Zoals eerder toegezegd hier mijn ervaring met 3-mmc.
Vrijdagavond naar een feest geweest, wat uiteindelijk 7 uur heeft geduurd van 23:00 tot 6:00.
Aangezien ik heel veel goede verhalen heb gelezen en gehoord over 3-MMC, dacht ik dat deze vrijdagavond het uitgelezen moment was om dit goedje uit te proberen.
Dosis: 830 mg 3-mmc bestaand uit. 80mg 3-mmc gesnoven, 150mg 3-mmc capsule, 200mg 3-mmc capsule
Om 21:45 begonnen 80mg 3-MMC fijn gemaakt met een pasje en opgesnoven. Dit gaf een oncomfortabel gevoel in de keel. Veel water drinken om de keel te stabileseren bleek geen direct effect te hebben. Een madarijn bleekt wel een verzachtende werking op de keel te hebben.
Enkele minute later kreeg ik zin om dingen te doen en voelde het net aan of mijn lippen verdoofd waren. Dit leek een beetje op het effect van coke.
Om 22:30 de deur uit gegaan en die capsule van 150mg gedropt, eenmaal bij de club aangekomen bleek er een enorme rij te staan. Kreeg wel veel zin om te praten met bekende en onbekende in de rij.Het was best wel koud en het regende, misschien voelde ik daarom het volle effect van die capsule niet. Verder had ik ook niet zoveel geduld, maar een beetje voordringen verkorte de wachtrij wel degelijk. Uiteindelijk zo’n 1:15 minuten in de rij gestaan.
Om 0:30 was ik eindelijk binnen, daar heb ik de capsule van 200mg genomen. Al snel voelde ik een spacend effect en kreeg ik nog meer spanning op mijn kaken. Ook kreeg ik veel behoefte om met mensen te praten, het had een beetje hetzelfde effect op mij als het eerste mdma pilletje van vroeger. Een vriend van mij die ook mee was en 3-mmc had gebruikt had het erover om in zijn eigen wereld te zitten. Dit gevoel had ik overigens niet.
Om+/- 3:30 de volgende capsule genomen, dit moment kon ik niet zo goed meer herinneren. Weet wel dat water nog steeds wel goed proefte en dat ik niet echt last had van overmatig zweten. Ik zat ook nog steeds in een positieve vibe!
Uiteindelijk om 4:55 de allerlaatste capsule genomen van 200 mg. Nu begon ik wel veel te zweten, dit kwam zeker omdat ik extreem veel aan het dansen was. Had voor de zekerheid maar een zweet bandje meegenomen. Dit kwam goed van pas! Ook bij deze inslag merkte ik het spacend effect wel goed. Rond 6 uur gingen de lichten aan en ben net zolang gebleven tot de portier ons naar buiten stuurde, onder tussen nog veel gepraat met bekende en onbekende die ik daar tegen kwam.
Om 8:30 even wat gegeten op Schiphol, het eten proefte nog steeds goed! Toen ik daar in de spiegel keek zag ik nog wel dat mijn ogen groter waren als normal.
Na om 10:00 eindelijk thuis aangekomen te zijn bleek slapen echt onmogelijk te zijn. Mijn hart klopte nog steeds sneller als normaal. Toen ik na anderhalf uur nog niet inslaap was gevallen. Ben ik maar een film gaan kijken. Om 14:00 begon de vermoeidheid toe te slaan. Toen maar mijn bed opgezocht.
Heb uiteindelijk van 14:00 tot 5:00 non-stop geslapen, zo’n 15 uur! Ben Zonder een keer wakker te worden. Maar ik voelde mij na slapen ook echt weer fris, zonder last van een kater.
Positief:
* De drang om met mensen te praten
* De snelle werking van het middel.
* Intense werking, niet zo vaag en intense als mdma, maar wel intenser als 6-apb.
* Eten en drinken smaakte nog steeds goed na afloop.
* Geen kater.
Negatief:
* De korte werking, ben toch wel een voorstander van middelen die langer duren.
* Het niet kunnen slapen s’ochtends, pas 9 uur na mijn laatste dosis kon ik in slaap komen.
* Spanning op de kaken.
Conclusie:
Het is een leuke r.c om te gebruiken op feesten, ook voor degene die wat langer duren, je moet dan alleen wat vaker doseren. Qua r.c vergelijking voelt het intenser aan als 6-apb. Zorg dat je wat onderwerpen hebt ingestudeerd, want je gaat hier echt extreem veel van praten.
Houdt wel rekening mee wanneer je de laatste dosis gaat nemen. Want met 830mg in totaal ga je zonder hulpmiddelen zeker 9 uur na de laatste inname niet slapen.