4-MMC snuiven?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Thomas Shelby

Badass junkie
Ok. Heb nu 6gr liggen. Ook gelezen over mensen die blauwe vingers/ledematen krijgen door zuurstoftekort na 4-MMC. Is dit enkel na overdosis/veel gebruik of kan dit ook casual? En hoelang blijven die klachten zo aanhouden?

Kan je slapen na een paar lijntjes 4-MMC?
mephedrone vernauwd de bloedvaten. Het gebeurt ook bij sporadisch gebruik. Blauwe handen, vingers etc.. maar ook je hart.. mephedrone is echt slecht voor je hart en bloedvaten maat. Het voelt lekker maar echt zo slecht lol.

Tering verslavend ook nog, plus het zuipt je serotonine leeg, dus 3 maanden ertussen laten..

CuriousExplorer

Badass junkie
Ok. Heb nu 6gr liggen. Ook gelezen over mensen die blauwe vingers/ledematen krijgen door zuurstoftekort na 4-MMC. Is dit enkel na overdosis/veel gebruik of kan dit ook casual?
Kan ook casual. Hangt van de hoeveelheid af.
En hoelang blijven die klachten zo aanhouden?
Kan paar uren zijn, paar dagen, of je kan tegenkomen wat @Neo-Shulginist had. Opletten is de boodschap.

Probeer eerst maar te kunnen stoppen na een paar lijntjes.
Slapen verschilt van persoon tot persoon.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nouja, 4-MMC en constant herdoseren gaan wel een beetje hand in hand. Dus casual gebruik wordt al snel constant bijpakken totdat het op is of totdat je echt móet stoppen (bijvoorbeeld omdat je moet werken ofzo).
Hoe meer 4-MMC je neemt des te groter de kans dat je last krijgt van dergelijke bijwerkingen. De kans dat je blauwe ledematen krijgt van één lage dosis is klein. Maar het is ook niet onmogelijk.

4-MMC heeft een werkingsduur van 3-6 uur als je het snuift en 4-8 uur als je het slikt. Dus reken er maar op dat je zeker 6 uur na de laatste dosis niet kunt slapen.

heyol

Bewuste gebruiker
Is men echt zo snel hooked aan 4-mmc? Als ik nu een lijntje neem ga ik dan de volledige 6gr opmaken?

Spyro

Badass junkie
Ok. Heb nu 6gr liggen. Ook gelezen over mensen die blauwe vingers/ledematen krijgen door zuurstoftekort na 4-MMC. Is dit enkel na overdosis/veel gebruik of kan dit ook casual? En hoelang blijven die klachten zo aanhouden?

Ik ben enorm verslaving gevoelig en ik kon na 1 lijntje prima stoppen. Verschilt wel denk ik

(Maar blijft een middel om mee op te passen...)

benzzzy

Badass junkie
ja, maak je agenda maar vast leeg!

"nee"]
Ik heb nog nooit 4mmc gedaan zonder alles in 1 keer optesnuiven.
Vaak genoeg belooft maar 1-3 lijntjes Dan is het over.
Na 1 goed lijntje vallen Al die goede beloftes direct van tafel en zit ik na 14 uur nog te snuiven...

Als je slim bent zoek je een goede vriend die de 4mmc kan bewaren voor jouw neem eruit wat je vanplan bent te gebruiken.

Of koop zoon ding

benzzzy

Badass junkie
Het lijkt er hellaas op dat zeer veel mensen ZEER veel moeite hebben 4mmc gebruik te controleren als er meer aanwezig is.

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Is men echt zo snel hooked aan 4-mmc? Als ik nu een lijntje neem ga ik dan de volledige 6gr opmaken?

Wat zitten jullie deze jongen nou bang te maken?

Nee. Je snuift echt niet 6 gram weg in een avond na één lijn. Maar, de zucht na eenmaal gebruiken kan wel erg heftig zijn. Ik zou het vergelijken met cocaine, hoewel cocaine in mijn ervaring meer subtiel en meer mentaal is. Maar ik vind het verdacht veel erop lijken. Bereid je erop voor dat de drang om net dat extra lijntje te nemen aanwezig is. En dan wil je nog een lijntje. En dan nog een. En dan nog een. En voor je het weet heb je het hele zakje leeggemaakt.

Triptomaan

Newbie
Halloooo

Juist 1gr 4-MMC besteld, nog nooit gedaan en wou dit eens testen. Ondertussen al wat gr bijbesteld maar dat gaat later pas aankomen.
Nu heb ik al wat opgezocht maar ben toch eens benieuwd naar echte gebruikservaringen hier, want op het internet klinkt het allemaal nog al theoretisch en vond ik vooral 3-MMC. Blijkbaar lijken deze wel hard op elkaar.

Zo lees ik bijvoorbeeld dat 4-MMC snuiven echt pijnlijk is, is dat zo? De dosissen bij snuiven liggen echter veel lager en kom ik dus langer toe. Snuiven jullie 4-MMC of maken jullie er ook zo'n bommetje van met zo'n sigaretten-papiertje?

En stel dat je een lijntje van 80mg hebt binnengehaald, wanneer pak je de volgende? Op het internet staat dat de werking ongeveer 3u - 4u is, dus met 1 of 2 lijntjes om de 3u is eigenlijk heel mijn avond goed? Niet gelijk bij coke elk half uur dikke lijn bijpakken?

En in welke mood geraak je ongeveer? Ik heb gelezen dat het een combinatie geeft tussen MDMA - Speed - en coke. Nu kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen. Word je gewoon lekker strak dan maar een beetje euforisch? Is het een chill-drug of party-drug? Of beide? Gezellig voor op cafe?

Thxxxx

Edit: En hoe zit het met de tolerantie/schade/... In vergelijking met bv Coke? Is het iets wat je elke week kan doen, of omdat het een soort van analoog aan XTC is ook maar 1x om de 3 maanden?
Ik ga altijd geweldig op 4mmc! De kunst is gewoon niet kijken naar de tijd, af en toe een slokje water geen heel glas en gewoon bijnemen wanneer je het gevoel hebt dat je dat wil en kan! Beter trip kun je niet krijgen man🤟🏻🤟🏻

CuriousExplorer

Badass junkie
Wat zitten jullie deze jongen nou bang te maken?

Nee. Je snuift echt niet 6 gram weg in een avond na één lijn. Maar, de zucht na eenmaal gebruiken kan wel erg heftig zijn. Ik zou het vergelijken met cocaine, hoewel cocaine in mijn ervaring meer subtiel en meer mentaal is. Maar ik vind het verdacht veel erop lijken. Bereid je erop voor dat de drang om net dat extra lijntje te nemen aanwezig is. En dan wil je nog een lijntje. En dan nog een. En dan nog een. En voor je het weet heb je het hele zakje leeggemaakt.

Uw eerste en laatste zin staan loodrecht op elkaar.
Dat gezegd zijnde, 6gr is uitzonderlijk veel om te nemen in 1 binge sessie. Te veel. Geen idee of iemand dit wil / aankan eerlijk gezegd. Maar sowieso heb je vör je het goed beseft een gram binnen.
Laat je weten hoe het ging?

Gympie

Badass junkie
Ik heb nog nooit 4mmc gedaan zonder alles in 1 keer optesnuiven.
Vaak genoeg belooft maar 1-3 lijntjes Dan is het over.
Na 1 goed lijntje vallen Al die goede beloftes direct van tafel en zit ik na 14 uur nog te snuiven...

Als je slim bent zoek je een goede vriend die de 4mmc kan bewaren voor jouw neem eruit wat je vanplan bent te gebruiken.

Of koop zoon ding

kzou het graag een een keer op de proef stellen.. maar ik heb geen 4-mmc.. 4 emmercjes water halen 4 emmercjes pompen..
die 4-fma sessie van een paar weken geleden doet me er wel aan denk.. ook veel op
maar dat was ook omdat ik de keer daarvoor minder ( te weinig ) op had en daarna uren tegen de cravings vocht.
dus nam de keer daarna expres veel.

Ganggang💯

Badass junkie
Wat zitten jullie deze jongen nou bang te maken

Bereid je erop voor dat de drang om net dat extra lijntje te nemen aanwezig is. En dan wil je nog een lijntje. En dan nog een. En dan nog een. En voor je het weet heb je het hele zakje leeggemaakt.
Volgens mij zeggen wij precies wat jij ook zegt. Een terechte waarschuwing, helemaal als je 6 gram heb liggen.

Laatst bewerkt:

Natozlato

Wijs gebruiker
Ja, ik zou 5 gram bij een vriend stashen, en ervoor gaan op een vrijdagavond. Daarna het hele weekend lekker bijkomen en maandag weer fris an die arbeit.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben enorm verslaving gevoelig en ik kon na 1 lijntje prima stoppen. Verschilt wel denk ik

(Maar blijft een middel om mee op te passen...)

Ik heb geen ervaring met 4-MMC maar met 3-MMC heb ik net als jij nooit ervaren dat ik meer ging nemen dan de vooraf bepaalde hoeveelheid.

Ook nooit blauwe tenen of vingers van gekregen terwijl ik hier heel gevoelig voor ben (heb het op speed, maar zelfs op LSD gehad).

Ik ga er vanuit dat de craving/neiging tot obsessief herdoseren bij 4-MMC wel wat groter is omdat het een boeiender effect heeft. Cathinonen staan sowieso wel bekend om de bingesessies waar sommigen in terecht komen.

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Uw eerste en laatste zin staan loodrecht op elkaar.
Dat gezegd zijnde, 6gr is uitzonderlijk veel om te nemen in 1 binge sessie. Te veel. Geen idee of iemand dit wil / aankan eerlijk gezegd. Maar sowieso heb je vör je het goed beseft een gram binnen.
Laat je weten hoe het ging?

Oh haha ik spreek mezelf inderdaad helemaal tegen. Wat ik bedoel is dat de kans aanwezig is en ik het zelf ook vaak heb meegemaakt, maar dat er geen garantie is dat het gebeurd. Maar dat je inderdaad wel moet oppassen.

heyol

Bewuste gebruiker
En word je er geil van lol? En krijg je hem nog recht erna? Ook wel belangrijk om te weten :wink:

Ganggang💯

Badass junkie
En word je er geil van lol? En krijg je hem nog recht erna? Ook wel belangrijk om te weten :wink:

CuriousExplorer

Badass junkie
Net een paar lijntjes gepakt... voel lichtjes iets ma niet echt

Zolang je niet weet of het 3mmc of 4mmc, is het lastig oordelen voor ons.
Wees ook wat specifieker dan :
"Paar lijntjes : Hoeveel is dit?
"Lichtjes " : omschrijf dit beter.

Veel plezier alvast.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan