3-MMC, heeft iemand hier ervaring mee?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hi DF-ers!!

Mijn verkoper bied sinds kort 3-MMC aan,

hij zegt dat het een empathischer gevoel geeft dan 4-mmc,

Iemand ervaring mee?

edblok2

Bewuste gebruiker
zal wel weer een soort Mephedrone light zijn, zoals 4mec of 3,4dmmc. Maar ik kan er naast zitten.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Zal waarschijnlijk niet heel erg successvolworden, aangezien het een directe isomeer is van 4-MMC(mephedrone) en dus gewoon illegaal is in de Verenigde Staten en ook in Engeland.

Nederland heeft geen drugsanalogen wet, dus misschien breekt het hier wel door als de nieuwe "legale" meph.

Wat ik weet van andere DA/NE/5-HT releasers, bijvoorbeeld bij fluoramfetamine, is dat als er een binding is op de derde plaats(3-FA) van in dit geval de propylamine-ring, deze meer dopamine vrijlaat in verhouding tot serotonine dan wanneer de binding op de vierde plaats(4-FA) van de ring is. Dit zie je dan ook terug in het efect van 4-FA, waar duidelijk veel meer serotogene activiteit is dan bij 3-FA. Het zou me niks verbazen als dit bij 3-MMC ook het geval is, en deze dus juist minder empatisch is dan 4-MMC.

zjimiz

Bewuste gebruiker
waarom zou je dit nemen?

ga maar es googlen

te veel risico's voor je gezondheid: daar ga je toch niet mee spelen?

er zijn genoeg interessante drugs

kijk maar

:)

Rob070

Experimenterende gebruiker
Als je zou moeten kiezen tussen de 3 mmc en 3,4 dmmc.
Waar gaat jullie voorkeur dan naar uit?

Bollie

Bewuste gebruiker
Schijnt in hoge dosis zelfde te zijn als 4MMC, maar meer belastend voor hart en borst streek.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik heb met dit goedje toch wel flink wat ervaring(15g in 2maanden, was een flinke habit), helaas. Het is in lage doseringen heel subtiel, lichte stimulatie, lichte lulkick, maar 250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. Oraal is het efficientst, maar nasaal is gewoon lekker omdat hij dan meer rusht. Euforie is zeker aanwezig, maar minder pushy en nep dan mephedrone.

Ook het geen dip/katerdeel is gewoon echt fijn, zelfs na 2g in een nacht was ik hooguit wat licht in mn hoofd de dag er na.

Rob070

Experimenterende gebruiker
Hier nog iemand die dit goedje erg fijn vindt!
Sinds de mephedrone ban is dit mijn nieuwe favoriet :hearteyes:

Ook minder belastend voor het hart lijkt het wel.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Ik heb met dit goedje toch wel flink wat ervaring(15g in 2maanden, was een flinke habit), helaas. Het is in lage doseringen heel subtiel, lichte stimulatie, lichte lulkick, maar 250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. Oraal is het efficientst, maar nasaal is gewoon lekker omdat hij dan meer rusht. Euforie is zeker aanwezig, maar minder pushy en nep dan mephedrone.

Ook het geen dip/katerdeel is gewoon echt fijn, zelfs na 2g in een nacht was ik hooguit wat licht in mn hoofd de dag er na.
Rond de 50mg idd een soort van coke effect en een bom van 200-250 gaat richting het MDMA effect maar dan helderer.

Heb 1 grammetje hiervan opgemaakt, vond het niet geweldig. Zal het niet zo snel weer kopen maar zie mezelf dit in toekomst toch nog wel eens nuttigen.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Als je t voor 11 euro de gram kan halen. Met een 2x250 bom+100 mg lijn+veel hasj erbij kom je een 8 uur durend feestje wel door :)

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Als je t voor 11 euro de gram kan halen. Met een 2x250 bom+100 mg lijn+veel hasj erbij kom je een 8 uur durend feestje wel door :)
Ja dat wel, maar gevoel is niet zo sterk. Het is een niet zo potent stofje?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik snoof het ook wel. Iets heftiger, 3x zo kort durend. Tis vrij subtiel op zichzelf, maar met veel wiet/een lijntje keta was het toch wel echt spacen. Maar t voordeel(of nadeel?) is dat je eigenlijk :flushed: geen kater/after hebt. Zelfs na 15+g in drie maanden, dag na het stoppen heel moe veel slapen jointjes roken tostis eten, dag erna zo fris als een hoentje. Ik krijg wel cravings als ik t ruik(want serieus, je zweet gaat er naar stinken, 2 weken na mijn stop rook mn zweet er nog naar) of als ik aan de downers zit.(Benzos en in mindere mate alcohol, maar ik drink alleen als ik benzos op heb. Afijn dat is mijn probleem.

Ik heb niet echt toxische effecten voor het lichaam opgemerkt, hooguit soms wat koude voetjes/handen. Verwaarloosbaar, zeker er van uitgaande dat zijn grote broer mephedrone(4-mmc) bij een halve gram op een avond je vaten al zo vernauwd dat je blauwe ledematen kan krijgen. Dat komt omdat mephrdrone(4-methylmethcathione) word afgebroken tot 4-methylephedrine, een hele erge vaatvernauwer. 3-methylephedrine, de afbraakstof van 3-MMC, is veel minder een vaatverbauwer dan 4-Methylephedrine. De mega-euforie van meph is er niet echt, maar energie, lulkick mét een subtiele mentale high, blowen synergiseerd prima met deze, van 4-MMC+wiet werden aardig wat mensen paranoia, bij deze was er geen hint van angst/paranoia.

Gr,
Paper.

maxdw1212

Belezen gebruiker
Paperplane. zei:
Ik snoof het ook wel. Iets heftiger, 3x zo kort durend. Tis vrij subtiel op zichzelf, maar met veel wiet/een lijntje keta was het toch wel echt spacen. Maar t voordeel(of nadeel?) is dat je eigenlijk :flushed: geen kater/after hebt. Zelfs na 15+g in drie maanden, dag na het stoppen heel moe veel slapen jointjes roken tostis eten, dag erna zo fris als een hoentje. Ik krijg wel cravings als ik t ruik(want serieus, je zweet gaat er naar stinken, 2 weken na mijn stop rook mn zweet er nog naar) of als ik aan de downers zit.(Benzos en in mindere mate alcohol, maar ik drink alleen als ik benzos op heb. Afijn dat is mijn probleem.

Ik heb niet echt toxische effecten voor het lichaam opgemerkt, hooguit soms wat koude voetjes/handen. Verwaarloosbaar, zeker er van uitgaande dat zijn grote broer mephedrone(4-mmc) bij een halve gram op een avond je vaten al zo vernauwd dat je blauwe ledematen kan krijgen. Dat komt omdat mephrdrone(4-methylmethcathione) word afgebroken tot 4-methylephedrine, een hele erge vaatvernauwer. 3-methylephedrine, de afbraakstof van 3-MMC, is veel minder een vaatverbauwer dan 4-Methylephedrine. De mega-euforie van meph is er niet echt, maar energie, lulkick mét een subtiele mentale high, blowen synergiseerd prima met deze, van 4-MMC+wiet werden aardig wat mensen paranoia, bij deze was er geen hint van angst/paranoia.

Gr,
Paper.
Misschien een beetje late reactie. Maar dit klopt allemaal wel met wat je zegt. Ik met 3-mmc ook een nacht doorgehaald. Was maar 2 uurtjes kut voelen en toen knapte ik bijzonder snel op en was gewoon weer vrolijk en para was idd niet aanwezig wel als ik er bij blowde maar dat kwam door de wiet en was ook de zelfde para van wiet die ik altijd heb en daar kan ik wel mee leven :tongueout:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. .

Ik heb ook een gram besteld. Ik en m'n maat en de dames hebben flink wat drugservaring. Maar is 250 mg dan een prima dosis? Of kunnen we beter met 200 beginnen? Is het net zo als met 4-FA dat je niet echt kunt overdoseren? Van 4-FA pakken we ook altijd bommetjes van 166 mg. Kun je me hierin wat tips geven?

maxdw1212

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
Paperplane. zei:
250mg in 1bommetje is toch wel 3-4uur hardgaan strakstaan. .

Ik heb ook een gram besteld. Ik en m'n maat en de dames hebben flink wat drugservaring. Maar is 250 mg dan een prima dosis? Of kunnen we beter met 200 beginnen? Is het net zo als met 4-FA dat je niet echt kunt overdoseren? Van 4-FA pakken we ook altijd bommetjes van 166 mg. Kun je me hierin wat tips geven?

Ik zou het snuiven veel beter effect beetje
Cole achtig en voor 1 gr opsnuiven nuchter je nog steeds snel uit ik had een afterspace van 4 uur na dat spul en ik was weer helemaal mezelf.

Vind ik allemaal zo'n gehannes. Capsule kun je lekker op de dansvloer in je mik flikkeren. Snuiven moet perse op de wc.

Inderdaad, snuiven op een feest gaat niet zo makkelijk in het openbaar. Tenzij je een bullet hebt.

Ik ga vanavond naar een feestje dat +/- 8 uur duurt, begin met een capsule van 150 mg 3-mmc en dan 3x een dosis van 200mg 3-mmc.
Daarmee moet ik het feestje wel doorkomen, theoretisch gezien :wink:

Ik hou jullie wel op de hoogte wat mijn bevindingen zijn!

zaagmans

Bewuste gebruiker
Tifosi2005 zei:
Ik ga vanavond naar een feestje dat +/- 8 uur duurt, begin met een capsule van 150 mg 3-mmc en dan 3x een dosis van 200mg 3-mmc.

Wij willen een report!!!! :)

zjimiz

Bewuste gebruiker
zaagmans zei:
Tifosi2005 zei:

Wij willen een report!!!! :)

Graag :)

Zoals eerder toegezegd hier mijn ervaring met 3-mmc.

Vrijdagavond naar een feest geweest, wat uiteindelijk 7 uur heeft geduurd van 23:00 tot 6:00.
Aangezien ik heel veel goede verhalen heb gelezen en gehoord over 3-MMC, dacht ik dat deze vrijdagavond het uitgelezen moment was om dit goedje uit te proberen. :wink:

Dosis: 830 mg 3-mmc bestaand uit. 80mg 3-mmc gesnoven, 150mg 3-mmc capsule, 200mg 3-mmc capsule

Om 21:45 begonnen 80mg 3-MMC fijn gemaakt met een pasje en opgesnoven. Dit gaf een oncomfortabel gevoel in de keel. Veel water drinken om de keel te stabileseren bleek geen direct effect te hebben. Een madarijn bleekt wel een verzachtende werking op de keel te hebben.
Enkele minute later kreeg ik zin om dingen te doen en voelde het net aan of mijn lippen verdoofd waren. Dit leek een beetje op het effect van coke.

Om 22:30 de deur uit gegaan en die capsule van 150mg gedropt, eenmaal bij de club aangekomen bleek er een enorme rij te staan. Kreeg wel veel zin om te praten met bekende en onbekende in de rij.Het was best wel koud en het regende, misschien voelde ik daarom het volle effect van die capsule niet. Verder had ik ook niet zoveel geduld, maar een beetje voordringen verkorte de wachtrij wel degelijk. Uiteindelijk zo’n 1:15 minuten in de rij gestaan.

Om 0:30 was ik eindelijk binnen, daar heb ik de capsule van 200mg genomen. Al snel voelde ik een spacend effect en kreeg ik nog meer spanning op mijn kaken. Ook kreeg ik veel behoefte om met mensen te praten, het had een beetje hetzelfde effect op mij als het eerste mdma pilletje van vroeger. Een vriend van mij die ook mee was en 3-mmc had gebruikt had het erover om in zijn eigen wereld te zitten. Dit gevoel had ik overigens niet.

Om+/- 3:30 de volgende capsule genomen, dit moment kon ik niet zo goed meer herinneren. Weet wel dat water nog steeds wel goed proefte en dat ik niet echt last had van overmatig zweten. Ik zat ook nog steeds in een positieve vibe!

Uiteindelijk om 4:55 de allerlaatste capsule genomen van 200 mg. Nu begon ik wel veel te zweten, dit kwam zeker omdat ik extreem veel aan het dansen was. Had voor de zekerheid maar een zweet bandje meegenomen. Dit kwam goed van pas! Ook bij deze inslag merkte ik het spacend effect wel goed. Rond 6 uur gingen de lichten aan en ben net zolang gebleven tot de portier ons naar buiten stuurde, onder tussen nog veel gepraat met bekende en onbekende die ik daar tegen kwam.

Om 8:30 even wat gegeten op Schiphol, het eten proefte nog steeds goed! Toen ik daar in de spiegel keek zag ik nog wel dat mijn ogen groter waren als normal.

Na om 10:00 eindelijk thuis aangekomen te zijn bleek slapen echt onmogelijk te zijn. Mijn hart klopte nog steeds sneller als normaal. Toen ik na anderhalf uur nog niet inslaap was gevallen. Ben ik maar een film gaan kijken. Om 14:00 begon de vermoeidheid toe te slaan. Toen maar mijn bed opgezocht.

Heb uiteindelijk van 14:00 tot 5:00 non-stop geslapen, zo’n 15 uur! Ben Zonder een keer wakker te worden. Maar ik voelde mij na slapen ook echt weer fris, zonder last van een kater.

Positief:

* De drang om met mensen te praten
* De snelle werking van het middel.
* Intense werking, niet zo vaag en intense als mdma, maar wel intenser als 6-apb.
* Eten en drinken smaakte nog steeds goed na afloop.
* Geen kater.

Negatief:

* De korte werking, ben toch wel een voorstander van middelen die langer duren.
* Het niet kunnen slapen s’ochtends, pas 9 uur na mijn laatste dosis kon ik in slaap komen.
* Spanning op de kaken.

Conclusie:

Het is een leuke r.c om te gebruiken op feesten, ook voor degene die wat langer duren, je moet dan alleen wat vaker doseren. Qua r.c vergelijking voelt het intenser aan als 6-apb. Zorg dat je wat onderwerpen hebt ingestudeerd, want je gaat hier echt extreem veel van praten. :grin:

Houdt wel rekening mee wanneer je de laatste dosis gaat nemen. Want met 830mg in totaal ga je zonder hulpmiddelen zeker 9 uur na de laatste inname niet slapen.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Tifosi2005 zei:
capsule genomen van 200 mg

Nice report! :rock:

Ik ga de vraag nu aan jou stellen: Denk je dat 250mg goed te handlen is? Ik wil m'n gram in 4 delen. Maar als jij denkt dat 250 te veel zal zijn, dan wordt ze 200mg per capsule.

Nice report!

Ik ga de vraag nu aan jou stellen: Denk je dat 250mg goed te handlen is? Ik wil m'n gram in 4 delen. Maar als jij denkt dat 250 te veel zal zijn, dan wordt ze 200mg per capsule.

Thanx! :)

Naar mijn ervaring is 200 mg per capsule wel lekker, maar ik denk dat 250 mg ook wel goed te doen is.

Zeker als je wel wat gewend bent, moet dat geen probleem zijn.

maxdw1212

Belezen gebruiker
Tifosi2005 zei:
* Intense werking, niet zo vaag en intense als mdma, maar wel intenser als 6-apb.
Je gaat hier echt extreem veel van praten.
Ik vond het totaal niet met mdma te vergelijken. Geen vaagheid. geen inslag. Als ik 3-mmc ergens mee moest vergelijken was het wel coke :P. Bijzonder veel praten had ik ook al, echt meer dan met pep of xtc, niet normaal gewoon :P

Nathaniel

Wijs gebruiker
Mijn eerste ervaring met een cathinone. Mild maar toch degelijk aanwezig effect, vrij korte duur. Bij hogere dosissen en bijdoseren nemen vooral negatieve effecten als rusteloosheid en kaakspanning toe.

Bovenaan