ze snel beter word.

Ja dat kan altijd gebeuren maar ik heb alleen bad trips gehad omdat ik het niet op het juiste moment deed of ik teveel van disso's had gesnoven erop zoals O-pce of Ketamine anders nooit bad trip zelf op hoge dosissen.
Ik heb wel een lichflitsen gehad bij xtc op einde van de avond, dat ik heel gevoelig werd voor de lampen. Dat was wel ff eng. Schrok iedere keer
 
Bovenaan