Unknowm
Experimenterende gebruiker
Heb gister overdag gewoon even gevolgd. Ik was er donderdag aanwezig tot vrijdagochtend. En toen alleen even de berichten bekeken en vanavond weer wat gebruiktDus jij bent ook al 3 dagen bezig?![]()
Heb gister overdag gewoon even gevolgd. Ik was er donderdag aanwezig tot vrijdagochtend. En toen alleen even de berichten bekeken en vanavond weer wat gebruiktDus jij bent ook al 3 dagen bezig?![]()
Ow jammer voor je en haar kids. Kanker loopt hier ook in de familie. Toen ik een maand of 2-3 oud was had ik huidkanker maar ze hebben het toen kunnen weg snijden.Mwa redelijk ernstig. Borstkanker. Woensdag diagnose of het alleen de kanker is of uitzaaiingen, dus die heeft voorlopig wat anders aan dr hoofd dan 2 kids
Dit meer ja
Dankjewel! En succes bij ne sollicitatieOw jammer voor je en haar kids. Kanker loopt hier ook in de familie. Toen ik een maand of 2-3 oud was had ik huidkanker maar ze hebben het toen kunnen weg snijden.
Hoop woensdag dat er geen uitzaaiingen zijn bij de diagnose. Veel sterkte jij en je familie🤗
Ik ga slapen. Morgen sollicitatie.
Succes 🥰👍Morgen sollicitatie.
Haha Oei, dat is even een realisatiemomentje 🥴Jij nog niet slapen? Zie al 3 dagen continu dezelfde namen voorbij komen 😂
Oeh, spannend! Ik duim voor je! Succes 🤩Morgen sollicitatie.
Dan kan het ook. Als je met niemand rekening hoeft te houden. Hadden wij ook toen we geen kidd haddenHaha Oei, dat is even een realisatiemomentje 🥴
Maar ik ga straks wel slapen en heb vannacht gelukkig ook geslapen. Alleen daarvoor even flink het ritme verstoord😬🤪
Maar ik kan in principe iedere dag uitslapen. Dus als ik laat ga slapen, kan ik wel nog de uren maken!
Kan 2c-b bij in gezeten hebben.Geen idee, wist nooit echt wat erin zat. Mijn man zei altijd die is niet zo sterk
Erna alleen nog mdma gedaan.
Nee. Donderdag op vrijdag. Tot laat in de middag. Zaterdag relax gedaan overdag, en nu zondag avond toch weer ff begonnen. Hebben wat teveel in hiis, was ook eventueel voor vrienden bedoeld, maar dat gaan we niet redden, wij hebben het nu voor een inkoopprijs gekregen.Dus jij bent ook al 3 dagen bezig?![]()
Hebben wat teveel in hiis, was ook eventueel voor vrienden bedoeld,
Ja nu ik weet wat 2cb is, en kan doen. Zou wel kunnen. Dat je beetje gaat trippenKan 2c-b bij in gezeten hebben.
Klopt! Met niemand maar wel met mezelf. Maar ook de mensen om mij heen wil ik rekening houden. Ook ben ik niet helemaal lekker bezig natuurlijk, dat weet ik zelf ook, maar daar moet ik ook rekening mee houden natuurlijkAls je met niemand rekening hoeft te houden. Hadden wij ook toen we geen kidd hadden
'Ook'?Dus jij bent ook al 3 dagen bezig?![]()
Eerste keer sinds tijden omdat t dan goedkoper is voor ons. 400 ipv als je alles normaal zou kopen €716 ..Dat is altijd nadelig, been there done that![]()
Nee zeker niet, bedoelde de persoon waar ze op reageerde'Ook'????? Betekent dat dat je zelf wel 3 dagen bezig bent?
Lol, die persoon was ik vrees ik.Nee zeker niet, bedoelde de persoon waar ze op reageerde![]()
Beter hoor!! En wat vanavond op?gister sowieso helemaal niets, zelfs geen biertje
Beetje bier wat overging in wat C..Lol, die persoon was ik vrees ik.
Beter hoor!! En wat vanavond op?
Maar.......?Ik durf het bijna niet te zeggen
Dat mag. Ik normaal ook niet . Dit keer eerste keer donderdag naar vrijdag doorgegaalgIk doe daar niet aan mee hoor zoveel dagen achter elkaar poeh 😪
Ben nu ook benieuwd!Ik durf het bijna niet te zeggen
Ga maar lekker slapen!!Maar.......?
Vink mooie woorden!Het keek me een goed idee om te kijken of ik met minder etizolam kon slapen na speed. Bleek dus géén goed idee, haha verdorie: Want ik heb steeds (ieder ong. 1,5 uur) 1mg erbij genomen in de hoop te kunnen slapen. Maar ja, haha, dat werkt natuurlijk niet meer. Eindstand: tolerantienu is nu nog hoger, en heb nog niet eene geslapen 😂🤦🏽♀️
OT: +1mg etizolam
Hopelijk kan ik gelijk lekker slapen zo, verwacht van wel. Ik kan uitslapen. Slaap is nu even belangrijker dan ritme🤩🤷🏽♀️
?Dit sloeg nergens op...
Poh wat een junkie ben jij.Twee keer a-php gevaped op folie....
"Voor spelling en grammatica geef ik je een welverdiende 8!" 😋Vink mooie woorden!
Mooie zinsopbouw
Mooi begin,midden en slot
Duidelijk witregels gebruikt
Top!
En nu slapen!
Hoe lang ben je eigenlijk al wakkah?
Ja mijn reactie naar jouw😂 ff de Nederlands docent uit hangen haha
Kiek, das mien collega 👌 echte vakdocenten zijn wePoh wat een junkie ben jij.
"Voor spelling en grammatica geef ik je een welverdiende 8!" 😋
Gelukkig slechts positieve feedback thanks! 😂Ja mijn reactie naar jouw😂 ff de Nederlands docent uit hangen haha
Jajaja ik moet zeker gaan slapen😯🙄En nu slapen!
Hoe lang ben je eigenlijk al wakkah?