Welke drugs gebruik jij op dit moment?

transformated

Badass junkie
Mwa redelijk ernstig. Borstkanker. Woensdag diagnose of het alleen de kanker is of uitzaaiingen, dus die heeft voorlopig wat anders aan dr hoofd dan 2 kids
Ow jammer voor je en haar kids. Kanker loopt hier ook in de familie. Toen ik een maand of 2-3 oud was had ik huidkanker maar ze hebben het toen kunnen weg snijden.
Hoop woensdag dat er geen uitzaaiingen zijn bij de diagnose. Veel sterkte jij en je familie🤗
Ik ga slapen. Morgen sollicitatie.
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Ow jammer voor je en haar kids. Kanker loopt hier ook in de familie. Toen ik een maand of 2-3 oud was had ik huidkanker maar ze hebben het toen kunnen weg snijden.
Hoop woensdag dat er geen uitzaaiingen zijn bij de diagnose. Veel sterkte jij en je familie🤗
Ik ga slapen. Morgen sollicitatie.
Dankjewel! En succes bij ne sollicitatie
 

Flower123

Badass junkie
Jij nog niet slapen? Zie al 3 dagen continu dezelfde namen voorbij komen 😂
Haha Oei, dat is even een realisatiemomentje 🥴
Maar ik ga straks wel slapen en heb vannacht gelukkig ook geslapen. Alleen daarvoor even flink het ritme verstoord😬🤪
Maar ik kan in principe iedere dag uitslapen. Dus als ik laat ga slapen, kan ik wel nog de uren maken!
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Haha Oei, dat is even een realisatiemomentje 🥴
Maar ik ga straks wel slapen en heb vannacht gelukkig ook geslapen. Alleen daarvoor even flink het ritme verstoord😬🤪
Maar ik kan in principe iedere dag uitslapen. Dus als ik laat ga slapen, kan ik wel nog de uren maken!
Dan kan het ook. Als je met niemand rekening hoeft te houden. Hadden wij ook toen we geen kidd hadden
 

Flower123

Badass junkie
Als je met niemand rekening hoeft te houden. Hadden wij ook toen we geen kidd hadden
Klopt! Met niemand maar wel met mezelf. Maar ook de mensen om mij heen wil ik rekening houden. Ook ben ik niet helemaal lekker bezig natuurlijk, dat weet ik zelf ook, maar daar moet ik ook rekening mee houden natuurlijk
 

Flower123

Badass junkie
Het keek me een goed idee om te kijken of ik met iets minder etizolam kon slapen na speed. Bleek dus géén goed idee, haha verdorie: Want ik heb steeds (ieder ong. 1 à 1,5 uur) 1mg erbij genomen in de hoop te kunnen slapen. Maar ja, haha, dat werkt natuurlijk niet meer. Eindstand: tolerantienu is nu nog hoger, en heb nog niet eens geslapen 😂🤦🏽‍♀️

OT: +1mg etizolam
Hopelijk kan ik gelijk lekker slapen zo, verwacht van wel. Ik kan uitslapen. Slaap is nu even belangrijker dan ritme🥴
 
Laatst bewerkt:
L

Lid 151097

Gast
Het keek me een goed idee om te kijken of ik met minder etizolam kon slapen na speed. Bleek dus géén goed idee, haha verdorie: Want ik heb steeds (ieder ong. 1,5 uur) 1mg erbij genomen in de hoop te kunnen slapen. Maar ja, haha, dat werkt natuurlijk niet meer. Eindstand: tolerantienu is nu nog hoger, en heb nog niet eene geslapen 😂🤦🏽‍♀️

OT: +1mg etizolam
Hopelijk kan ik gelijk lekker slapen zo, verwacht van wel. Ik kan uitslapen. Slaap is nu even belangrijker dan ritme🤩🤷🏽‍♀️
Vink mooie woorden!
Mooie zinsopbouw
Mooi begin,midden en slot
Duidelijk witregels gebruikt
Top!


En nu slapen!
Hoe lang ben je eigenlijk al wakkah?
 

Flower123

Badass junkie
En nu slapen!
Hoe lang ben je eigenlijk al wakkah?
Jajaja ik moet zeker gaan slapen😯🙄
Ik ben nu een uur of 22 (dag t/m nu) wakker, dag valt nog mee. Maar do-vrij-za wel wakker gebleven, dus daarom wil ik zms zo veel mogelijk uren pakken on fysiek te herstellen : ) Maar het liefst met minder etizolam... 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
Ik weet het ik weet het, cirkeltje rond.
Nu ga ik. wellicht tot zo en hopelijk tot vanmiddag! 😘 Veel plezierr nog!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan